Kun je dat niet gewoon in de vorm van utrogestan bollen gebruiken? Ik breng ook iedere dag 2 x 2 bollen in. Vanaf 10 weken ga ik afbouwen en vanaf 12 weken ben ik er helemaal vanaf.
nee ik ook niet. Spoot elke dag Menopur notabene, maar het lijkt me nogal een gedoe.. elke dag iemand die bij je thuis komt..
Heb zelf nog stage gelopen in de thuisverpleegkunde, het is maar binnen komen, spuitje zetten en weer weg. Ik zou het in principe ook zelf kunnen doen.
Heeft iemand van jullie weleens zelf een babydeken gehaakt/gebreid? Het lijkt me zo leuk om dat een keer zelf te maken, maar vraag me af hoeveel tijd daar in gaat zitten...
Nee want ik heb daar geen tijd voor en geen zin in. En kan het niet. Mijn moeder wel laten doen. Gaat veel tijd in zitten hoor!
Wil ik ook gaan doen! Super leuk nog niet gedaan. Wel al baby sneaker slofjes gehaakt dat wel met een filmpje. @Roetje08 wat super fijn!!❤️
@Rian89 ook super van jou echo natuurlijk, helemaal vergeten te zeggen door de ontlading! @Krily hoe ging het? @Ready2loveU en jij morgen je eerste echo, spannend!
Ook hier een mooi kloppend hartje gezien. Echo post ik later wel nu bloedprikken. 6 mei termijnrcjo, nu op 7+4 gezet.