Mooi @Yviev !!! . @Nina Sanders nog gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden? Hier was ik ook half 6 wakker, Blehh. Vandaag drukke dag, verjaardag vieren van mn zoontje (haat aan kinderverjaardagen). Maar eerst op naar zwemles!
He get meiden zo vroeg wakker Ik ben al aan het werk gisteravond visite die rond 12 weg ging dus ietsje langer slapen had fijner geweest @Rian89 heeeeel mooi!!!
Komt er veel visite? Ik ben ook geen fan van kinderverjaardagen iedereen is alleen maar in de weer met luiers en hapjes en jankbuien...geen normaal gesprek mogelijk. Wij gaan mijn oma bezoeken. Die woont daar (ik ben zelf oom op Texel geboren).
O help, ik heb iets 'engs' gedaan: ik heb zojuist ALLE facturen van de verbouwing overgemaakt en onze bouwrekening is nu dus echt LEEG. . Niet leuk! Oh en ik voor dit kindje gaan we weer een geboortekaartje laten ontwerpen n.a.v. onze wensen (hadden we bij de eerste ook gedaan en stiekem wilde ik dat nu toch weer) dus we hebben iemand uitgekozen. I.v.m. de planning moet je dat vaak al vroeg 'vastleggen' (onder voorbehoud). We hebben nog heeeeeeeeeeeeeel lang de tijd om onze wensen op papier te zetten en voorbeelden te verzamelen (welkom pinterest). Moeten nu eigenlijk weer aan de bak. Weet niet zo goed waar te beginnen. Inpakken nu al heeft geen zin. Dat doe ik meestal een paar dagen van te voren. Vandaag laatste dag schilderwerk, ma en do komt de keuken en volg wo en do wordt al het houtwerk binnen (alleen beneden, boven ziet er nog goed uit) geschilderd. Dan volgend weekend over!!!
Bijna zover!!! Doet zeer he dat betalen Maaaaarrr je krijgt er iets moois voor terug! Ik zat ook al te kijken voor geboortekaartjes Er is een meisje op instagram waar ik het denk graag door wil laten doen. Zulk mooi werk! Waar laat jij het maken? En moet je er echt zo vroeg bij zijn?
Ik ben ook elke keer om 5.30 wakker half uur voor de wekker dus geen grote ramp maar ligt ook best vaak van 3 tot 4 wakker. Voel me elke dag een stukje misselijke worden en mn eetlust neemt echt af. Moet mezelf verplichten te eten. Geen zin in zoetigheid. En dit klinkt heel stom maar kan niet wachten tot ik ga spugen. Op de een of andere manier is dat voor mij een bevestiging dat ik echt zwanger ben ofzo. De test doet me niet zoveel. Heb er 2 gedaan en wil er deze week misschien nog eentje doen zodat ik weer dat het goed blijft gaan en ik me niet steeds harder ga verheugen op. Gisteren stofjes gekocht om wat dingen voor de babykamer te maken. Ik had toen ik 3 weken was en het nog niet wist een oker geel stofje met poesjes gezien en omdat het het laatste op de rol was gekocht. Nu uit de kast getrokken en we hebben er do per groen en bordeaurood bij gekozen. Als het een jongentje wordt brengen we er marine blauw en babyblauw bij als vrolijke kleurtjes en bij een meisje rose goud en waarschijnlijk paars. Nu lekker met mn decaf cappuccino op de bank een mandje aan het halen.
@Yviev Van de Rode badstof, winkelcape en achterkant slabbetjes, het groen, buitenkant nestje, mandjes, stuk aankleedkussen. Het geel zijn meer accenten, dus de rand van de mandjes, rand van de cape, voorkant splabbetje. En in elk geval maak ik een broekje van de gele poesjes stof. Dan een wit lange mouwen truitje erop (denk dat ik die kant en klaar koop) en daar borduur ik dan ook de oogjes en oren op. En dan haak ik in geel een mutsjes met poezen oren denk ik. Dat is het eerste setje als we uit het zieke huis komen Ik ga ook met macrame een schommel wieg maken en een schommel voor in de woonkamer dus genoeg te knutselen tussendoor. De lekker mn verstand op 0. Komt een giga drukke tijd aan. Als we mn ouders over 3 weken verteld hebben dat we een kindje krijgen moeten we namelijk gaan bespreken hoe we wisselen van huis. Zij wonen in het huis met de extra kamers en wij in de ouderen woning. Zouden eigenl8jk volgend jaar verhuizen tenzij ik eerder zwanger zou worden. Dus er komt een heel chaotisch half jaar aan. Met 2 verhuizingen. En ik doe seizoenswerk dus dit is ook het seizoen waar ik ik voor het hele jaar mn geld moet verdienen. Want wel betekend dat ik straks van oktober tot en met april vrij heb
Nee zo vroeg moet niet al hoor. Maar het is wel verstandig er op tijd bij te zijn. Wij gaan de kaartjes laten ontwerpen door zoetsappig.nl. Hier alles prima, zolang ik genoeg eet anders word ik weeïg (dit had ik ook wel bij mijn zoontje). Net mijn andere cb digitale nog maar gedaan (had m toch nog) en die gaf natuurlijk hetzelfde aan als 4 dagen geleden haha Heb m ook even gesloopt en ik zag alleen maar heel donkerblauwe strepen.
@Nina Sanders weet ik, zegt niks. Sterker nog zou met mijn werk heel moeilijk worden. Dus beter van niet. Is meer dat mn hoofd steeds zegt dan ben je echt zwange. Lekker stom ik weet het
Pff nou ik kan je verzekeren dat (ernstige) zwangerschapsmisselijkheid echt de hel is. Hier wordt ik ook met de dag misselijker dus gok dat ik binnen nu en paar dagen met spugen begin. Dat worden weer 10 hele zware weken. Van opstaan tot naar bed gaan kotsmisselijk, af en toe spugen maar dat lucht dan niet op. Heb al medicatie klaarliggen
Jeetje, wat heftig Ik hoop dat het niet zover komt! Hier valt het gelukkig nog mee, af en toe een beetje misselijk maar dat gaat ook vrij snel weer over. ‘s Morgens helpt het vaak wel als ik even een crackertje ofzo eet. Van zure dingen (meestal eet ik yoghurt voor ontbijt) lijkt het dan weer erger te worden.