@Nvd mooie streepjes hoor! Hoever ben je?. --------- Hier soort slechte dag. Al hele dag een weeig misselijk gevoel en moe! Zijn jullie ook soort warrig? Ben het van mezelf al wel maar nu weet ik soms amper wat ik gister gedaan heb
Ooooo eerste wollen rompertje besteld. Heel voorbarig maar kon t niet laten in de aanbieding hahhaha!
6 weken vandaag (of morgen) als ik uitga van mn ovuluatietest die teste 6 weken geleden op dinsdag positief.
@Nvd dat ziet er keurig uit! @Nina Sanders mooie keuken . Jullie wonen dus nog niet in het nieuwe huis? Ik heb gisteren nog even snel een afspraak voor een 7 weken echo gemaakt. Echoscopiste is super lief en ze zegt dat ik langs mag komen wanneer ik zin heb. Haha...ik moet me inhouden om niet twee keer per week te gaan. En ik ben zoooo moe. Dat is pas afgelopen weekend begonnen, maar heb 's avonds echt nergens puf meer voor. Gisteren viel ik om 21:00 in slaap op de bank. Om 22:30 naar boven gekropen en tot 7:00 geslapen. Qua symptomen blijft het hier een beetje 'hangen': nog steeds niet echt misselijk, zere borsten en boeren laten. Ik heb nauwelijks krampen of een opgezet gevoel...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (18) ---------------------------------------------------- Afspraken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - MissMorrow - echo 7.2 weken ziekenhuis 28 maart - Wens84 - echo 28 Maart - Rian89 - echo 6.5 weken. 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - Wens84 - intake gynaecoloog 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier ben ik de gehele dag echt al super onzeker. Ik weet niet waar het vandaan komt. Ik voel me echt heel gejaagd en kan me slecht concentreren. Ik heb mijn gyn even gebeld en ik mag vanmiddag even langskomen (na werk). Ze heeft er wel nadrukkelijk bij gezegd dat ik niet te veel moet verwachten. De afspraak vd echo volgende week vrijdag blijft gewoon staan!
Wat fijn dat je langs mag komen. Ik vind het altijd fijn om te zien wat daarbinnen gebeurt, dus dan voel je je vast wat rustiger.
Nou haha ik heb precies dezelfde met dat elastiek maar toen ik ze kocht waren er twee dingen aan de hand 1: ik had een mega opgezette buik toen 2: ik denk altijd dat ik “nu echt wel een maat 38” heb maar ik heb nog steeds gewoon maat 34 haha. Naar heb ze expres gekocht op de groei want ja, sommige vrouwen zijn alleen op hun buik zwanger en sommigen zijn overal zwanger en ik dacht: ik ben vast zo’n vrouw die overal zwanger gaat zijn (lees dikkere kont en heupen) dus ha nu nog niet heel handig maar voor straks wel. Nu draag ik gewoon mn zwangerschapsbroek al heb ik sinds 2 dagen echt last van obstipatie dus dan zit het allemaal beter
Klopt, morgen ben ik 'pas 6 weken' zwanger dus ik verwacht er ook niet al te veel van.. maargoed, wie weet is er wel al een vruchtje te zien (ik hoop het)
Ja ik ben ook warrig en chaotisch. Verkeerde woorden etc etc. Krijg er zelfs opmerkingen van andere over.
Ik was er zo 1 die enkel op de buik zwanger was, maar ik sportte toen ook elke dag (gewichten). nu sport ik niet meer en ben ik wel bang voor opeenhopingen van vet, Lijnen doe ik natuurlijk niet want ik weet dat je als zwangere ook sneller vet op slaat. Ik heb een grote eetlust nu en geef daar ook aan toe (zo veel mogelijk gezond), maar ik vrees dat ik het niet leuk ga vinden als ik komend weekend weer op de weegschaal ga staan (vorig weekend was ik 0,7 kg aangekomen, in dus 1 week).. maargoed. ik denk maar zo: mijn lichaam heeft het nu nodig en ik ga geen honger lijden. Ik denk dat het logisch is wanneer je tenger bent, dat je in de beginperiode relatief wat meer aan komt. Maarja, is natuurlijk niet gek.. je lichaam 'moet iets hebben' om zwanger op te zijn... het vergt behoorlijk wat.