Pffff ik heb echt zo’n buikpijn steeds, raak er echt gestresst van. En weet niet of het mijn darmen zijn of mijn baarmoeder. Het is wel constant, dus geen krampen
Wij twijfelen eigenlijk... Geloof dat je het geslacht niet hoort, aangezien het van de overheid deels gesubsidieerd is.
Welkom nieuwe zwangere dames! Gefeliciteerd! @ Facebookgroep; ben ik wel voor, maar mag ook wat later.
Ik heb dat ook. Steekjes, plopjes en wat krampen. Geen extrene pijn. Ook wat steekjes naar mijn liezen toe. Heb ook al heel erg last van misselijkheid, veel plassen en zere tepels. Maar maak me ook wat zorgen om die buikpijn, maar de verloskundige zei dat het normaal was omdat het allemaal zo hard groeit. I hope so
Ik hoop het maar, ken dit niet van mijn vorige zwangerschappen. Wel die steken in mijn liezen en af en toe wat lichte krampen, maar dit is echt constant
Hoi allemaal. Wat leuk dat ik deze groep vond. Ik heb vandaag positief getest. Mijn nod is woensdag dus hier is allen heel pril. Ik las dat meerdere last hebben in de liezen. Ergens stelt me dat gerust. Ik heb dat namelijk ook. Nu heb ik wel een vraagje. De laatste x dat ik zwanger was, was in 2009 van mijn zoon. Ik zat in die tijd nog bij de landmacht en hun hebben verder voor mij alle afspraken met echo's gemaakt. Nu bent ik er dus een beetje uit zeg maar haha. Maar het is de bedoeling dat ik denk ik een verloskundige praktijk bel toch ? Zit daar ook een bepaalde indicatie aan van hoelang je zwanger moet zijn. Gefeliciteerd mede mama's .
Hier buikkramp iets minder nu wel misselijk vandaag maar komt door drukte van de verjaardag van mijn dochter vandaag als im gewoon rustig doe niet veel last maar iedereen voorzien van drinken en hapjes werkt niet echt mee Bel vk eind deze week op dan de 4 week gehad en durf ik met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben vorige maand 4 dagen overtijd geweest en heftige menstruatie vk vermoed vroege miskraam daarom nog beetje voorzichtig
Gefeliciteerd met je dochter! Hier nog weinig, af en toe de bekende steekjes in de lies idd maar pas sinds vandaag. Ik ga volgende week bellen denk ik, is nu nog iets te pril. Dan duurt het wachten tot de echo voor mijn gevoel ook iets korter door er brokjes van te maken. Ja hoe houd je jezelf voor de gek
Welkom nieuwkomers en gefeliciteerd!!!! Wij zaten vanmiddag op de verjaardag van mijn vader schijnheilig te zijn. Begint vriendlief ineens keihard tegen mij te praten over wanneer mijn zwangerschapsverlof valt. Ik stompte hem van schrik!! EIKEL!! Volgens mij heeft niemand het gehoord, maar ik kon hem wel wat doen. Alleen mijn zwagers waren ff in de kamer, die hadden niks door. Als mijn zusjes en schoonzusje er waren geweest hadden die het ZEKER opgevangen, die weten van onze kinderwens en letten heeeel scherp op ons. Echt, mijn vriend is een lieve schat, maar af en toe werken zijn hersenhelften niet helemaal goed samen ofzo.
Up and down Van enorm goed gevoel en motivatie voor aankomende ronde naar wanhoop en verdriet, had nooit gedacht dat ik een miskraam zou krijgen, naïef I know. Kwam even stiekem hier gluren lief dat je t vraagt
Ik weet helaas hoe het voelt. Heb je er fysiek veel last van gehad of is het een normale menstruatie geworden? Sterkte met de verwerking, liefs ♥️♥️
Vandaag 14 dpo en nog steeds positief me vriend niet verteld dat ik al eerder test gedaan had duss vanavond hem verrassen slaapt nu nog dat vroeg testen vind hij niet betrouwbaar maar ik kon het niet laten, maar heeft wel door dat ik zwanger ben dus eigenlijk alleen bevestiging
Vandaag NOD en moest van mezelf nog even een testje doen, haha. Maar het tweede streepje knalt er vanaf voor nu ben ik al wat minder onzeker
Hoi allemaal, Wat leuk dat we meer al meer zwanger zijn, gefeliciteerd allemaal. Hier begint het besef wat te komen, niet echt gepland zeg maar... vorige tijdens les bodycombat ineens duizelig en flink misselijk. Volgende dag positieve test dus... nu flinke knaller. Flinke symptomen aanwezig, toch nog beetje in ontkenningsfase... Groetjes Sleepy85
Ik heb echt het gevoel dat het hier niks wordt, ik heb nu al 1,5 dag continu buikpijn en niet een klein beetje, maar echt stevige pijn. Ik ga maar uit van het ergste, dan komt de klap niet zo hard.
Ik zou je vooral zo min mogelijk zorgen maken, scheelt ook een hoop stress. En wanneer je denkt iets te voelen, is dat ook zo. Probeer wat afleiding te zoeken. Het zijn onzekere dagen/weken, maar blijf vooral positief