Jullie spraken hier zoveel over vanille vla, en heb er daarjuist gehaald bij de ah, even wennen aan de smaak, maar gaat eigenlijk wel goed binnen (ook bij dochter die aan het schooien was ) Gelukkig nog niet moeten spugen deze zw, soms wel erg misselijk met kokhalzen.
Dat is het verrotte van zwangerschapsmisselijkheid, dat zit tot in je hoofd en spugen lucht niet of maar even op. Ik spuug ook nog niet veel maar ben van wakker worden tot naar bed gaan wel kots beroerd. Vind t nu met 2 kleintjes wel echt pittig... helemaal net vooruitzicht nog minstens 10 weken te gaan. Gelukkig kan ik hier mn ei kwijt en zijn er lotgenoten, dat laatste is uiteraard eigenlijk niet leuk!
Ik doe met jullie mee dames, hier rommelt het ook aan alle kanten. Nog niet aan het spugen gelukkig, maar het grootste deel van de dag gewoon misselijk. Volgens mij helpt meer rust mij wel. In het weekend heb ik heel rustig aan gedaan, vroeg naar bed en ‘s middags een uurtje gelegen, en ik voelde me een stuk minder beroerd! Nu na een werkdag van 12 uur en thuis nog dingen doen ben ik moe en flink beroerd...
Heeft het zin om met 7+4 nog een zwangerschapstest te doen? Haha gewoon om even de bevestiging te hebben tot volgende week woensdag
Het kan zijn dat je hcg zodanig hoog is, dat de test minder duidelijk uitvalt. Heb ik hier weleens gelezen
Ja dat delen is wel fijn. Mn man is lief hoor maar hij snapt er niks van. Überhaupt niet dat ik nu gevoeliger ben en wispelturige. Nou dit zij de 8 maanden waarin het mag dus hij heeft pech
Hahahaha, Ik passeerde vanmiddag langs de action (niet binnen geweest) en vroeg mezelf hetzelfde, zou ik nog eens testen? maar heeft natuurlijk geen enkele zin meer nu
Ik heb iets raars! Was straks runderreepjes aan het wokken, Mexicaanse groente erbij, mais en pittige saus. Wil ik het maïsblikje uitlepelen (ik hou heel erg van mais) maar het smaakt totaal niet meer zoet? Een beetje bitter? Niks aan. Ik was zo teleurgesteld. Snappen jullie wat ik bedoel? Zegt mijn man: volgens mij had je dat met O ook bij dit termijn… (kan het me niet meer herinneren).
Bedankt allemaal! Hier ook de hele dag door misselijk. Vanochtend was het echt heel erg, maar mss ook door de zenuwen. Verder blijf ik maar een beetje droge crackers eten en prik drinken (af en toe een boertje lucht op). En ook ik zit aan de vanille vla! @Mamabella12 woehoe! Gefeliciteerd!
https://www.dehippevegetarier.nl/vegetarische-recepten/pittige-vegan-wrap-met-wasabi-mayo/ Deze was trouwens echt lekker! Wel met gewone volkoren wraps en gewone vissticks en gewone mayo omdat we dat allemaal in huis hebben. Maar toppertje!
Even tmi, maar Ik verlies nog steeds heel veel afscheiding, onderbroek is altijd vuil. En net zelfs een hele pak eiwitachtig slijm bij het afvegen. Het kan toch niet dat ik een eisprong heb tijdens de zwangerschap he?