Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Oooo gister voor het eten kwamen mn schoonouders ineens aanwaaien en ik voelde mij echt niet goed. Misselijk en doodmoe. Dus ik tegen mn man hopelijk komen ze niet binnen. Ze hadden m gezien en hij is naar ze toegelopen buiten. Ze zijn wel een bakkie wezen doen maar hij had gezegd dat ik een beetje ziek was. Misselijk, net als hij vorige week was.
    Mn schoonmoeder zat mij af en toe aan te kijken..heel ongemakkelijk hahaha!

2. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Ohh ja dat herken ik zo goed! Ik heb ook de hele tijd het idee dat iedereen al kan zien/doorheeft dat ik zwanger ben, dus zit steeds aan m'n shirtjes te trekken om m'n buik een beetje te verhullen enzo terwijl er met wijde shirtjes helemaal niets te zien is:roflmao: kan iemand de tijd even 5 weken vooruitspoelen???

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    En dan gaan we zondag daar eten en dan drink ik weer geen wijn. Terwijl hun echt van het wijnen zijn en ik normaal ook wel een glaasje wil. Vorige keer na mijn tp maakte mn schoonvader er een heel ding van dat ik alleen thee dronk.
    Hou mn hart vast!

4. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Haha ojee dat wordt vast weer een ding dan. Misschien zeggen dat je antibiotica slikt ofzo en daarom niet mag drinken:p
    Wanneer gaan jullie het aan jullie ouders vertellen?

5. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ze weet natuurlijk dat ik in oktober een miskraam heb gehad, dus ze zal het direct door hebben. Mag het nog niet zeggen van m'n vriend, enkel als ik me morgenochtend zo slecht voel dat ik het gewoon niet kan verbergen.

6. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    @Rian89 dat zwembad vind ik elke ochtend in mn bed :) Wordt elke keer drijvend wakker.

@BlauwBloempje zou het lekker vertellen. Wij hebben het geluk dat de echo er 2 dagen voor valt maar wil het ook graag op mn verjaardag vertellen. Hebben alleen mn zusje verschoven voor 1 op 1 nieuws.

@Roetje08 kun je het niet op.een buik griepje gooien als je het liever niet wil vertellen nog?

BlauwBloempje vindt dit leuk.
  7. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Mijn man heeft dat heel erg, die denkt dat iedereen het door heeft. Terwijl ik geloof dat niemand het door heeft. Iedereen weet al dat de wens er al 2 jaar is dus waarom zouden ze het nu ineens verwachten. Maar kan niet wachten het te vertellen volgende week.

Ga overigens daarna ook niet perse wachten op 12 weken maar gewoon als.ik iemand zie het op dat moment persoonlijk vertellen. En dan volgt er later nog wel iets op Facebook. Of misschien zelfs niet, de kijken.

Amara vindt dit leuk.
  8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel met je mee! Ik spuug inmiddels iedere ochtend en hou ook mn hart vast voor rond week 10. Laat de tijd maar snel gaan!

9. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Net voor de eerste keer gespuugd :| dan maar geen rollercoasters voor bij :o:

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Roetje08 oh nee wat naar. Wanneer is de misselijkheid bij jou beginnen? Jij had al medicatie toch? Kun je niet om iets anders vragen?

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier een enorme teleurstelling. Heb zin in een omelet met kaas, zijn de eieren niet meer goed! :o::cry:

Mijn man gaat zo even eieren halen! :thumup:

12. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ah meiden die misselijk zijn: balen!

Ik ben met mijn vent in Sevilla en het is echt niet leuk om dan niet een vleesplankje en een wijntje te kunnen nemen...
    Maar gelukkig niet misselijk! Wel extreem moe. Gisteren ook om 21:00 gaan slapen...en er drie keer uit om te plassen pf eten.

Overigens begint het buikje hier nu uit te zetten. Mijn sportbroek glijdt ook steeds omlaag

Amara, Rian89, BlauwBloempje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk! Geniet ervan! Hier voel ik mij tot nu toe ook echt prima! Lekker Sevilla! Staat op ons lijstje voor nog even samen weg zonder kind(eren) straks. Maar over een maand gaan we eerst met O. naar Ibiza (waar ik weer niet kan genieten van het champagne ontbijt net zoals de vorige keer, want toen was ik ook zwanger haha).

Rian89 en MissMorrow vinden dit leuk.
  14. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hebben jullie daar een huisje of hotel?

15. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    @Rian89 Geen idee nog... gisteren spontaan besloten dat het nu wel klaar is met de geheimpjes. Al die misselijkheid, vermoeidheid en nare geurtjes alleen dragen is toch een heel gedoe met een huis vol visite o_O

@Roetje08 ik heb tegenwoordig een glaasje water en een krentenbolletje of plakje ontbijtkoek op het nachtkastje staan. Af en toe een hap (drinken vind ik nog steeds niks, maar het moet) en het gaat al een stuk beter. Sterkte!

En... misschien idd ook maar vertellen? Scheelt je een hoop gedoe en een hoop smoezen...

Rian89 vindt dit leuk.
  16. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Jeetje, wat naar! Ik houd het nog binnen... gaat op vrijdag en in het weekend beter dan de rest van de week, dan kan ik wat rustiger opstaan.

Heb je geen medicijnen tegen het spugen? Dit lijkt me ook bepaald geen pretje... :|

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Wij willen het met Pasen aan de kinderen en onze ouders vertellen! Eens kijken of we een chocolade ei kan laten vullen met echo foto ofzo, en dat we die opeten bij de koffie :D.

Zwemles hebben we weer overleefd!!

Amara en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hotel maar we hebben wel een grote suite voor ons drietjes! Wel een kindvriendelijke plek!

19. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Wij willen het ook 1e paasdag vertellen. Heb lege schone eieren gekocht. Willen ze verven en een klein briefje erin stoppen met een tekst.
    Heb bij de big bazar stenen eierdozen/schalen gekocht in roze en blauw en daar leggen ze in en delen uit!

Nvd en Amara vinden dit leuk.
  20. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Aaaaargh ik wil ook op vakantie! Maar heb zn vermoeden dat dat voglend jaar pas gaat gebeuren!

Deel Deze Pagina