@Nvd oeps!! . Hoop ook voor je dat het nog even stil blijft. @Aaav Jaaa mooie test!! . Voelt als een mijlpaal he die 3+! @Ready2loveU yeah!! Morgen dans ik met je mee . Wat betreft misselijkheid, ik heb 2 jongens. En bij de eerste heel vaak misselijk en gespuugd, bij de 2e volgens mij maar 1 of 2x. Dus het zegt niks. Meisjesnaam hebben we al wel denk ik. Maar.... na 2 jongens denk ik dat er nog een jongen bij komt. En dat word wel heeel moeilijk . Nu vanmorgen ook voor het eerst echt misselijk, moest eerst wat eten voor ik uit bed ging.
Ziva staat telkens op en af bij ons. Ik vind m niet doorlopend leuk. Wij vinden Nina al jaren prachtig maar hebben t afgeschoten vanwege de populariteit. Nila vinden we ook prachtig. Maar nu ik zwanger ben zei mijn man opeens ‘boeien dat het een top 20 naam is, ik ken geen Nina’s of ouders die kun kind Nina hebben genoemd in onze directe omgeving’. Het is wel een naam die bij ons past. Dus nu wordt het sowieso Nina of Nila. Kan niet kiezen. Jongens hadden we Domien maar mijn man gaat weer eens twijfelen. Die wil het liefste Marcus wat ik ook prachtig vind. Maar niet leuk genoeg als eerste naam naast O. Mika is nog een serieuze kanshebber hier (vernoeming naar mijn schoonvader) maar Domien staat voor mij nog steeds erg hoog!
Goedemorgen dames, heb wel alles door gelezen, maar waren best wat berichten. Heb niet alles onthouden. @Wens84 Ik ga toch heel hard voor je duimen. Heb je nog testen gedaan? @Nina Sanders Ik hou van je manier van schrijven. Geweldig. Hier een man die me veel laat doen, maar van de week met de kattenbak, trok hij dat ding zowat uit mijn handen. Dat mocht ik absoluut niet van hem doen. Hier weinig kwaaltjes eigenlijk, behalve die irritante metaalsmaak. En ik moet nog zo lang wachten op de echo. Heb soms het idee dat het er 2 zijn. Dat zou wat zijn. Huis vol ineens. Is nu al druk zo nu en dan. Maar ja, 17 april pas de intake met echo. Tot die tijd geduld hebben.
Namen heb ik nog niet zo over nagedacht. Vl heeft wel een jongensnaam in zijn hoofd, maar ik twijfel nog. Ik vind het ook een leuke naam, maar het zoontje van mijn collega heet ook zo. Dus tja.... lastig.
@BJlover thanks haha! Ik schrijf (en zeg) vaak gewoon wat ik denk en vind haha. Oepsss.. nu ga ik even een paar squats doen, wc poetsen, nog een setje squats doen, koffie van de muur af proberen te poetsen (ik stootte m net tegen de muur, oh nee, hopelijk gaat het wel weg maar ik vrees ervoor), me opmaken (ik lijk ziek zonder wenkbrauwpoeder en eyeliner) en dan; bananenpannenkoeken met heel veel chocolade eten! (Ik ben jarig vandaag dus dat mag). Vanmiddag past mijn moeder op O en dan starten we met inpakken. Zo veel zin in de verhuizing volgende week. Er is lang niet zoveel gedaan en af als ik zou willen Maarja. Alles gaat 80x zo traag met kind. Is gewoon echt zo. Mijn tip voor de nieuwe mama’s to be: als je op pad wil met baby, plan dan je usual voorbereidingstijd x 4. Baby’s gaan altijd poepen, diarreeën, spugen of piesen wanneer je jlaar bent om te gaan! (Tijdens het verschonen, altijd piemel omlaag! )
@Nina Sanders gefeliciteerd!!!!!! Dat verhuizen en verbouwen is drama wij zijn net klaar! Hadden nu de tuin op ons to do lijstje staan maar de bovenverdieping komt er nu ook bij Zijn jullie trots?! Ik heb vandaag gewoon niet getest! Moest mezelf inhouden maar morgen weer! Gister belde MvM mij en ze komt dinsdag langs! Wanneer zal ik mijn CB doen? Heb nog 1 predictor en 1 CB.
@Nina Sanders dat duurt nog zo lang hahahha! Zo spannend en onzeker allemaal! Eerst die tergende reis tot de positieve test en nu een nog onzekere tijd tot de echo's en zeker de eerste! Testen geeft gevoel van controle maar t zegt alsnog net niks. Bahbah! Mn gevoel zegt dat het goed zit en dit lieve ijsbeertje gewoon lekker rond eind nov geboren gaat worden ♡ Ik wil een kijkluik!
+1 voor een kijkluik! Hier gaat het vandaag weer wat beter gelukkig, niet zo misselijk als gisteren. Nooit geweten dat je tegelijk misselijk kunt zijn én honger kunt hebben. Vanmorgen toch nog een keer getest, nu ruim 5 weken onderweg. Mijn streep stond er eerder en was flink dikker dan de controlestreep volgens mij zit t nog steeds goed!
Gefeliciteerd met je verjaardag @Nina Sanders Hier begint er wat bloedverlies te komen. Geen stolsels of iets maar wel echt bloed. Nog wel even gebeld maar het blijft afwachten, ze kunnen nu weinig voor me betekenen. Ik zelf denk ook echt dat het nu op gang komt
O @Wens84 wat vind ik hrt vreselijk voor je. Ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Verlies je rood bloed? Bij mij zeiden ze elke keer dat het niets hoef te betekenen. Ik zou dit ook zo graag tegen jou willen zeggen, maar je eigen gevoel is vaak hetgene dat de waarheid spreekt. Ik hoop dat je veel steun hebt van de mensen om je heen. Ik denk aan je! Ik hoop natuurlijk dat het onschuldig is en dat het goed komt. Ik zou wel je echo voor volgende week laten staan!
Wat erg Weet helaas ook heel goed hoe het voelt. Vind het zo ontzettend rot voor je... Hou ons op de hoogte en voor nu heel veel sterkte en een super dikke knuffel ♡ Je bent in mijn gedachte!
Gefeliciteerd. En pfff verhuizen. Vreselijk. Hebben wij vorig jaar gedaan inclusief verbouwing. We zijn nog steeds niet helemaal klaar.
@Wens84 wat rot, veel sterkte @Yviev @Blijeitje198 ook ik heb mijn echo op 12 april! @Nina Sanders gefeliciteerd met je verjaardag!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)| onbekend (16) ---------------------------------------------------- Afspraken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Wens84 - echo 28 Maart - Rian89 - echo 6.5 weken. 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - Wens84 - intake gynaecoloog 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)