Het zijn idd bananenpannenkoekjes geworden. Hmmmmm 1 met pindakaas en 1 met kaas! (1 banaan mengen met 2 eieren, thats it, kun je mooi 1 dikke of 2 dunne pannenkoeken uit halen)! Voedzaam en reuze gezond!
Ik maak vanaf week 8 buikfoto’s, heb ik met F ook gedaan en staan in zijn eerste jaartalbum. Ja ik vind het ook super leuk om weer aan mijn ouders te vertellen!! Ben heel benieuwd naar hun reactie omdat niemand het bij ons verwacht. Als we namelijk weer de mmm in zouden gaan zouden ze het wel weten. Namenlijstjes blijven hier nog leeg tot na de termijnecho.
Goedemorgen! Gisteren de hele dag op pad en ik was me toch een partijtje misselijke toen we naar huis reden: moeheid, slecht eten en de autorit droegen daar zeker aan bij. Meteen in bed gekropen en 8 uur geslapen...wel twee keer eruit om te plassen. Vandaag een rustig dagje thuis...gelukkig. Namen zijn wij echt nog niet mee bezig. We willen wachten tot de termijnecho net als @Friesje203. Wel is het lastig, omdat mijn vriends familie de traditie heeft om de eerstgeboren zoon Robert te noemen (zo heet mijn vriend dus ook). Maar ik vind die naam te generiek en ook niet mooi. Dus dat wordt wel een dingetje. Het geboortekaartje wil ik misschien door een vriendin laten maken. Zij is digitaal tekenaar en tekent hele toffe animaties. We zijn beide wel een beetje nerds (we gamen veel) dus dan is dat wel passend. http://areychanarts.com/my-art/
@Leanneke ooh nee.... Heb je vandaag nog getest? @Wens84 hoe is het met jou @MissMorrow, wat leuk, familie op Texel . Lekker rustig aan doen vandaag!!. @Roetje08 welkom. Ik ben helemaal gaar van de verjaardag van gister. Het is ook echt nog een puinhoop, heb echt even geen puf.
Vandaag 6 weken, fijne mijlpaal Ik voel mezelf echt nog heel goed, vandaag zelfs 20 km gelopen. Qua namen zijn we beetje aan kijken, maar niet heel specifiek aan het uitzoeken. Qua geboortekaartje wel ideeen, maar nog even geen idee hoe te realiseren haha, maar we hebben nog even! Hoe gaat het met jullie op deze zonnige zondag?
Vannochtend flinke wandeling gemaakt, toen helaas gebeld door het pension dat het hondje van m'n moeder z'n oor gescheurd had en gehecht is en dus die snel op moeten halen en nu even kindjes lekker op bed dus even met m'n voetjes omhoog en straks nog even op familiebezoek. Lekkere volle zondag zo dus Namen worden hier nog niet besproken, eigenlijk nog niets over de zwangerschap/baby ivm met ons kleine luistervinkje van 2,5 jaar Zijn jullie ook zo moe?? Afgelopen dagen was ik echt helemaal op rond 8 uur, super gezellig voor m'n man, not!
Hier een drukke ochtend gehad in het zonnetje. Beetje begonnen aan de voortuin. Energie voor 10. Zal vanavond wel snel over zijn. Nu ergens een kopje kofiie drinken terwijl mijn jongens aan het spelen zijn in de speeltuin.
Hier een rust dag, heerlijk aan het genieten van niks doen en een beetje haken. @Friesje203 waarom pas bij week 8?
Wij hebben net boodschappen gedaan en ga zo lekker een citroen merengue taartje bakken. Daar heb ik zo een trek in. Verder lekker ramen open en ff huis aan kant maken. Namen lijstje heb ik al, al heel lang. Vriend is daar nog niet aan toe. Die is na alles wat er is gebeurd wat huiverig, terwijl ik er veel vertrouwen in heb. Hij wil eerst voor alles de echo afwachten. Hij kwam laatst wel met een idee wat voor kaartje hij wilde. Hij wil het kaartje laten ontwerpen door een tekenaar. En ik vond het wel heel leuk. Totaal niet mijn smaak, maar kan er wel aan wennen. Wat een heerlijk weer!
Heb al 5 vuilniszakken vol prul wat weg kan en 8 dozen ingepakt. Maar toch lijkt het meer dan het is, want eigenlijk zijn het voornamelijk boeken en ‘bewaar-spul’ wat ik heb ingepakt
Hier lekker een luie middag. Net lekker mijn serie afgekeken, vanavond moet ik een slaapdienst draaien. Ik slaap dan altijd zo slecht, dus doe ik vanmiddag lekker rustig aan. Wat betreft namelijstjes.. wij hebben al een jongens naam gekozen, alleen een meisjesnaam weten we nog niet.
Hier een weekendje weg geweest met familie. Nu weer lekker thuis! Hele weekend stiekem ice tea green gedronken ipv witte wijn en missie geslaagd! Niemand had het door haha . De vorige keer is het 'mijn' naam geworden, mijn man had toen z'n zinnen gezet op een andere en heb toen gezegd; 'doen we die de volgende keer'. Maar ik hoop niet dat hij dat nog weet want die naam vind ik nu niks meer haha. Volgende week maandag al de eerste echo! Ben erg benieuwd, ik merk vrij weinig van de zwangerschap behalve (belachelijk) veel plassen en snel moe..
Dat is vlot! Dan ben je 6,5 wk ongeveer? Hier heb ik m vrijdag 1-4. Ik kan echt niet wachten en vind t heel spannend!
Ja inderdaad 6.5 dan. Ik vond het ook vroeg, bij m'n dochter was ik 'al' 9 weken. Maar vind het wel fijn dat ik niet zolang hoef te wachten en vanaf 6 weken klopt het hartje toch?