@Juffie1990 & @Nina Sanders van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo's Dank voor het duimen meiden! Ik barst van de hoofdpijn door de onzekerheid. Hopelijk op tijd in slaap en dan is morgen eindelijk de echo die me duidelijkheid gaat geven. Ik ga ervan uit dat het niet goed zit. Maar als ik het echt zeker weet dan kan ik misschien verder.
Ow ik duim zo hart voor je!! Bloedverlies zet niet door? Ik heb ook echt hele erge krampen gehad hoor. Het zegt niet altijd wat. Hoe laat mag je? Ik hoop dat je wat kan slapen. Ik denk aan je!
Lief dank je! Alleen vrijdag bloedverlies met afvegen en verder niets. Krampen waren 6 en 4 dagen ervoor. Daar had iknog overheen kunnen komen qua onzekerheid maar die lichte testen zitten me echt dwars. 9.45 de echo. Gelukkig lekker op tijd
Owwww meiden mijn borsten. Ze zijn helmaal gevuld. Ik had altijd bovenin geen vulling. Super stevig. Heel pijnlijk en mijn tempels lijken er steeds bijna af te branden. Is daar nog iets tegen te doen, wat een beetje verdovend werkt. Een douche werkt wel maar alleen als ik eronder sta.
Een comfortabele bh die een beetje stevig zit met een zacht stofje zoals sportbh, vooral niets loszittend. En zachtjes losmasseren.
Ik mag morgen om 15.45, expres later op de dag gepland, omdat ik eerst nog kon werken, nu is het zo rustig in babyland dat ik doorgeschoven ben en vrijdag evt pas start.... Dus daar gaat mn afleiding... jongens morgen naar de opvang, dus ben ook nog de hele dag alleen... Vanavond zaten we te eten, schoonouders aten bij ons. Zegt mn oudste tegen opa; jij hebt een baby in de buik! Zegt mn jongste; nee jij hebt niet zo'n dikke buik als mama.... Whuuuuut. Deed maar net of ik het niet hoorde...
Ik heb morgen ook een echo als het goed is. Om 15:45. Mits de gynaecoloog wil kijken maar dat denk ik van wel.