Een prachtig kloppend hartje gezien Nu mag het allemaal echt gaan landen dat ik echt zwanger ben. Termijn klopt met LM datum, dus heb mezelf even een dagje naar achteren gezet. Meteen maar even het kratje van MvM opgehaald.
@Noa1987 wat super zeg!!!! ------- Hier heeft mn lief vandaag de blauwe rituals geurstokjes uit het kantoor verwijderd. Kon het niet meer aan!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend ♡Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog 7+1 weken overdracht verloskundige 5 april - Leanneke - vroege echo gynaecoloog 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Roetje08 - eerste echo 8.4w 9 april - Krily - echo 8 weken 9 april - nvd - eeste echo + intake verloskundige (13:00) 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 11 april - Mom2be21 - vroege echo 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 12 april - BlauwBloempje - vroege echo 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 16 april - aaav - intake verloskundige 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april - Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 23 april - Roetje08 - tweede echo 10.4w 25 april - Mom2be21- termijnecho 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho 30 april - Friesje203 - termijnecho 10.4
Meiden, even een vraag. Hoe gaan jullie om met misselijkheid op het werk? Vandaag heb ik zo’n dag dat niks lijkt te helpen. Normaal knap ik rond het eind van de middag weer wat op en gaat het met avondeten goed, maar vandaag word ik echt overal misselijk van. Even Googelen leert dat veel slapen en rust nemen helpt, maar daar heb ik niks aan als ik van 6 tot 6 aan het werk ben. Hoe doen jullie dat, zeker nu nog bijna niemand het weet...? Beetje wanhopig hier
Hoe laat mag je? Komt vast goed, voor jou komt er ook een mooie echo met een gezond kleintje in beeld! Ik zal aan je denken morgen!
Hier moet ik ook niet meer aan warme maaltijden denken.. mijn maag draait ervan om. Dus nu maar een bak farmer salade met bacon, ook lekker. @BlauwBloempje ja lastig he! Ik eet gewoon heel de dag van die LU naturel crackers en drink spa rood. Af en toe een glas melk ofzo. Heb nog niet het idee dat het opvalt, maar ik moet zeggen dat ik wel met veel verschillende collega's werk, dus ze zien me het niet elke dag doen.
Delen op t werk, doen alsof kost veel energie! Medicijnen. Evt kortere dagen werken en als t echt niet gaat ziekmelden. Misselijkheid is zo kut!
Hier net nog en plak kaas met cashewnoten (ja, samen in 1 hap) op. Daar ontbijt ik vaak ook mee thuis (op het werk eet ik dan vaak gelijk kwark met fruit).