Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ik had die alcoholvrije wijn van Gall&Gall van de week...niet te zuipen:cry:
    Ik heb een keer een goede processo (alhocolvrij) van een speciaalzaak gehad. Baal dat ik niet meer weet hoe die heet.

2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb morgenavond ook etentje met de buren... we doen een walking dinner, dus aperitief, voor, hoofd, en na gerecht ergens anders...

Dat word ook nog wat wat het drinken.... wij doen het toetje. Heb een lekkere Lemon curd cheesecake gemaakt, tenminste, denk dat die lekker is.

Maar sta morgen ook beschikbaar voor werk, dus ga gewoon niet drinken omdat ik miss moet werken of aan het werk ben al...

MissMorrow vindt dit leuk.
  3. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Haha, het is wel een veredeld druivensapje ja.
    Ik ben zelf niet zo van de bubbeltjeswijn, maar vind de Natureo van G&G dus wel okee. De rode is overigens beter te doen dan de witte (die vind ik erg zoet en erg druivensap).

Hmmm, jouw antwoord over bloedverlies stelt me dan weer niet gerust :cry: het blijft nu wel heel lichtjes, je moet echt goed kijken. Klein restje van vanmorgen lijkt het. Had je ook echt een veeg en daarna niks, of continu een beetje?

4. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ik had de witte wijn van G&G, dus rood moet ik maar eens proberen.

Ik had met de missed abortion een veeg en daarna niets. Met de miskraam volgde na heel licht helder verlies opeenvolgend 4 dagen bruinverlies. Ik had daarbij trouwens geen krampen...maar ik was ontzettend verdrietig en moe.

5. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Hmm.... toch maar even bellen dan. Hopelijk is het onschuldig...

6. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Qua symptomen voel je je nog wel zwanger?
    Zere borsten, moe, misselijk?

7. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Volgens mijn verloskundige zijn krampjes heel normaal. Komt dat je baarmoeder groeit en het frummeltje steeds verder innestelt... ik weet het, het is heel beangstigend xx knuffel

8. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Ja, het hele plan. Misselijk valt mee, maar dat ben ik tot nu toe ook nog niet echt geweest.
    Snel buiten adem wel en zere borsten ook. Vanmorgen (nog voor bloedverlies) nog mijn laatste test gedaan en die vloog me bijna om de nek vanaf het schermpje. Krampen zijn wel wat minder nu, maar dat gaat sowieso een beetje af en aan.

Ik heb de vk een berichtje gestuurd. De praktijk is op vrijdag dicht dus verplicht wachten tot na het weekend.

mom2be21 vindt dit leuk.
  9. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Dat klinkt wel hoopvol!
    Bij de miskraam had ik nauwelijks symptomen meer, vooral borsten deden nauwelijks nog zeer. Maar toch fijn als je even terecht kan na het weekend.

10. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Tja, ik lees zo veel verschillende berichten! (want natuurlijk ben ik gelijk gaan Googlen daarna... stom, stom, stom). Bij de een was er niets aan de hand en de ander had er een hoop ellende van. Een vroege echo leek me een paar weken geleden niet zo nodig. Het voelt nog steeds of er niet echt iets mis is, maar ik merk dat ik nu toch wel graag even uitsluitsel wil hebben. Als alles goed zit ben ik er in ieder geval de volgende keer een stuk rustiger onder.

Heb je destijds nog getest of meteen een echo gedaan?

11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Bij de eerste zwangerschap heb ik niets gedaan. Ik was ook gaan Googlen en dacht dat 't wel mee zou vallen. Achteraf wel spijt gehad. Ik heb 4 weken met een levenloze vrucht rondgelopen. Het vruchtzakje groeide toen wel gewoon door en had ook alle symptomen nog, behalve de zere borsten die waren er nog wel maar een stuk minder 'stuwend' dan in de eerste twee weken. Ik had zelfs al een beetje een buikje, bizar.

Bij de tweede zwangerschap heb ik meteen gebeld en kon ook meteen langs voor een echo.

Beide keren niet meer getest.

Internet helpt je niet verder, iedereen heeft een ander verhaal. Ik adviseer nu alleen wel zsm een echo te laten maken als je bloedverlies hebt gehad na 6 weken. Dan kunnen ze in ieder geval wat zien.

12. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Bedankt voor het delen van je ervaringen <3
    Denk dat even contact zoeken met de vk wel verstandig is, dan loop ik er in ieder geval niet de hele tijd over te piekeren. Ik heb in ieder geval gevraagd of ik alsnog die vroege echo kan inplannen, denk dat dat niet zo'n probleem is aangezien ze het zelf aanboden tijdens het telefoongesprek.

Nu even afwachten dan maar.

13. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Als optie ipv wijn kun je ook ice tea green drinken, qua kleur niet te onderscheiden van echte witte wijn! Heb ik vorig weekend ook gedaan.
    Wat betreft de onzekerheid daar heb ik gelukkig geen last van. Alles wat je voelt komt doordat je baarmoeder groeit, het is juist een goed teken dat je dat voelt! Ook bloed zegt, zolang het niet heel veel is, helemaal niks. ;)

14. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Ik heb vanmiddag besloten dat het bloed vanuit hard hoesten komt. Gisteren een zware hoestbui en vanochtend een beetje amper te zien. Alsof er een spelde prikje bloed vermengt was met wat afscheiding.

Dus zojuist twee zwarte elssyirk broeken gekocht. De knopen prikken echt in mn buik. En 4 pakjes in de aanbieding met egeltjes, w o Loes,olifantjes en paddenstoelen + bosdieren. Was verbaasd dat er zoveel herfst achtige kleding hing dus dacht dat komt mooi uit.

Zag ook wel.een onwijs tof aardbeien pakje maar vind ik maar gek voor een november kindje :)

15. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ben zo beniewd wat wij krijgen, dan wil ik pas echt gaan shoppen voor kleertjes!

Vraagje over babyshower: wie gaat er een babyshower houden en hoe gaan jullie het doen? Alleen vrouwen of ook mannen erbij? Ik heb niet veel vriendinnen ofzo... 2 maar...

16. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Kennen jullie de app "kinder" eigenlijk? Kun je met de papa namen swipen en de matchen komen dan in een apart lijstje

Leanneke, Mbob en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  17. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw

Hier geen babyshower, vind ik net als Valentijn. Alleen maar voor verkoop van spullen. Hier overigens ook "maar" 3 goede vriendinnen. En een super kleine familie dus zal ook in de kraamtijd niet veel krijgen. Vond t best geen onnodige knuffels en kan ik lekker zelf los met de kleertjes :)

Pyaar en Ready2loveU vinden dit leuk.
  18. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik hoop geen babyshower! Ik haaaaaaaatttt babyshowers! Net als vrijgezellenfeesten bah bah!

MissMorrow en Nvd vinden dit leuk.
  19. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Geen babyshower gehad met E. en verwacht nu ook gene. Hoeft niet voor mij, we gaan al een groot feest (babyborrel) geven als de baby er is en dat lijkt me voldoende :)

Ready2loveU vindt dit leuk.
  20. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ja de twee vriendinnen die ik heb zijn ook nog maar kort vriendinnen want woon nog niet zolang hier. Ik zat zelf ook erg te twijfelen want mn zus heeft ook idd net als @Roetje08 een babyborrel gegeven na de geboorte en dat was ook mega leuk en handig!

Deel Deze Pagina