Lekker bezig @Nina Sanders!! Hier net terug van sport/hobby en even lekker in bad! Lag gister pas 3.30 nieuwe tijd te slapen en wekkertje gjng gewoon weer voor 7ne! Viel tegen Drama altijd als visite blijft hangen. Om 9 uur begonnen mn oogleden al te hangen hahahaha! Iemand nog tips voor lekkere badolie?
@Nina Sanders wow, respect hoor dat je zoveel doet! Hier kom ik niet echt verder dan boodschappen doen en koken haha. Ik ben echt de hele dag door misselijk met af en toe een uurtje niet.. dus ik ben vaak op de bank te vinden. Ik mag morgen voor de eerste echo.. begin stiekem wel een beetje zenuwachtig te worden! Maar kan ook weer niet wachten!
Hier vandaag echt last van m'n maag en moe (terwijl ik gisteravond al om 9u op de bank in slaap ben gevallen ). Morgenavond de eerste echo!! Spannend!
Hmmm jeetje joh de meeste zijn echt lamlendig! Wat balen joh! Hier sneller buiten adem maar verder nog gewoon energie voor 10 zoals normaal tot begin vd avond. Hier daarstaks de fertiliteit gesproken vanwege mn onzekerheid. Ze belde mij terug. Buik is wel rustiger nog steeds geen bloed en licht opgeblazen dus wellicht is er toch gewoon een hoop gaande. Ze zei als je het vol kan houden toch aan te raden de echo gewoon op de 12e te houden omdat ze dan echt wat kunnen zien. Mocht ik het niet trekken of het wordt erger oid dan gewoon weer even bellen dan doen we het eerder.
Ik pas bij 7+4, ze wilden eigenlijk bij 8+4 pas, maar dat vond ik toch echt te lang Hier nog steeds ziekjes, verga van de oorpijn...
Haha hebben wij dezelfde zwangerschap ofzo? Pindakaas is nu ook favoriet. En ik heb van die LU-crackers met zeezout. Vriend: Why did you buy 2 cans of Pindakaas?
Hahaha we richten een pindakaasclubje op. @Nina Sanders wil vast ook wel meedoen. LU crackers klinken ook goed! Eens kijken of ik die kan vinden, beetje afwisseling kan nooit kwaad.
Ja pindakaas club! At sowieso al zowat een pot per week joh! Mijn favoriet is de 100% pinda van de AH met stukjes.
Pfff die rothormonen alles explodeert hier en vriend houd er echt geen rekening mee dat ik er erg mee worstel. Precies of alles mijn schuld is. Heb z'n eten zelfs net in de vuilbak gegooid. Hij mag hele dagen slechtgezind rondlopen, maar als ik iets doe wat hem niet zint (hij zat op toilet, toiletpapier stond nog op de trap, 0,5m van toilet, ik was met eten bezig dus moest hij het zelf nemen, meneer begint me te negeren), dan behandel ik hem als een hond Sorry voor m'n geklaag, maar hij beseft precies niet hoe erg ik m'n best doe om alles naar zijn zin te maken en met die misselijkheid en hormonen om te gaan
Personal body plan. Een sportplan met eiwit dieet. Wilde na F toch eindelijk weer 10 kilo kwijt, was er bijna Flauw van die functie... Ik weet niet hoe ver ik ben.. ergens in de 6 weken denk ik. Daarom dinsdag echo om dat ook te bekijken.
Ohhhhh noooo.. zijn we even bij schoonouders koffie drinken (wonen nu om de hoek). Verspreekt mijn man zich ...