Pfff, ben zo gestresseerd, m'n hart zit in m'n keel. Tegen dat ik bij de gynaecoloog zit ben ik aan het hyperventileren
@Roetje08 zet m op meid m, ik duim voor je!❤️ Hier heb ik vooral last van avondmisselijkheid. Dan zit ik op de bank na het eten met een teiltje in mn handen het allemaal binnen te houden. Het duurt steeds langer en wordt steeds intenser... dan denk ik: laat het maar komen, verlos mij maar haha
Gek hor de hormonen dan ineens met je aan de loop gaan. Normaal kan ik heel makkelijk huilen nu voel ik wel tranen opkomem bij het minste of geringste maar lijk ik niet meer te kunnen huilen. @Yviev 1300
Ik mag al bijna, 9u15. Zo dadelijk dochter wakker maken, naar de opvang brengen en dan doorrijden naar ziekenhuis.
@Roetje08 En @Rian89 wat fijn dat jullie al zo vroeg mogen. Hopelijk allemaal goed nieuws straks Moest om 4u vannacht weer eens plassen. Was zoveel dat ik amper trap kon lopen. Eenmaal na het plassen heb ik 1,5 uur steekjes gehad vond het wel heel eng. Nu een paar uur later snel ik, zou het mijn baarmoeder zijn geweest die snel extra ruimte claimde? Straks maar aan de verloskundige vragen. Duurde best lang en waren best pijnlijke steken met de redelijk vast ritme van een seconde of 20 niks en dan steek.
Ja dat! Maar dan ‘s morgens ‘s Avonds gaat het wel bij mij, het avondeten is het enige dat nog wel aardig naar binnen gaat. Verder alleen nog maar boterhammen met pindakaas. Vanillevla heb ik geprobeerd maar is hier geen succes, ik krijg er buikpijn van. Net als van snoepjes en andere zoetigheid. Appeltaart gaat dan weer wel, kwam ik dit weekend achter en appelsap dus. Zo raar allemaal.
Gewoon een appel gaat gelukkig ook. Krijg ik toch nog wat vitamines binnen! Appels zijn goed, blijkbaar appelmoes nog niet geprobeerd...
Succes met alle echo's meiden! En aan iedereen die zo beroerd is, ik hoop dat het heel snel over is! Lijkt me vreselijk. Hier merk ik dat vermoeidheid echt killing is. Als ik voldoende (tussendoor) rust en vooral: 's nachts genoeg slaap, dan mag ik niet klagen. Maar ben ik moe? Pfoe, dan word ik een enorme heks, krijg ik het steenkoud, krijg ik wat last van maagzuur, heb ik sneller hoofdpijn.. alsof mijn lichaam dan echt tegenstribbelt. Hier moet ik alweer 1,5 week wachten op een nieuwe echo. het is wel te doen hoor, maar ik wil nú alweer kijken. Een van de redenen is omdat ze bij de vk veel mooiere echo apparatuur hebben. Kan niet wachten om het verschil tussen 7 en 9 weken te zien! Maargoed, ik zal nog genoeg geduld moeten opbrengen gedurende de zwangerschap!
Ok dames schaam, schaam, ik moet ook even klagen nu. Net op de weegschaal gestaan en holy moly... weer een kilo zwaarder. Met 8+4 nu dus al 2kg erbij echt niet grappig gewoon. Mn broeken zitten nog hetzelfde...dat is dan wel gek?! Gisteravond tegen de misselijkheid wat chips gegeten maar ik weet dat je daar niet ineens van aankomt. Pff ik hoop dat het een groot deel vocht is. Schaam me dat ik er moeite mee heb... zei gister ook tegen mn vriend: vind het zo gek en eng dat iemand mij weer gaat wegen en in de gaten gaat houden. 13 jaar lang moest ik en werd op alles gelet en nu weer, alleen nu zeggen ze misschien dat ik minder aan moet komen en ineens weer mega op moet letten ofzo
Goedemorgen! @Roetje08 en @Rian89 succes en plezier bij de echo's! Komt vast allemaal goed . Hier terug uit Sevilla waar het ALLEEN maar regende. Het was goed voor ons om er even uit te zijn, maar de vermoeidheid is een pain in the ass. Mijn vriend heeft ADHD en is onvermoeibaar, wil het liefst de hele dag lopen, lopen, lopen en ik kan nu gewoon na 10 kilometer niet meer. Dat maakte dat ik 's avonds dus al om 19:00 in de hotelkamer lag en vriend dus ook. Niet leuk voor hem, maar het is nu eenmaal niet anders. Verder heb ik besloten even te stoppen met de freelancewerkzaamheden die ik doe (ik werk 40 uur als accountmanager en 10 uur als freelance taaltrainer), dat is echt een opluchting. Verder nemen de symptomen wel af: ik was al niet echt misselijk alleen als ik honger had, dat is nu echt voorbij. Wel zere borsten en de vermoeidheid. Qua emoties ben ik ook een stuk stabieler, tenzij ik moe ben . Cravings zijn vooral nog de zoute dingen zoals zoute crackers, pindakaas en tosti's. Maar ook fruit en yoghurt.
Oef, ik heb deze week niet op de weegschaal gestaan... maar vrees hetzelfde want ik heb echt nergens op gelet! En ik was al te zwaar... Weet je, ik ga me er nu gewoon niet druk om maken. Dan word ik maar een olifant. Toen ik stopte met roken ben ik ruim 10 kilo aangekomen... en ze daarna ook weer kwijt geraakt. Eerst de baby, dan de dijen
Wij hebben straks om 12 uur de echo, en de zenuwen gieren door m'n lijf. Ben echt zo bang dat het hartje niet meer klopt of dat de termijn afwijkt