Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    @Siamara heel veel sterkte! Wat vreselijk zeg. Ff niet werken, neem je tijd hoor. Knuffel!

2. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. De druk was soms zo groot dat ik bijna naar de wc moest lopen. Het was ook wat meer "platte ontlasting" zoals we zeggen. Geen diaree maar ook niet zoals anders. Het ging ook totaal niet soepel. Is een week platter geweest. Duurde ook een hele tijd voor de krampen weg waren eens ze kwamen. Zat soms een halfuur of later te proberen zonder veel resultaat. Als dit herkenbaar is, zou ik alvast beginnen met Yakult en pruimen :D

3. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wiehooeee laatste wedstrijd zit erop, nu beetje meer met de beentjes de lucht in. Viel mij gelukkig niet tegen vandaag en niemand maar dan ook niemand denkt dat ik zwanger ben haha.

Oh en bloed kruipt waar het niet gaan kan. Zag dat er een co-sleeper te koop is van safety 1st bij de Lidl deze week. Toch maar snel besteld. Zat al even te koekeloeren op marktplaats maar daar zijn ze evengoed duur en ik vind nieuw dan toch wel fijn ook als het bijna niets scheelt in de prijs. Mocht de echo woensdag niet goed zijn kan ik hem in de winkel terugbrengen heb ik maar bedacht... het is namelijk wel weer verdacht rustig qua verschijnselen maar geen bloed dus ik heb moed

Cil88, Maarr, RobinBird en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Zal vast wel goed zitten. Wanneer heb je volgende echo?

@Aardbeien denk idd geen worries. Je darmen maken plaats en dat kan soms vervelend zijn. Ik vind die obstipatie ook irritant. Veel drinken helpt, maar betekent ook dat je vaker moet plassen Haha

@ echo’s, morgen weer een rits mensen met echo’s :). Heb zin om al die foto’s weer te zien

5. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Die had een vriendin van mij ook gekocht, alleen het matrasje is echt zo dun! Ik heb er een van chicco staan en dat matrasje is twee keer zo dik. Ze heeft gekeken voor een matrasje maar die zijn zo duur dat ze uiteindelijk voor een chicco is gegaan! Dacht zeg het even als tip haha!

RobinBird vindt dit leuk.
  6. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ohhh haha lekker dan :confused:. Ik heb nog een wiegmatrasje liggen, als die niet past gaat ie maar weer terug...

Podex vindt dit leuk.
  7. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi! Ik zat het zwanger tijdschrift dat ik van MvM heb gekregen nog even te lezen en kwam onderstaande tegen. Moest gelijk aan je denken :), misschien wat voor jou!

Bijgevoegde bestanden:

• panda.jpg
      panda.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      46
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  8. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Goedemorgen

Meiden heel veel succes en ook plezier met de echo’s vandaag

RobinBird vindt dit leuk.
  9. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Ik had een heel mooi wiegje gezien op MP. Aan manlief laten zien, krijg ik in de avond bericht dat hij gereserveerd is :(

Durf echt nog niks te kopen.

Nonaches vindt dit leuk.
  10. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Blergh. Vanmorgen voor eerst met droge melba toastjes moeten ontbijten van de misselijkheid.

@Mvm doe ik niet aan mee meer. Vorige keer mee gestart kreeg ik commentaar dat ik te weinig inleverde. Ja hallo ik werk overdag.. ja dan moest ik de flessen maar mee naar het werk nemen. Want was heel belangrijk. Joh evht. Ik heb zelf de medicatie gebruikt dus ja dat weet ik. Dus toen ben ik na dat gedoe direct gestopt. Hoor van meer mensen in onze regio dat ze moeite hebben met die consulente..

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @Siamara : gats meid, wat vedrietig :( Heel veel sterkte en kracht met dit verwerken :(

@USAbaby: wat leuk! Hoeveel km heb je gedaan? Ik ga over 2 weken nog een 1/2 marathon doen ;)

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Oh dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord van iemand!! Dat is wel heel raar hier zeggen ze juist zeker niet meenemen naar werk enzo. Je doet wat je kunt!

13. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Ja heel belachelijk. Maar is echt puur die vrouw. Want hoor echt van veel mensen die er problemen mee hebben. Ook vanuit vk praktijken

Podex vindt dit leuk.
  14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Herkenbaar, maar je komt echt nog wel keer wat tegen! Ik had dAt met kinderwagen. Vind het zelf ook nog te pril.

Cil88 vindt dit leuk.
  15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Inderdaad echt raar. Ze mogen blij zijn dan mensen meedoen! Snap niet dat niemand klacht indiend over die vrouw bij mvm

16. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Naja belachelijk zeg! Bij mij zei ze nu juist dat je doet wat je kan, alles is meegenomen. Als het een keer niet helemaal lukt, dan is dat helemaal niet erg. En dan hoef je nu dus maar 4 bussen per week :).

Nonaches vindt dit leuk.
  17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Maken jullie al progressiefoto’s van je huik? Ik heb besloten om donderdag na goede echo te gaan starten

Maarr vindt dit leuk.
  18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Echt knap hoor! Hoeveel loop je dan nu per week? Ik heb gister de 10 km gedaan, vorig jaar 51 min en nu 56 min :roflmao:. Verloskundige had al aangekondigd dat in de begin vd zwangerschap je conditie een flinke deuk kan oplopen dus was voorbereid. Heb die kleine na de finish wel bedankt dat we het gewoon samen hebben geflikt :D

Maarr, Nonaches, RobinBird en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Iedereen vandaag met echo’s. Heel veel succes!

Cil88 en xxBloesem vinden dit leuk.
  20. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Vandaag de dag.. voor het eerst ons hummeltje zien. ❤️

Maarr, Nonaches, USAbaby en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina