♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 17 november 18 november 19 november Maritiem - 29 jaar - 4e kindje - verrassing 20 november 21 november 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (3) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat leuk! Veel bekende namen die hier terechtkomen. Als ik donderdag een goede echo heb, kom ik er ook bij .
Ik heb vanmiddag bordspelletjes gespeeld met vrienden. Vrienden: allemaal 1 keer naar de wc Ik: 4 keer naar de wc
Stiekem moet ik hier een beetje om lachen... altijd “leuk” die kwaaltjes, Ag het levert wat moois op als het goed is!
Hi Ladies! Mag ik me ook aan jullie clubje toevoegen? Nog een beetje onzeker op mijn pootjes maar vandaag NOD en gisteren al positief getest. Voor ons de eerste, dus superspannend! Ik ben superblij maar moet nog een beetje aan het idee wennen dat we straks niet meer met zijn tweetjes zijn... Ik zet 'm voor nu even op de datum die mijn FLO app voor me heeft uitgerekend: 27 november.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 17 november 18 november 19 november Maritiem - 29 jaar - 4e kindje - verrassing 20 november 21 november 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (4) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom! Maar heb jij lange cyclussen? Want mijn NOD was ook gister en ik kwam met de app op 17-11 uit. Maar heb hem zelf teruggezet naar 16-11, want denk dat mijn cyclus dag korter was. En leuk om meer mama’s die van eerste kindje zwanger zijn in de groep te hebben!
Jij ook van harte welkom hier!! Van mij ben je welkom, misschien worden we na de termijn echo ook wel wat veranderd qua data, maar dan neem ik aan dat iedereen die hier nu zit ook lekker hier blijft en dat we daar niet moeilijk over doen En ik hoop heel erg mee dat deze zwangerschap jullie regenboogbaby mag worden! Wat een tijd hebben jullie gehad zeg!
En heb je het verteld? Leuke reactie gehad? Mijn vader keek mij echt heel vreemd aan toen ik kip koos in het restaurant Ik ben echt een vis mens, maar was roofvis die op het menu stond...
@Rian89 ben ook heel benieuwd hoe het vertellen was Ik voel me niet zo best vandaag. Ik hou lichte testen ook al loopt het wel iets op. Ik dacht van het weekend action testen te halen en daarmee oploop deze week bij te houden tot de knaller. Maar vind mijn test nog erg licht voor de termijn. Maak me misschien voor niets zorgen maar roch zit het in je hoofd he
Goedemorgen allemaal, Allereerst natuurlijk allemaal gefeliciteerd! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben 28 jaar en nu 4wk zwanger van ons eerste kindje. Dit is mijn 6de zwangerschap en ik hoop dat dit voorlopig even de laatste is. Op 1 jan vorig jaar ben ik met spoed geopereerd aan een bbz met gescheurde eileider. Daarna nog 4x zwanger geweest maar helaas steeds vlak na nod toch een bloeding gehad. Testen bleven toen ook licht. Alle onderzoeken omtrent bbz en herhaalde miskramen gehad en niets gevonden, gelukkig. Nu voor het eerst voor nod al knaltesten na mijn eerste ronde met clomid wegens pcos en cyclussen die heel lang weer werden. Ik had in iedergeval 2 eitjes die zijn gesprongen en 2 waarvan ze niet zeker wisten of ze ook zouden springen. Ik heb 27 maart mijn eerste echo!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Maritiem - 29 jaar - 4e kindje - verrassing 20 november 21 november 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (4) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gefeliciteerd! Onze verhalen lijken op elkaar, bij mij gaat het ook vaak voor nod mis(6x). Maar die heb ik allemaal niet meegeteld. Hopelijk dit keer een kloppend hartje op de goede plek.