Hier ook echt zo geen energie!! Vanmorgen de jongens weggebracht en heb gewoon nog weer 2uur geslapen... En smiddags nog een uur met mn jongste. En nog moe . Heb nog ergens een klein beetje energie vandaan gehaald om te stofzuigen en te koken, verder kwam er weinig uit me . En nu ben ik ook op, dus ik ga maar weer slapen. ...
@Ready2loveU heftig hoor. Hopelijk vind je toch wat rust! Onderschat het allemaal niet! Vervelend dat jullie je zo weinig energiek voelen. Hier ben ik de laatste tijd juist wat energieker. Merk wel dat ik snel wat last heb van maagzuur maar ik mag niet klagen (niet noemenswaardig). Omeprazol heb ik in elk geval weer in de kast liggen. Verder voel ik me prima zolang ik voldoende eet. Ik schep een extra lepel op ‘s avonds (of 2) en neem wat vaker een handje noten etc tussendoor. Mijn lichaam zal het wel nodig hebben, maar ik hoop wel dat de weegschaal niet al te snel omhoog schiet (ja, ik ben al wat aan gekomen).
@Ready2loveU wat een heftig verhaal, zorg maar goed voor jezelf de komende tijd! @Yviev Lies en Anne zijn toch gewoon vrouwennamen? @Nina Sanders hier al 2 kilo af, mijn dochter heeft deze middag meer boterhammen gegeten dan mij ben met momenten echt niet vooruit te branden. Er ligt nog een hele stapel proper wasgoed te wachten om opgeplooid te worden..
@Ready2loveU ik moet even reageren op jouw post. Jeetje wat heftig zeg ik weet hoe zwaar zo'n verlies is. Ik ben mijn zusje op die manier verloren toen mijn dochter 9 maanden was. Ik ben toen een stichting gestart om lotgeboten bij elkaar te brengen. Die is inmiddels opgeheven (wij waren slecht in smeken om geld ) maar hebben nog wel een besloten fb pagina waar veel lotgenoten herkenning en steun vinden. Je mag me een pb sturen als je daar behoefte aan hebt. Lieve allemaal, ik lees nog steeds mee met jullie maar vind het moeilijk om nu mee te schrijven. Donderdagochtend heb ik de echo. Ik zal daarna weer van me laten horen
Jemig wat een heftig verbaal...mooi dat je je dochter wil vernoemen naar haar. Wellicht bij een jongen Lisander?
@Ready2loveU Jeetje wat heftig, maar wat mooi dat jullie kindje vernoemd zal worden naar jouw beste vriendin. Misschien Liam of Lias voor een jongen... @Wens84 verschrikkelijk die onzekerheid hopenlijk gaan de dagen snel voorbij en is het zo donderdag, zodat je eindelijk duidelijkheid krijgt @Nina Sanders ik ben helaas ook al wat aangekomen, maar ik heb ook echt veeeel honger Laatste dagen voel ik me eigenlijk prima. Geen kwaaltjes en best wel wat energie tot 's avonds 8 uur, want dan stort ik in Alleen de dagen gaan zo langzaaaam het is nog nieteens april dus de echo lijkt echt nog een eeuwigheid weg en ik wil zo graag even spieken!
@Amara geldt v mij net zo. Ik ben as we speak een bord havermoutpap v mijn zoontje aan het maken en mezelf een hele grote mok (ik denk 500 ml haha) chocoladevla ingeschonken!
@Ready2loveU wat een verhaal.. lijkt me echt enorm erg helemaal nu in deze situatie.. dikke knuffel en goed aan jezelf denken!! @Wens84 heel begrijpelijk hoor.. ik ben ook wat afwachtend, gister ook nog weer iets bloedverlies.. Hier nog niet weer op de weegschaal gestaan, straks eens doen. Net mijn man naar beneden gestuurd omdat ik erg misselijk was, komt ie terug met een speculaasje maar het helpt wel! En zoontje is helemaal blij, die mag zomaar door de week tv kijken in bed kan ik ff opstarten. Gister al kokhalzen met luier verschonen (alleen de eerste s morgens) en met tandenpoetsen...
Wauw, fijn hoor al die eetlust! Hierbij steeds niet veel trek, dus ik val juist af. Vanmorgen wel even een crackertje gedaan tegen de misselijkheid, dat lijkt wat te helpen. En verder steeds halve porties, meer krijg ik niet weg. Tandenpoetsen gaat gelukkig nog wel
Ik had nog 1 action test liggen, dus dacht ach moet toch op Teststreep stond eerder dan de controle streep. Heb nog 1cb, die vrijdag denk ik. Kijken of er een 3+ komt.. @BlauwBloempje ach komt vast wel weer
@Amara dat heb ik dus ook! De dagen kruipen!! Wil zo graag kijken en zien dat het goed zit! Ahhh meiden de hond is ziek. We hadden de slaapkamer op een kier gelaten zo dat we hem konden horen als het te erg was. Is hij bij ons naar binnen geslopen en heeft ook hier op de vloerbedekking gespuugd. STINKEN!!! bizar! Hebben vannacht alles geboend tot de laatste druppel en daarna met de waterstofzuiger en febreze en de ramen vol open maar het meurt echt als de ziekte! Hoop dat als het droog is de lucht ook weg gaat zeg!
@Ready2loveU wat heftig. Snap dat het et wel i half zo. Ik kreeg gisteren te horen dat een van mijn zusjes een miskraam heeft gekregen met 5,5 week. "Gelukkig" wist ze niet dat ze zwanger was. Dus het is geen dubbele klap. Maar ik moet zeggen dat ik er toch eel wat moeite mee heb. We hadden echt tegelijk opgegaan en ze weet ook nog niet dat ik ook zwanger ben. Vind het wel moeilijk om dat nu na de echo te vertellen. En de angst dat het hier ook mis kan gaan is ineens weer heel hard gegroeid. Gisterenavond kreeg ik wel echt steeds een hoestbui gecombineerd met kokneigingen en ik moest 1x blij spugen uit het niets onder de douche. Dit gebeurd wel savonds ipv in de ochtend of overdag dus ben benieuwd hoe dat dit doorzet. Werktechnisch is het wel fijn als ik me alleen savonds beroerd voel. Gewoon vroeger wat bed en opgelost Vandaag een dagje met mn moeder en zusje(andere dan van mk) op stap. Hopelijk kan ik het misselijk zijn verborgen houden.
@BlauwBloempje, Ja heb ik ook last van. Gebruik alleen geen maandverband dat maakt het alleen maar warmer en vochtiger. Gebruik goed katoenen onderbroeken en zodra ik thuis ben trek ik deze uit en een wijde pyjama broek aan. Dan lekt het er niet uit en kan ik het met plassen steeds opvegen. Ook onder de douche ga io ff met mn vinger naar binnen en maak ik schoon hem ik er een paar uur minder last van.
Wat een verdrietig nieuws. Snap je dubbele gevoel wel om straks jouw eigen zwangerschap aan te kondigen, maar je zus zal vast blij voor je zijn! Hoop voor je dat de misselijkheid beetje afneemt