Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Ready2loveU wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte!

2. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier ben ik ook al iets aangekomen, en in de avond krijg ik echt een buikje, dan krijg ik mn broek ook niet meer dicht.

Hier sinds 2 dagen ook misselijk. Van sochtends tot savonds helaas. Het wordt wel iets minder als ik wat eet, maar dus niet van de gezonde dingen :oops:

Gister heel braaf rijstewafels en een banaan gegeten.. bleef maar misselijk. Toen kreeg ik ineens trek in een zakje paprika chips en voila.. trok helemaal weg.
    Komt helaas wel na een tijdje weer terug.

mom2be21 vindt dit leuk.
  3. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik snap dat dit het heel dubbel maakt om te vertellen aan je zus.

Ik stond in januari aan de andere kant. Mijn zus belde mij huilend op om te vertellen dat ze zwanger was, 3 dagen na mijn mk. Wij hadden dan ook maar een week of 2 gescheeld.

Ik ben toen echt wel een dag heel verdrierig geweest. Maar ik was ook echt heel erg blij voor haar en dat ik weer tante werd.

mom2be21 en Nvd vinden dit leuk.
  4. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    MvM is langsgeweest. Mag maandag al starten. 15535894781316035484570351908244.jpg

BJlover, mom2be21, Nvd en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Nvd wat een verdrietig nieuws voor je zus!

@Nina Sanders hier valt het nog mee! Merk dat ik einde dag wat meer eten nodig heb. Gister wel een gevulde koek op en beetie B&J :$
    Verder probeer ik bij weeeig gevoel een dadel te nemen oid.

Nvd en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Oeh paprika chips... zit ik hier te proberen een bakje yoghurt binnen te houden :roflmao:

Dat buikje heb ik ‘s avonds ook - zo opgeblazen! Ik heb gelukkig een paar broeken die eigenlijk te groot zijn maar zelfs die zitten niet echt lekker o_O

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heb ik 's ochtends al haha. Maar ik geef lekker toe aan mijn trek (wel zo gezond mogelijk). Mijn lichaam heeft het denk ik nu nodig.

mom2be21 en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gister moest ik improviseren qua avondeten, want ja.. weinig in huis nu met de verhuizing deze week..

Wat ik in elkaar heb geflanst (en het was heerlijk):

groentepakket en een courgette bakken (rijkelijk met olijfolie, want verstopping)
    vegetarisch gehakt erbij (500 gram), bekertje crème fraîche en blikje tomatenpuree.. lekker met wraps!
    Heb een enorm bord vol geschept en nog een flinke portie (voor 2) in de vriezer zitten!

9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Klinkt goed! @Nina Sanders
    Wij hadden gister kipfilet gesneden, shoarmakruiden in laten werken, groente pita van de AH, knoflooksaus van knoflook, magere kwark en peper en wat ijsbergsla..heerlijk!
    Vanavond denk ik groene curry met bloemkoolrijst, thaise wok en een eitje.

Geloof dat hier de verstopping ook is toegeslagen. Tot zaterdag ging ik zn 2!!! Keer per dag en nu kost t echt moeite voor een keutel o_O

mom2be21 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Erg is dat he.. Wees vooral niet te zuinig met olijfolie nu!
    En een keer een eetlepel pindakaas uit de pot lepelen, gevolgd door een koffie en een schaaltje kwark helpt ook!

11. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Nvd wat een verdrietig nieuws :( wij stonden in oktober helaas ook aan de andere kant. Met 9 weken aan familie verteld. Met 12 weken dan slecht nieuws moeten brengen en een curretage erbij. Een week later vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was voor eind april. Ik storten helemaal in. Nu ik zelf terug zwanger ben kijk ik wel uit naar de baby, maar dat is een hele tijd anders geweest. Waarschijnlijk had ik het nieuws beter kunnen aanvaarden als het m'n eigen zus was (door de betere band). Ik snap dat je er tegen opziet. Probeer het haar te vertellen als jullie alleen zijn en maak ook plaats voor haar verdriet.

12. Roetje08

Hier weer zo misselijk opgestaan, dacht dat ik niet ging kunnen werken. Heb nu net een paar crackers binnengeduwd en voel me gelukkig alweer beter, dus denk dat ik straks wel kan werken. En straks ook maar gemberpilletjes halen.

13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Pindakaas goeie! Gelijk een havermoutcracker gepakt met bergje pindakaas!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
  15. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders dat klinkt ook lekker zeg, ik krijg er honger van!

De yoghurt schaf ik maar af. Ik krijg het gewoon niet naar binnen. Terwijl het al jaren mijn gewoonte is!

Goede tips trouwens, olijfolie en pindakaas, ga ik ook eens proberen. De verstopping is hier gelukkig even voorbij, maar zit niet echt te wachten op een volgende ronde...

16. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Aaah wat sneu zeg!! Heftig ook. Snap dat je het moeilijk vindt om te gaan vertellen straks maar het komt wel goed. Ze is je zus en zal echt wel blij voor je zijn❤️

Nvd vindt dit leuk.
  17. Roetje08

Heb me toch ziek gemeld. We gingen boodschappen doen en de hele autorit zitten kokhalzen. Zou een zware dag op het werk hebben en zag het niet zitten, vriend zei dat ik maar gewoon moest bellen. Nog 2 weken tot de echo.. lijkt nog zo ver weg.

18. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Nvd ag wat naar :( hopelijk is ze ook snel weer zwanger en kan je het geluk delen.

Hier nog geen verstopping gelukkig. Vorige zwangerschap roosvice laxo gebruikt en activia toetjes, toen bleef het redelijk op gang.

Hier vandaag overdag nog niet echt misselijk geweest, alleen vanmorgen dus voor het opstaan.

Tussen de middag salade gegeten van zoete aardappel, avocado, bosuitjes, augurk en kwark.. alleen de bosuitjes proef ik nog o_O
    Vanavond eten we loempiataart:thumup:

Hier beneden gepoetst, wc’s schoon en F slaapt dus ik ff op de bank! (Dinsdag en vrijdag altijd vrij) :D

Nvd en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  19. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ah balen zeg.. rustig aan doen dus!

Hier gelukkig nog maar 1 weekje wachten

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt vervelend. Probeer voldoende rust te pakken!

Deel Deze Pagina