neeeeeeeeeee niet doen, heeft écht nog geen nut nu en als je wel wat hoort is het ws je eigen hartslag! Kun je de vk even bellen en je zorgen uiten?
Heb niet echt zorgen, buiten dat ik erg ongeduldig ben voor de echo en dat ik er tegenop zie.. heb nu het gevoel, just get on with it, niet echt iets waar ze mee kunnen helpen..
Ja die ongeduldigheid is erg ja. Heb ik ook. Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Pas vanaf het moment dat ik de baby dagelijks voelde bewegen en na de 20w echo voelde ik meer rust..
Is bevallen in ziekenhuis 2 geen optie? Heel eerlijk maakt het geen bal uit wie er bij je bevalling is, dat is niet iets waar je je druk om maakt op dat moment of iig ik niet. Als bevallen in ziekenhuis2 geen optie voor je is zou ik gewoon met 36 weken over stappen.
Dit idd. Maakte mij ook niet uit. Zolang het geen 'open huis' was vond ik het wel best. Wilde wel een beetje rust. Maar de anesthesist, assistent, vk, gyn, andere vk (wisseling dienst) en stagiair kende ik toch al niet. Dus I didn't care.
Neeee niet neerslachtig worden Angelsound zou ik niet doen denk dat dat alleen maar stress oplevert.... Gewoon lekker niets doen als je daar zin in hebt of iets leuks gaan doen wat een beetje afleiding kan geven en hopen dat het snel dinsdag is (en dat is het ook al bijna)
Je maakt het jezelf alleen moeilijk met dat ding. De kans dat je nu een hartje hoort is 0 en over een paar weken wordt het er niet beter op ze zijn gewoon niet super gevoelig. Kun je niet even een blokje om. Of toch iets afspreken van je todo lijst. Bezig zijn geeft wel wat rust, simpelweg omdat je nog aan andere dingen moet denken.
Ohhhh zo dom ik heb een glas laten vallen in de wasbak van de badkamer en nu zit er een gat in m'n wasbak
Nou ik ben weer echt zwanger hoor.. al een paar dagen een ja.. rare maag? dacht ik eerst. Ik dacht het zal wel vanwege mijn verkoudheid zijn ofzo, maar NEE.. verkoudheid is over en ik ben dus wél misselijk.. s'ochtends na(?) mijn ontbijt, oh en TIJDENS mijn avondeten zit ik met lange tanden en te kokhalzen.. overdag grijp ik naar alles wat zout is.. zakjes chips, tosti kaas.. en zelfs dat kan ik ineens niet hebben.. bah.. ik nam per hap tosti maar een hap tomaat erbij om het weg te krijgen .. raar dat de dingen die je altijd eet, je ineens zo tegen staan..
hahahahaha! ik moet lachen om jouw berichtje. Mijn bord avondeten is juist hét moment van de dag waar ik enorm naar uit kijk haha! Lekker op de bank ploffen met een groot bord warm eten. Ik had trouwens met mais van de week iets raars.. Ik ben normaal dol op zoete, knapperige mais. Toen ik vol verwachting een hap nam was het zo'n tegenvaller. Het smaakte flauw en bitter. Niet leuk!
Ja, ik sta er op voor 23 november. Ik 'schat' in dat ik nu 6w5d ben. Ik heb de eerste echo op 12 april. Die mega drukke dag blijkbaar qua afspraken.
Dit! Ik ga vandaag wat eerder naar huis. Zo misselijk Zout was hier vorige week... nu kan ik dus niks zouts meer zien! Nu is het zoet... veel fruit, vruchtensap, ontbijtkoek.
Oja, en echt alles stinkt. Ik word misselijk van mijn eigen lichaamsgeur. De geur van mijn urine als ik op de wc zit. Wasmiddel. Kattenvoer. Deodorant. Die beetje muffige slaaplucht in de slaapkamer smorgens
Dankje dames. Heb net een wandelingetje door het koude weer gedaan, auto ophalen van de garage (garagist heeft zelfs gezegd dat mijn 13jarig beestje nog heel goed rijdt ). De wind heeft deugd gedaan
Hier juist gister en vandaag weer een iets betere dag, lijkt of de emesafene nu pas echt werkt. Nog steeds weinig trek in eten, maar van een lege maag word ik naar.. dus steeds zoeken naar iets ‘lekkers’. Tot nu toe zijn dat boterhammen kaas, blokjes kaas, appels en biggetjes niet echt gezond dus Morgen en overmorgen cursus hele dagen met avondprogramma dus zal wel gesloopt zijn zaterdagavond.. collega waar ik mee ga maar wel vertellen morgen want slapen op 1 kamer en ben s morgens echt slecht Qua bevalling ben ik wel bevallen kn het ziekenhuis maar met ‘eigen’ verloskundige. Alleen was in het weekend dus kreeg de dienstdoende, niet degene die ik altijd had. Maakt dus eigenlijk niets uit of je nog wisselt aan het einde denk ik..
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend ♡Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog 7+1 weken overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 8.4w 9 april - Krily - echo 8 weken 9 april - nvd - eeste echo + intake verloskundige (13:00) 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 12 april - BlauwBloempje - vroege echo 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 16 april - aaav - intake verloskundige 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april - Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 23 april - Roetje08 - tweede echo 10.4w 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho 30 april - Friesje203 - termijnecho 10.4