Ik weet het, vriendin is zwanger en korst alleen maar kan niet eens water binnen houden. Daarom is het ook zo stom. Is gewoon een gekke link in mn hoofd
Jeetje dat klinkt niet als een fijn vooruitzicht... Heeft de medicatie vorige keer wel geholpen? Hoop voor je dat het spugen niet gaat beginnen!
Oh wat vervelend zeg. Ik heb heel erg emetofobie dus ik hoop heel erg dat het me bespaard blijft. Kun je niet vast medicatie innemen?
Oh nee @Leanneke dat is echt niet leuk!! Voor zover ik weet zijn er geen medicijnen die t echt helemaal tegengaan. Alleen om de scherpe randjes eraf te halen en te zorgen dat je minder overgeeft waardoor je niet zomaar uitdroogt. Ik was vorige x met maximale dosering van 1e keus medicijn (emesafene) nog van wakker worden tot naar bed gaan misselijk maar spugen bleef beperkt tot max 3x per dag. Ik heb evt ook nog primperan liggen (2e keus, wanneer 2e keus niet afdoende werkt) maar daar werd ik de 1e zwangerschap heel naar van in mijn hoofd dus die durfde ik 2e zwangerschap niet weer te proberen.
Zojuist met afvegen wat bruinbloed. Hopelijk niks ergs. Test was vandaag een dikke knaller.(dikker dan 3 dagen ervoor)Dus ga maar uit van een oude bloeding of iets. Of moet ik me toch zorgen gaan maken?
Kan ik hier ook meeschrijven? Heb een beetje het gevoel dat ik achterop hink in de andere groep, niet veel die het hekken daar sluiten en zij hebben alleen maar echo's en tweede echo's terwijl ik nog zolang op mijn eerste moet wachten ud is 15/16 nov, dus kan zijn over een dikke twee weken dat ik alsnog hierin kom
Smeren jullie je buik al met iets in? Weet je wat gek is. Ik heb regelmatig sinds ik weet dat ik zwanger ben jeuk in mijn liezen. Herkent ieman dit?
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (18) ---------------------------------------------------- Afspraken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Wens84 - echo 28 Maart - Rian89 - echo 6.5 weken. 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - Wens84 - intake gynaecoloog 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Niet enkel mijn liezen, heel de down under. Erg lastig als je op je werk bent buik nog niet, die heeft nog wat uitzetmarge dankzij E.
Ik wil namenlijstjes zien! Ben ik dan echt de enige die obsessed is? Mocht het een meisje worden dan zijn wij er al uit. Nu ga ik even aankleden en zo ontbijten. Ik weet nog niet waar ik zin in heb. Bananenpannenkoekjes (met ei en banaan) of een gebakken eitje met kaas?
Net de eerste buik foto genomen met de test. Wil graag 9 foto's nemen + een soort dagboekfotos met tekst. (Ben fotograaf dus hoort erbij) we hebben het zien van de test gefilmd dus hier kan ik straks een still uithalen. Die hoort bij week 4. Week 5 is dan straks een foto met alle knutselspullen. En bijv week 8 is echo ga ik vragen of ik op statief mag zetten en een foto mag maken maar ook t vertellen aan onze ouders. Daar horen ook grote verhalen bij Ik kijk meer uit naar het vertellen aan mn ouders dan de echo zelf heeft iemand anders dit ook? Mn man gelukkig wel. @Nina Sanders bananenpannekoekjes!