Wat een leuke namen zie ik voorbij komen! Limee vind ik ook mooi! Ik houd zelf van namen die je niet heel veel hoort. Voor een meisje vond ik heel mooi: - Nova Lynn - Julin (op zn nederlands uitgesproken dus niet met dj) - Philou Maar mn vriend vind ze allemaal helemaal niks. Nu vindt hij Chloë (chlo-ie) wel leuk en aangezien ik als jong meisje dat een mooie naam vond en mijn pop die naam gaf vind ik die wel prima. Voor een jongen vindt hij weer niks mooi en hebben we nog niks. Zelf vind ik: - Rune - Levi wel prima en eerst ook Logan maar ja hoe spreken mensen dat weer uit.... We moeten dus nog even nadenken haha maar we hebben nog even Tips zijn welkom! Niet te apart maar ook weer niet namen als: Sam, Bas of Saar.
Zo moeilijk die namen! Gelukkig hebben we genoeg tijd! Isabeau staat voor mij vast eigenlijk. Mn lief is het daar voor kwart mee eens. Isabeau is een vernoeming naar mn schoonmoeder die Elisabeth heet. Tweede naam wordt de naam van mn overleden Oma van mn moeders kant. Voor jongen Felix maar vind Odin ook echt super leuk. Hier kan ik echt niet tegen synthetische luchten! Kan wel kotsen als ik dat ruik!
De oudste was hier 19 maanden toen de jongste geboren werd! Én ze krijgen veel meer mee dan je denkt. Hij was echt een trotse grote broer!
Aangezien ik het de vorige keer heb meegemaakt (in oktober) slaat het bij mij toch wel ergens op Heel jammer dat ik dat vertrouwen van mijn vorige twee zwangerschappen niet meer heb. Als ik bij de babyafdeling loop voor kleertjes voor E. durf ik amper naar de newborn te kijken. Niet te veel denken aan later, vooral in het nu leven en dag per dag nemen. Maar ik probeer me er wel aan op te trekken dat ons die niet wéér zou overkomen.. 2x kan toch niet..
Limée nog nooit van gehoord, maar ik vind het erg mooi! Jammer dat ik altijd beperkt ben in de keuze van namen... Het moet iets zijn wat zowel hier kan als in het land van mijn man (geloof me dan blijft er niet veel over). Daarbij moet het bij de (buitenlandse) achternaam passen, vind ik. En niet te kinderachtig en niet iets waar mee gepest kan worden e.d. Wij hebben de namen voor zowel Jongen als Meisje al compleet.
Wij hebben de deal dat ik eigenlijk alles doe en dan 3 dagen werk, dus 2 volledige dagen heb voor het huishouden. Maar in de praktijk werk ik toch 5 of 6 dagen. Zeker in de zomer. Maar ja dat doe ik zelf, dus houd ik mij niet aan de afspraak.
Als ik kijk bij mijn n newborn klanten, kun je zeker voorbereiden, zeker als je buik straks groeit. Er zijn hele mooie plaatsgebonden gericht op kinderen voor.
Jeetje wat heftig wat jullie hebben meegemaakt, snap je angst wel. Wat zullen jullie opgelucht zijn als het eerste trimester voorbij is! Ik wil juist wel graag iets kopen voor de baby voor de allereerste echo, zodat als het niet goed is ik toch iets tastbaars heb dat het kindje er wel geweest is ofzo... Klinkt vast heel raar, maar is gewoon voor mijn gevoel
Dit was precies mijn gedachten toen ik vanochtend een knuffeltje kocht. Als het morgen slecht nieuws is dan hoort dit knuffeltje bij dit kindje. Maar ik hoop dat de kleine over 8 maanden het knuffeltje beetheeft. Qua namen vind ik de volgende namen mooi en leuk. Jongens naam hebben we al, staat hier niet tussen, meisje komen we niet echt uit. Olivier Tim(othy) Thijs Daan Mieke (Zo heette mijn pop vroeger) Chloë Zoë Lilly Liv Liz Adelinde
Ik ben zenuwachtige voor morgen. Vandaag voel ik me zo goed. Nergens last van. Super veel energie. Zit me echt af te vragen waar mn hormonen gebleven zijn.
@Nvd heel spannend! Hoe laat mag je?? Hier moest ik net van mn lief stoppen in de tuin. Zijn de tuin aan het verbouwen dus tegels en hekken eruit. Zware klere tegels! Vraag me op dit moment even af waar we aan begonnen zijn Het geeft toch een bende!
Oh en heb het nu weer zo vreselijk koud. Dacht dat ik die fase een beetje voorbij was maar nee. Ohhhhhh ik heb de verwarming op 22 gezet en zit met een flanellen pyjama onder een fleece deken met hete thee. Helpt geen hol.
Flanellen overtrek? Waar koop je die? Flanellen onderlaken lijkt mij erg benauwd! Was in slaap gevallen op de bank, nu in bed. De kou wordt erger als ik moe ben.
Spannend! Hier gaat het ook met ups en downs hoor. Afgelopen weekend ging het best goed, gisteren wat minder en vandaag weer kotsmisselijk. Ik moet zo naar het werk maar vraag me af hoe ik in godesnaam de dag ga doorkomen Gisteren even een flinke jankbui gehad! Alles zat tegen... door een ongeluk een half uur langer onderweg geweest (en twee en en half uur in de auto is LANG met een blaas als die van ons! ) gezeik op het werk, manlief die aangeboden had om appelsap voor me te halen maar dat achteraf toch niet zo belangrijk vond, mijn vermoeide harses naar de AH (want appelsap en melk zijn zo’n beetje het enige vocht wat ik nog weg krijg), pinpas vergeten, andere pinpas verlopen, had niet uitgemaakt want pinstoring... ik was er zo klaar mee! Normaal ben ik heel nuchter, mijn man wist ook even niet wat hem overkwam toen ik spontaan in huilen uitbarstte. Arme schat.
@Nina Sanders alleen in de winter hebben we flanellen onderlaken. We wonen in een ouder en steenkoud huis. Nu nog flanellen overtrek. Zo heerlijk! Bij de ikea hebben ze 2 kleuren (ruiten in blauwgroen, wit kakhi en donkere met rood en groen) geloof ik. Dat moet dus net passen in de stijl van je slaapkamer. Ik heb er 1 van ikea en een via Smulderstextiel. @BlauwBloempje wat vervelend dat je je nu weer zo rot voelt! Ik hoop dat het een beetje wegtrekt! Hier voel ik me al paar dagen best aardig als ik genoeg/veel eet. Maakt me dan ook weer ongerust. Nog 3 dagen dan weten we meer...