@Aaav Liv en Liz staan hier ook hoog op het lijstje. Ook vanaf half 5 op en aan wakker. En tot nu toe moet ik elke dag om 6 uur poepen. Dus dan maar gelijk mn nest uit en de dag starten. Het lukt nu wel weer te rekken met naar bed gaan en om 22.00 te gaan slapen. Als ik lig ben ik ook gelijk weg. Geen misselijk gevoel vandaag bij opstaan. Zou wel fijn zijn een dagje.
Aha, ja vond t leuk de eerste met de zwangerschapstest te laten starten. Wel jammer dat hij nu hij een week in de kast ligt negatief is opgedroogd. Blij dat ik ook dichtbij het plusje heb. Dan photoshop ik ze wel in elkaar
Gisteren en vandaag werd ik om 5:00 wakker met intense honger. Dus heb beide keren maar een banaan gegeten en kon daarna weer verder slapen.
Moet dus wel nieuwe bananen halen vandaag . En die dromen...bizar. Ik droomde dat ik moest waken over een bad met stukjes walvisvlees in tempuradeeg. En ze zeiden: er is een grote vis die de stukjes vlees opeet, die moet je doden. Dus ik kreeg een honkbalknuppel en wachtte op de grote vis. Toen ik 'm zag, sloeg ik keihard op zijn hoofd. Maar het bleek niet de grote vis, maar mijn kat.
Hahaha, die dromen ook hé, waar haal je soms de fantasie vandaan. Hier droom ik veel dat ik mijn dochter moet beschermen, geen idee of het iets wil zeggen
Hallo mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik ben eigenlijk net in december uitgerekend maar omdat het mijn 4e keizersnede wordt komt het sowieso in november. Ik ben alleen niet zo goed met die lijsten... zou iemand mij toe kunnen voegen? Johanna18 - 4e kindje (oudste is overleden) oh ja 31 jaar.
Normaal maak ik altijd een weekschema met wat we gaan eten en dan naar de winkel voor de boodschappen. Maar nu al twee weken kom ik er niet toe, door de misselijkheid heb ik gewoon nergens zin in we hebben zo al veel restjes opgebruikt
wraps met gerookte kip en frisse spread broccoli met stukje kipfilet gevuld groentesoepje? een goed broodje gezond?
Jeetje meiden! 5 pagina's gemist omdat ik geen meldingen kreeg!! Welkom nieuwe lijstbewoners! Leuk en gezellig! Hier vwb de namen: We hebben zon 15 namen per gender. Voor meisjes is mijn favoriet: Isabeau en van mn lief Romee (vind ik ook heel leuk!) Voor jongens voor mij Felix, Dante en Nathan. Lief is er nog niet overuit vwb jongens namen. Ik heb echt bijna nergens last van! Behalve snel buiten adem en nachtelijk zweten! Hebben jullie dat ook? Wordt elje nacht wakker om te plassen en dan lig ik op een vochtige hoes in een vochtig shirt ieuw!! En af en toe vlaag misselijkheid.
Het snel buiten adem zijn heb ik ook...herkenbaar @Nina Sanders ik praat nogal veel, dus erg lastig soms haha.
Hier ook fantastisch maar past absoluut niet naast naam zoontje. Vanochtend om 6.30 stond hier de keukenleverancier al op de stoep en sinds 7.30 zijn ze bezig met monteren (ws morgen klaar, met met uitloop tot woe ochtend). Het wordt zó geweldig mooi. Ik sta te stuiteren hier. Kon geen foto maken maar het wordt echt precies zoals ik had gewild haha. Eind deze week wordt het hout binnen (kozijnen, vensterbanken, deuren, plinten..) nog geverfd en komende vrijdag gaan we over. Dit weekend hebben we dan nog om ons oude huis goed op te leveren en wat dingen in huis schoon te maken en uit te pakken. in de komende weken zijn we sowieso nog bezig natuurlijk met dingen afronden en ophangen etc. Maar dat geeft niet, het wordt dan steeds meer een beetje ons huis.
Ik vind Felix trouwens ook leuk voor een jongen. Andere naam die ik wel tof vind is Julian, maar mijn ex liet me een paar maanden geleden weten dat hij zijn zoon zo heeft genoemd. Dus dat gaat dan niet meer. Voor een meisje zag ik van de week de naam Lunet voorbijkomen, mijn vriend vindt die ook mooi...dus we hebben 1 naam op de lijst voor een meisje.
Jeetje, wat een namen allemaal al! Hier nog geen officiele namen maar alleen een ‘werktitel’ ons kleine ding heet voorlopig gewoon Spruitje tot we meer zekerheid hebben Geheimpjes bewaren wordt wel erg moeilijk! Mensen beginnen zich inmiddels wel af te vragen waarom ons huis ineens volledig rookvrij is geworden (mijn man rookt) en hoe het nu zit met de enorm gekrompen alcoholconsumptie
Wat fijn!!!! Wij zijn paar maanden geleden verhuisd en hebben ook een nieuwe keuken genomen. Echt zo blij ook ermee!!! Heerlijke werkruimte met eikenhout, hoogglanswit en marmer ♡♡♡ love it!
Tja wij zijn al meer dan 1,5 jaar onderweg en dan ga je toch dromen Heb tijd genoeg gehad om er over na te denken in ieder gevak
wauw! Heb je een foto? Hier wordt het eikenhout met zwarte details (zwarte greeplijsten (greeploos dus), zwarte quooker, zwarte wasbak), een antractiet granieten blad (we krijgen een kook- en spoeleiland en er komen enkel 3 hoge kasten tegen de wand met o.a. apparatuur, dus geen tegels). De rest van de ruimte is vergrijsd roze
Ach, dan heb je alvast wat huiswerk gedaan toch? Scheelt weer discussies - tenzij je van gedachten bent veranderd Blijkbaar behoor ik hier tot de gelukkige minderheid die (wel pas na 8 maanden) zo maar zonder traject zwanger wordt