Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Hier hebben we geen keuze 1 praktijk. De andere praktijk 6 kilometer de andere kant op neemt deze plaats niet mee. Wel jammer voelt niet alsof we keuze hebben.

2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Heb het gevoel dat dat bij ons ook beetje aan de orde is :(

Nvd vindt dit leuk.
  3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik kan vanmiddag pilletjes voor de misselijkheid halen bij de apotheek..

Blijf zo beroerd, gelukkig nog maar 1x hoeven spugen. Maar het werk is niet te doen zo.

4. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Mijn zus belde mij huilend op, bijna direct na haar test geloof ik.
    Aan de ene kant was ik blij dat ze me niet zag huilen maar aan de andere kant was ik ook zo blij voor haar dat ik haar echt wel had willen zien.

Ik vind persoonlijk vertellen inderdaad een goed idee. Je kan wat leuks/lekkers meenemen maar ik zou wel even wachten met geven nadat je haar reactie hebt gezien.
    Wat de rest al zei.. zonder te veel poespas.

Nvd vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier eigenlijk vandaag helemaal niet zon trek. Koffie smaakt me niet, noten vind ik niets aan, het enige wat ik wel echt heerlijk vind ik koude drinkyoghurt (wel met een smaakje, aarbei of framboos ofzo).

Rian89 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hopelijk gaan ze je helpen!
    Klopt jouw banner wel nog?

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Haha Jaaa ik kan ook de hele dag wel optimel drinken :roflmao:

mom2be21 vindt dit leuk.
  8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Nou hoop het ook!!
    Ja mijn banner klopt. Geen problemen mee.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    JA HE!

hmmmmmmmmmmmmm

10. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Jakkes, Optimel :| haha!
    Ik word daar dus alleen maar misselijker van!

Hier is het tosti-dag vandaag. Of broodje gezond. Als het maar niet vloeibaar is en wel knapperig.

Geen idee hoe ik genoeg ga drinken vandaag... o_O

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gek haha, yoghurt, optimel etc, hmmmmmmmmmmmmm! Kom maar op!

12. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Ik heb gisterenavond voor het eerst in 20 jaar geloof ik, cola gedronken. Las hier iemand die het over prik had en dat het boeren zo opluchten. Vond de cola heerlijk maar de boeren erna nog zaliger heb me een uur lang echt goed gevoeld :)

mom2be21, Aaav, BlauwBloempje en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Heb een heftige nacht achter de rug:( om 16.30uur kreeg ik een soort dof, zeurend en trekkende gevoel dat beurs voelt als ik er zacht op druk, in mn linker onderbuik (eipijn maar dan erger zo voelde het) en als ik ineens bewoog of nieste werd het een stekende pijn maar wel meteen weer dof als ik stil lag. Ik heb uiteindelijk om 19.30uur de vk gebeld en gezegd dat ik al 3 uur die pijn had en er toch niet gerust op was. Ze wilde echter niet een eerdere echo omdat je zogenaamd met 7w5 dagen nog geen hartje kan zieno_O vond dat wel moeilijk en zei ook dat ik eerder een vmk heb gehad en dat 3 mensen in mijn omgeving een nare eerste echo hebben gehad. Toch vond ze het gelukkig niet alarmerend klinken en adviseerde paracetamol en een kruik. Ze zei dat het mn baarmoeder kan zijn die op mn darmen drukt, of bandenpijn (als ik dat lees komt het overeen maar is wel al vroeg zo met 7+5) of gewoonweg een drolletje die vastzit. Heb mega slecht geslapen maar vandaag gaat het gelukkig wel weer. Rommelende darmen maar ik probeer het los te laten. Toch vind ik het vreemd dat ze per se niet eerder dan 8+5 mn eerste echo wil doen.
    Zo ik heb ook weer geklaagd:oops: sorry dames! Xx

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Ready2loveU belachelijk zeg! Wat een troela, gelukkig gaat het nu wat beter! Als je weer last krijgt zou ik gewoon weer bellen en eisen dat je langs wilt komen!

Ready2loveU en MissMorrow vinden dit leuk.
  15. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Fijne verloskundige:confused:
    Gaat het nu wel wat beter?
    Ik herken die stekende pijn bij snelle bewegingen wel...

Ready2loveU vindt dit leuk.
  16. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Ready2loveU zeer fijne reactie van die verloskundige zeg :rolleyes: Maar wat jij omschrijft klinkt mij bekend als bandenpijn hoor, een plots beweging en dan schiet het er zo in net naast je heupbot. Het is niet iets om je zorgen over te maken, is heel normaal, ook bij dit termijn. Maar als je het toch niet trekt, gewoon nog eens bellen en blijven bellen tot je wel gerust gesteld bent. Het kan wel zijn dat zij verouderde apparatuur hebben en daardoor minder goed vroege echo's kunnen maken en wil ze je daarom niet laten komen. Ik heb hier nog eens een verhaal gelezen dat ze niets konden vinden, in angst naar spoed gegaan en daar bleek alles in orde en stamde het apparatuur van de verloskundige nog uit de prehistorie blijkbaar. Zijn er nog vk's in je buurt? Misschien kun je daar eens proberen?

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Ready2loveU NAH, op dat termijn moet er zeker wel een hartje te zien zijn. Stomme vk!! Idd als het aanhoud gewoon weer bellen hoor.

Al klinkt het idd wel als bandenpijn. Ik heb dat soms ook al wel hoor, dat het er zo ineens inschiet.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja ik ook. Als ik me bijv. in bed snel omdraai om mijn telefoon te pakken oid.
    Het schiet dan echt een beetje in mijn lies. Heb dit al vanaf 5 wk ofzo!

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ik heb het in mijn hoofd gehaald dat ik voordat de baby kom ook nog de hele badkamer verbouwd wil hebben...........................................

wat kost een nieuwe badkamer?

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    #1600 Nina Sanders, 3 apr 2019
    Laatst bewerkt: 3 apr 2019
    oh en heb het de hele dag ook al bloedheet... niet mn beste dag vandaag!
    - moe
    - hoofdpijn
    - weinig trek
    - opvliegers
    - beetje last van maagzuur

Deel Deze Pagina