Ik draag nog steeds m'n eigen broeken mét riem, meestal het gaatje dat ik gewend ben, in chillmodus een gaatje losser
Jazeker! Ze wisten v h traject en mijn schoonmoeder had al vermoedens (ik denk mijn moeder ook, die had het op mijn verjaardag wel 3x over wijn) . Hier net in bed. Het begint eindelijk ergens op te lijken. Ik wil proberen komende weken het niet zo laat te maken. Mijn man is as we speak de inloopmat bij de voordeur op maat aan het snijden (bang voor spinnen uit de kruipruimte)
Nee hoor! Bij een tweede gaat het vaak ook wat sneller. Vanochtend wilde ik en een hoge taillebroek aandoen, nou vergeet het maar. Die kon ik in de verste verte niet dicht krijgen!
@Ready2loveU ik denk dat het normaal is als je rond deze tijd aankomt. Wat de anderen ook zeggen: je lichaam slaat meer vet op. Ik ben nu ook al een kilo aangekomen. Ik zie het ook meteen aan mijn buikvet...normaal sport ik vrij veel, maar daar ben ik dus mee gestopt. Dat heeft ook zijn weerslag op mijn lijf. Ik denk maar dat 't voor een goed doel is.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 9 april - Krily - echo 8 weken 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - intake verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha oeps. Hoe had hij zich versproken dan? Ben verder niet nieuwsgierig . Al wel tijdje dat ik echt misselijk ben, als ik optijd eet gaat het wel goed. Maar was gister aan het werk, en dan vergeet ik mezelf een beetje.. toen ik wegging bij het gezin dacht ik al.. Ik moet nu echt naar huis, had niks te eten meer. Thuis snel cracker gehad, maar die kwam er dus weer uit. Even kijken hoe het deze week gaat, anders bel ik de dokter even voor emasefene.
@Leanneke hopelijk stijgen je hcg waarden mooi, en zit het gewoon allemaal goed!! Ik weet hoe vervelend die onzekerheid is. Bah! Konden we de tijd maar vooruit spoelen!
Haha, op tijd eten dus!! Het ging zo? 'Wat zullen we vanavond eten? We kunnen wat halen bij.. [xxx]'. 'Neeee, we halen gewoon bij de AH wat gezonds.' 'Maar dan neem je gewoon zo'n salade.' 'Die kan ik zelf ook wel maken thuis.' 'Oh nee, je mag nu toch geen tonijn?' 'wát? ' schoonmoeder: 'Huh? Zie je wel?! Ik dacht het al.' 'Shit, ik heb me versproken.'
Hahaha, dat zou hier ook zo kunnen gebeuren. Wij moeten elkaar eraan herinneren als er bezoek komt of we gaan ergens heen: ‘nu weer even onze mond houden he!’