Ja hij was nog "nat" nu hij was meer opdroogd lijk ik ook wat meer verschil te zien. Echt vind het zo stom van mezelf dat ik door ben gaan testen. Had gewoon moeten stoppen na de eerste dag dan had ik iets onbezorgder geweest denk ik. Heb ook een cb gedaan en die zegt 1-2 weken. Heb er nog 1 (bij de ah 2e gratis) en die wil ik bewaren voor het weekend.
Zie mijn vorige bericht... ik kon me niet bedwingen Er gebeurd een hoop in je buik nu he. Heel af en toe debk ik ook ongesteldheid krampjes te voelen maar is ook zo weer weg. Wel veel gerommel in mijn buik
Haha, nee bij mij stond er ook geen kaartje bij hoor. Maar toen ik hem scande stond het dus in het apparaat, toen nog een gescand en verrekkk! Ze zullen denk ik niet gaan pronken met aanbieding daarvoor ofzo.. Hier ook regelmatig krampjes/steekjes hoor. Hoort er echt bij. En ja ook veel afscheiding heb ik!
Keurig. Ik denk dat je ook op het randje zit van misschien wel die 2-3. Ik heb ze open gebroken die clear blue testen . Weet dat je ze zo niet mag aflezen. Maar heb het bij mn bbz gedaan en wou nu wel het verschil er van zien. Kan je daar eens een foto van maken?
Ik ga straks ook maar even langs de Appie, nog nooit digitale cb gebruikt, maar als de 2e gratis is ben ik toch wel heel nieuwsgierig
Die predictors drogen altijd sterker op...hoeveel dpo zijn ze? En inderdaad, na een mooie positieve test kan je beter stoppen. Daarnaast: ik had tot week 6 knallers en kreeg alsnog een miskraam...Ik heb na mijn NOD alleen op vrijdag nog een test gedaan voor de oploop en morgen wil ik nog een digitale CB doen. That's it.
@Wens84 je testen zien er goed uit hoor! Kwaaltjes Ik heb eigenlijk bijna geen kwaaltjes, had ik vorige keer ook bijna niet, maar ik reageer totaal niet op utrogestan met kwaaltjes terwijl andere mensen heel veel klachten hieraan hebben. Dus ik ga er maar vanuit dat mn lichaam zo reageert. Mn weinige kwaaltjes: Ik ben soms moe, in vlagen behoorlijk gapen zeg maar, en daarna weer fit. Sneller buiten adem (traplopen enzo). Heel sporadisch een steekje, dit had ik de vorige keer veel meer. Misschien omdat m'n baarmoeder nog groot was van de miskraam. Snel warm en dan weer heel koud. Of dat is gewoon toeval. Testen Ik ben na m'n testen zondag gestopt deze knalde en dat vond ik prima. Eerst wou ik zaterdag nog een CB doen maar ik krijg zoveel stress van het testen dat ik gewoon ga wachten op de echo. Vorige keer wel veel getest maar dat heeft ook niets geholpen. Kost alleen maar geld en geeft je alleen maar stress.
Je hebt gelijk. Niet meer testen nu. Positief is positief en is voor nu goed. Je kan er toch niks meer aan doen. Jr hebt er gwen invloed op. Ik heb vannochtend laatste 2 gedaan. Nu zijn ze op en koop geen nieuwe meer!
Whahah @Rian89 Als de echo donderdag goed is, zet ik me hier op de lijst. De andere groep is zelfs al een Facebookgroep begonnen. Dan doen we wel of ik de 16de ben uitgerekend. Ik heb net trouwens die Michael Jackson docu zitten kijken...wat een horror...