Als dat jullie naam is, zou ik die aanhouden. Je zal bij veel namen iemand tegenkomen met dezelfde naam. Zolang het niet de naam van je broer/zus/neef/nicht/beste vriendin is zou ik het gewoon doen
Heb al zitten oriënteren op soorten zwangerschapscursussen. Ben nogal enthousiast Iemand al een idee wat je leuk lijkt om te doen? Of ga je geen cursus volgen? Omdat het onze eerste is, lijkt het mij wel leuk om Samen Bevallen te doen. Dat is de enige waarbij je partner ook helemaal betrokken wordt en tips krijgt om te ondersteunen bij de bevalling. En zwemmen vind ik ook altijd fijn, misschien dat ik zwangerschapszwemmen erbij doe.
Eendaagse bevalcursus gedaan van goedbevallen. Heel leuk! Bij sabine. Verder geen cursus gedaan. Wel naar beval en bv avond in het ziekenhuis geweest dst is wel een aanrader.
@Naam: hier wel al voor meisje, jongen nog niet.. Vandaag zoon alweer 9, tijd vliegt. Straks nog ff traktaties maken en dan met de beentjes omhoog.
Gefeliciteerd @Sleepy85! Ik heb een cursus zwanger en fit gedaan bij de tweede, vond ik erg leuk. Bij de eerste meer gedetailleerde cursus waarbij man ook meer betrokken was. Deze keer weet ik nog niet zo erg... nog geen drang om iets te doen iig. Let op trouwens dat je ook een vergoeding kan krijgen soms van je zorgverzekeraar
@ namen: hier al 2 meisjesnamen, over de jongensnaam zijn we nog niet uit @ cursus: nog niet over na gedacht
Via kraamzus cursus gedaan man 2 avonden mee rest zelf en is geen puf cursus zoals veel mannen bang voor zijn
Ik weet wel n leuke maar weet niet of dat ivm reclame regels hier gezet mag. Weet ook niet welke regio je zoekt.
Wij hebben nog 1 meisjes naam. De andere 3 zijn al weggekaapt. Waarvan waarvan 2x zelfs doordat ze wisten dat wij leuke naam vonden. Hebben nog 1 vrienden stel welke ook zwanger zijn. Maar hun weten geslacht niet. Aangezien wij geen nieuwe naam meer gaan kiezen mocht het een meisje zijn. Gaan wij het bekend maken als het meisje is. En dan is het aan andere stel de keus mochten ze de zelfde naam hebben of ze 2x naam in groep goed vinden of niet. Vrienden groep gaf ons daar ook groot gelijk in overigens. We kunnen nu wel weeeer een nieuwe naam zoeken. Maar dat wordt dan naam 5. En dat is never nooit niet de naam die je als droom naam hebt. Jongens naam komen we nog niet uit.
@ namen, wij hebben geen echte naam voor een jongen of een meisje. Voor een jongen wel iets in een richting van onze vader/broer/oom van mijn man. Maar voor dochter totaal nog niets. Bij onze dochter wisten wij al 2 jaar voor we de keuze hadden gemaakt om zwanger te worden de naam al. En die kom je ook niet zomaar tegen. @cursus. Heb ik bij miijn dochter niet gehad/gedaan. Ik ben niet zo een sociaal type ervoor. Meestal deel ik geen sociale activiteiten door trauma op jonge leeftijd bij mij. Ik ben echt een alleenganger in misschien wel te veel dingen. Daarom reageer ik ook niet zo vaak hier. Heb moeite om me ergens in te passen. Ik lees wel alle berichten dagelijks.
Vandaag verteld aan directe familie dat we weer zwanger waren. Veel al felicitaties maar met gemengde gevoelens omdat ik pas '9 weken ben' en ik in oktober een miskraam heb gehad in de 8e week. 2 dagen nadat we toen verteld hadden dat we zwanger waren.
Cursus: bij de tweeling heb ik wel bij een soort clubje gezeten, met de meeste mama's van dat clubje nog steeds contact en is heel leuk! Heb er verder niet heel veel geleerd trouwens haha. Als blijkt dat ik vaginaal kan bevallen deze keer dan zou ik misschien daar wel iets van een cursus / infoavond voor willen bijwonen. Of is 'n gewone bevallig zonder voorkennis ook wel te doen? Namen: meisjesnaam hebben we. We hadden ook een jongensnaam, vernoemd naar opa van m'n man, maar nu die opa is overleden wil hij daar niet meer naar vernoemen ... Dus op zoek naar wat anders? Als ik leuke namen tegenkom schrijf ik ze op. Maar als we geslacht weten gaan we pas echt serieus naar namen kijken.
8 weekjes vandaag Nog 1 week dan eindelijk onze 1e echo zo spannend deze week ook nog vakantie wordt lange zit @namen hier wel al aantal ideeën voor jongen en meisje @Testen doen we niet wachten gewoon 20 weken echo af. Dames met echo vandaag heel veel succes en kijkplezier
De tijd kruipt zo langzaam voorbij.. vandaag 7 weken en 5 dagen.. Als ik niet was teruggezet bij de echo vorige week had ik nu al bijna op 9 weken gezeten. Had ik een beter gevoel bij gehad!
Namen Wij wachten de geslachtsbepalende echo af voordat we echt gaan zoeken naar DE naam. We hebben al wel 2 lijstjes van ongeveer 10 namen. Gisteren hadden we mijn familie verteld dat we een kindje verwachten. Na alle tranen en blijdschap kwamen namen ter sprake.. noemt mn moeder doodleuk één van onze top 3 jongensnamen, terwijl die naam vrijwel niet in Nederland voorkomt. Haha. Moederlijke telepathie ofzo Ik ben me ook aan het oriënteren op cursussen. Ik ga in ieder geval zwangerfit doen naast mn standaard sporten wielrennen en zwemtraining, waar ik zo lang mogelijk mee doorga. Verder lees ik veel over hypnobirthing (de 1 daagse cursus met partner), maar ben er nog niet helemaal over uit of dat bij ons past. Heeft iemand dat toevallig gedaan?
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 ❤️ 16 september ❤️@Cil88, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Bloemp27, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Sparkle30, 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies, 34 jaar 3e kindje [onbekend] ❤️@Raggy81, 39 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september ❤️@Waxinelichtjes, 31 jaar, 2de kindje [onbekend] 18 september ❤️@Frenzy, 37 jaar, 4e kindje [onbekend] ❤️@RobinBird, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Aardbeien, 22 jaar, 1e kindje [onbekend] 20 september ❤️@Sleepy85, 33 jaar, 6e kindje, [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@xxBloesem, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] @Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] 22 september @Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 september ❤️@Hoefsmidmama, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Angelmom1, 34 jaar, 3de kindje (*kind) [onbekend] ❤️@Monet, 28 jaar, 3e kindje [onbekend] 24 september 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [onbekend] 26 september ❤️@Podex, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@sumer93, 25 jaar 2de kindje [onbekend] 27 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Schilderij2019, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 28 september ❤️@Doortje22, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 29 september @Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992, 26 jaar, 1e kindje [onbekend] 30 september @Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (32) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Februari 18 - Raggy81 - intake en echo 19 - Maarr - tweede echo 20 - Sleepy85 - intake en echo (12.45) 20 - Monet - derde echo (14.00) 20 - sumer93 - tweede echo 25 - xxBloesem - termijnecho (08.30) 25 - Angelmom1 - echo + bespreken prenetaal oderzoek gyn. (8.50) 25 - Ninaatjuh - eerste echo (11.45) 25 - Frenzy - termijnecho 25 - Mikkie78 - derde echo (15.45) (10-11 weken 26 - Hoefsmidmama - 3e echo 27 - RobinBird - Termijn echo (11 weken) (14:45) 28 - Aardbeien - Termijn echo 11 weken (15:30) Maart 4 - Sumer93 - Nipt test in Leuven 5 - MDvD96 - Termijnecho (13:45) 6 - Doortje22 - termijnecho (9.15) 6 - Angelmom1 - termijn echo inteke vk (18:30) 6 - waxinelichtjes - termijn echo 20.45 7 - Ingeee - Termijn echo + info NIPT (08:30) 8 - USAbaby - termijnecho (9.15) 13 - Emotions - Termijnecho (12 weken) en nipt test 13 - USAbaby - Verloskundige + nipt intake (11.45) ⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!