@Ready2loveU hier ook 0,6 erbij hoor! Ik eet ook wat extra, anders word ik helemaal naar. Hier begint de misselijkheid ook meer toe te slaan. Ik kan het een beetje terugdringen door op tijd te eten, maar bij vlagen gaat het toch niet echt lekker. Verder zijn mijn tepels echt de pineut op het moment! Tot nu toe waten het vooral de borsten zelf, maar jeetje... heeeeel oncomfortabel
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 9 april - Krily - echo 8 weken 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog 7+1 weken overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 9 april - Krily - echo 8 weken 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 2 april - Friesje203 - echo termijn bepaling 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog 7+1 weken overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 9 april - Krily - echo 8 weken 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oh help! Ik zit op mijn werk maar ik krijg geen klap gedaan. Ik ben gewoon moe. mag ik alsjeblieft een bankje, mijn donzen dekbed, een beker vanillevla met banaan en een lekkere cappuccino? Een lekker bankje met goede kussens in de zon, een grote zonnebril, ELLE magazine, een spa rood en een grote zak met geld (ik wil nog zoveel kopen voor ons nieuwe huis) are fine by me. Ik moet nog tot 17.00 op kantoor..
Klinkt bekend, sterkte meid! Hier valt moe wel mee, maar bij vlagen ZO misselijk! Ik spuug niet zo snel, maar moet zo af en toe toch even op adem komen op het toilet. En laat die nou net aan de andere kant van de verdieping zitten...
@Nina Sanders en @BlauwBloempje succes op kantoor! Ik werk tot 13:30 thuis en daarna moet ik een presentatie geven in Zierikzee. Daarna ga ik eten bij mijn ex-schoonmoeder in Goes en daar blijf ik ook slapen want durf echt niet laat op de avond dat hele eind terug te rijden...
Oh moet je ver rijden dan? Van huis naar Zierikzee? Ik vind een heel eind 's avonds rijden ook niet zo fijn!
oh jeetje, dat is niet fijn. Hier is het puur de vermoeidheid vd verhuizing hoor.. Elke dag na twaalven in bed en de wekker om 6. (ja, ook dit weekend, en dan ook nog het verzetten van de tijd..) Gekkenwerk eigenlijk. Maar het lukt me niet om dingen opzij te zetten en te denken 'dit doe ik later..' 'Dit doe ik komend weekend.' Nee nee NEEN. HET MOET NU.
Zal ik anders een update geven van wat ik allemaal wél heb gedaan? (misschien ook goed voor mezelf om te lezen dat we er niet zo slecht bij zitten)
Het is 2,5 uur rijden van Goes naar waar ik woon. Dat is iets te veel 's avonds. Bij jou komt de vermoeidheid er misschien uit op je werk, omdat je thuis nu veel doet.
@Nina Sanders let je wel een beetje op jezelf? Ik snap het hoor, ik wil zelf ook graag dingen meteen af hebben, maar je zorgt nu voor twee tegelijk he... das belangrijker dan nog even die ene doos uitpakken of dat schilderijtje ophangen... @MissMorrow oef, dat lijkt me ook een lange dag! ‘s Avonds laat nog zo’n stuk terugrijden is ook niks nee, wel fijn dat je een slaapplek hebt! Geen rare kwaaltjes die je kunnen verraden...?
Damn hier ook vreselijk moe gister en vandaag en moet ook nog tot 17-17.30 bahbah! Baal echt krijg noten gewoon amper meer weg! Normaal als ik honger krweg nam ik een handje noten. Nu wil ik een cracker met nutella of iets anders zoets. Was juist zo goed als suikervrij
Ze weet dat ik zwanger ben. Ze is de moeder van de jongen met wie ik 3 jaar geleden een relatie had en hij is helaas verongelukt. We hebben dus een bijzondere band...aan de ene kant is het moeilijk voor haar, maar ze vindt het fijn dat ik haar erbij betrek.
Lijkt me erg heftig maar snap het wel! @BlauwBloempje ja dat is ook zo. Aan de ene kant luister ik heel goed naar mijn lichaam, zie een aantal posts terug. Maar het is net of het er dan nu pas (op mijn werk, omdat ik hier niet in mijn 'nieuwe-huis'-modus ben) een beetje uit komt. Maargoed.. je hebt wel gelijk hoor. Het hóeft ook niet allemaal gelijk perfect. Ja van mij wel, maar waarom eigenlijk? We hebben dit weekend dus alle spullen oververhuisd en ons oude huis leeg opgeleverd. - alle meubels staan; - alles beneden is al schoon muv de ramen - keuken is al helemaal schoon (behalve 2 hoge kasten en de oven) en ingeruimd - alle stopcontacten zijn terug geplaatst en/of afgesloten met kapjes - ik denk dat al driekwart van de dozen zijn uitgepakt - mijn man heeft laminaat gelegd in de bijkeuken - kledingrekken staan in elkaar en voorzien van kleding. Er komt nog een stellingkast met het leggedeelte. - gisteravond heeft mijn man een inloopmat bij de voordeur op maat gesneden en gelegd - het meeste puin is verzameld (container wordt deze week opgehaald) - boven is alles nu 'schoon' gedweild, ik denk dat ik het deze week nog een aantal keren doe voordat je kunt eten van de vloer. Beneden is al schoon. - verwarmingskappen zijn gesopt - kamer van O is al klaar (moet wel nog verlichting ophangen) - de trap is helemaal schoon (gruisvrij) - toilet is brandschoon Wat nog moet: - kitrandje boven tegels toilet - inloopmatten in bijkeuken - plinten bijkeuken - badkamer en oven schoonmaken - ramen en houtwerk boven - trapleuningen soppen en terughangen - uitpakken en bijkeuken opruimen - verlichting ophangen - rolgordijnen en overgordijnen - wat plekjes op de muur bijwerken met verf - ophangen van de tv Dat was m voor nu denk ik...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 2 april - Friesje203 - echo termijn bepaling 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog 7+1 weken overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 9 april - Krily - echo 8 weken 9 april - nvd - eeste echo + intake verloskundige (13:00) 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho
Zo, eerste echo zit erop! We hebben een klein frummeltje gezien met een kloppend hartje! Pfoe wat was ik opgelucht zeg!