Ooooo volgend jaar zomer hebben wij een weekend bruiloft in het buitenland! Als alles goed gaat met ons ijsbeertje zullen wij dus weekend weg gaan als hij of zij rond de 7 maanden is. Is dat te doen voor de al mama's onder ons?
Zie ik vaker @Yviev (Ben trouwfotograaf). Ligt er een beetje aan hoe jullie erin staan maar kan goed hoor. Zeker als je er een paar dagen omheen plakt en er gewoon een vakantie van maakt, heerlijk genieten! Waar ga je heen meeste plekken waar getrouwd wordt is ook maar heel kort vliegen gelukkig.
Zie dat ik het niet helemaal goed verwoord heb maar gok dat we zonder gaan omdat de kans groot is dat het bruidspaar het niet fijn vind als er kindjes mee gaan.
Hee, welkom en gefeliciteerd! Je bent niet de enige hoor, over een weekje voeg ik me ook bij de club van 38
Ik vond het wel heerlijk. Even met z,n tweetjes. Bij mijn zoon ging hij nadat ik weer ging werken om het weekend naar zijn vader. Dus ben het wel gewend om een paar dagen zonder hem te zijn. Mijn zoon heeft er ook nooit moeite mee gehad.
Heerlijk ff bijslapen Ik zou er niet zo een problemen mee hebben, maar ik ben heel makkelijk met kinderen laten logeren enz. Maar dat zal voor iedere moeder weer anders zijn natuurlijk...
Ik heb ook altijd gedacht er geen problemen mee te hebben maar 99% van de moeders om mij heen kunnen het echt niet vandaar dat ik het vraag maar het kan dus wel gewoon
@Yviev hier ging E. voor het eerst uit slapen bij oma en opa toen ze bijna 5 maanden was. Zij hadden al een kleinkind, dus we waren er "gerust" in.
Precies dit, maar niet té snel hoor. Mijn pasgeboren hummeltje van 4 weken sta ik dan weer niet zo gauw af!
Pfff ik had/heb weer echt een off day 9 uur geslapen en nog steeds moe en heb al 3 dagen geen grote boodschap gedaan waardoor mijn baarmoeder heel gespannen staat...
Hier ook echt super moe! Maar voel me ook beroerd. Vannacht of vammorgen vroeg wakker en echt misselijk. Nu nog bahbah! Zou zo kunnen spugen. Ook een darmenbuik terwijl ik gister wel gewoon beetje een boodschap heb gedaan en geen 1 bh zit meer lekker door de pijn in mn borsten.