Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Hypo is een te lage glucosewaarde in het bloed. Wordt je heel naar van duizelig en je kan ook flauwvallen.

2. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Vind het wel vervelend. Ben gister eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Nog meer die dat opeens niet meer zijn?

Podex vindt dit leuk.
  3. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Goedemorgen Ladies,

Hier ook nog altijd enorm misselijk en zo moe! Merk echt dat werk nu al best pittig is met al die lichamelijke klachten... nog een late en vroege en dan even 3 dagen vrij. Pffff echt kapot!

@kwaaltjes die verdwijnen, hier helaas niet zou best iets minder mogen.

@onzekerheid zo herkenbaar. Ook omdat dit nogal een verrassing was, lijkt het nog zo onwerkelijk.

4. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Hier ook nog steeds niet helemaal lekker. Vooral 's morgens en 's avonds rond etenstijd. Verder gaat het met de pilletjes gelukkig wel goed. Wel ongelofelijk moe!
    @negenmaandenbeurs ik ben woensdag geweest. Viel idd tegen met gratis dingetjes. Alsnog vond ik het wel leuk. ;)

5. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier nu weer flink verkouden cq griepachtig (griep spierpijn ) plat. Ben ik niet misselijk of moe dan wel weer ziek.
    Tweede zwangerschap valt me zwaarder dan de 1e. Nog meer die dat herkennen ?

6. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ene kant wel, andere kant niet. 1e zwangerschap was ik misselijker en gaf ik meer over. Was meerdere keren pet week. Nu heb ik in totaal nog maar 2 keer overgegeven. Maar toen kon ik wel meer toegeven aan mn moeheid en lag ik hele dagen op de bank bij wijze van spreken.

7. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoihoi mijn zus is ook zwanger haar is verteld dat vanaf 9 week de hoogste piek aan symptomen is geweest dus kan heel goed dat je minder last hebt hoor
    Zij is nu 11 weken heeft ook al 2 weken geen last meer. Behalve dan moe maar ook niet misselijk

Ikzelf ben morgen 9 week heb ook minder klachten
    Morgen 1e echo ben benieuwd ga dan ook even navragen hoe dat zit met minder symptomen

Mikkie78, Podex, Maarr en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja... Eraan toegeven kan ik beide keren wel, vorige x ook veel op bed gelegen door griep en vermoeidheid maar nu zit er gewoon geen goede dag tussen. Heel draaierig ook. Niks komt uit mn handen . merk dat het nu wel gaat frustreren want er moet nog zoveel.

9. Ingee

Ingee Lid

24 apr 2016
    79
    111
    33
    Vrouw
    Marketing
    Gelderland
    Hier ook tot 7 maart tot de volgende echo (termijn) tel de dagen echt af.. vind het gewoon zo spannend en wil het daarna ook pas gaan vertellen!

Maarr, Sleepy85 en USAbaby vinden dit leuk.
  10. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Wij hebben 5 maart de termijnecho met een kleine 10 weken.. Wel besloten dat als alles er goed uitziet op de echo dat we het niet langer geheim gaan houden.. Hoop wel dat de misselijkheid snel stopt, zodat ik er echt van kan gaan genieten!

Maarr en USAbaby vinden dit leuk.
  11. Wensbabies

Wensbabies Actief lid

2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    We hebben dinsdag de termijn echo. Ik ben nu ruim 11 weken zwanger en heb wel het idee dat het minder word de misselijkheid. Met vlagen soms nog. Niet meer heel de dag door. De moeheid is wel nog steeds sterk aanwezig! De nipt test deze week. Ik vind het wel erg spannend hoor. En ben best bang.

Mikkie78, Podex, Maarr en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ik heb 6 maart termijn echo, dan ong. 11,5 week. Dan ga ik het ook vertellen... iig aan kids en werk.

Maarr en MDvD96 vinden dit leuk.
  13. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds elke dag misselijk. De ene dag wat meer dan de ander.
    Merk nu ook dat ik veel meer moet plassen dan normaal. Moet er 's nachts minimaal 2 keer uit.
    Qua puisten... die zijn helaas niet minder geworden en heb er elke dag een nieuwe bij. Ik baal daar ontzettend van!
    Verder heel moe en slaap 's middags dan ook vaak.
    Heb trouwens ook nog last van krampjes en steekjes in mijn onderbuik en lies. Ik denk dat dit groeipijn is van de baarmoeder.

Vandaag heerlijk motor gereden, maar neem dan wel een koekje mee voor onderweg zodat ik soms kan stoppen voor de misselijkheid haha.
    Donderdag hebben wij de termijnecho, dan willen we het aan iedereen bekend maken. De belangrijkste mensen weten het nu.
    Tot nu toe heel veel leuke reacties gehad!

Ingee en Maarr vinden dit leuk.
  14. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Bang voor de uitslag of voor het prikken?

Ik heb de combi en nipt 15 maart. Das tevens mijn "termijnecho". Alles in een. Babysmurf wordt dan met de echo compleet bekeken.

Mikkie78 vindt dit leuk.
  15. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Niet bang zijn, komt vast goed :)

16. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier iets meer energie dit weekend met dochter leuke dingen gedaan vrijdag soort grote kinderboederij met haar beste vriendje zijn moeder en zusje en vandaag met gezin naar dierentuin.
    Maar was ook als afleiding voor ons er even tussen uit zie op tegen morgen gesprek met gyn komt allemaal weer boven wat er vorig jaar gebeurde

17. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Spannend de aankomende echo's! Wij hebben 11 maart de termijnecho. Daarna ook aan familie vertellen. Hebben jullie al ideeën over hoe het te vertellen? Wij gaan ons zoontje een shirtje aandoen met B is for big brother!

Verder hoop ik toch dat deze zwangerschap minder zwaar gaat zijn dan de vorige. Toen tot 16 weken beroerd geweest, met 23 weken kreeg ik last van pijnaanvallen, wat dus na de zwangerschap galaanvallen bleken te zijn, en heel erg last van mijn rug waardoor ik ook vanaf een week of 23 niet meer goed kon zitten en veelal moest liggen of lopen om het vol te houden.
    Galblaas zit er nog, dus hoop heel erg dat ik niet weer galstenen krijg, al zit die angst er best in. Ik beval liever dan dat ik die aanvallen heb.
    Nadat ik toen na 6 weken ben gestopt met bv was er geen galsteen meer te vinden en ook geen aanvallen meer gehad.
    Einde klaagverhaal, maar zit me nog best hoog eerlijk gezegd.

18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Fijn @Angelmom1! Weer even jezelf zijn af en toe :)

@Ukkepuk1: ja dat snap ik, spannend ook wel zeg. Dan moet je zeker ook proberen minder vet te eten of niet?

@Aardbeien: wat fijn dat vrije gevoel op de motor! Ik rij zelf niet maar dat gevoel geeft het mij evengoed haha

Sorry kan niet op iedereen reageren, het gaat zo hard haha!

Ik vond mijn tweede zwangerschap vrij pittig, had er toen een lopen van ruim een jaar en mijn eierstok is verwijderd tijdens de zwangerschap. Uiteindelijk wel gewoon met 36 weken met verlof maar bij ff ruim 37 al in een sneltreinvaart bevallen. Ik hoop daarom dat deze zwangerschap wat rustiger gaat voelen en dat ik iets langer mag genieten van mijn verlof. Bij nr twee was ik 29/9 uitgerekend nu denk ik 26/9, het voelt dus continue als een soort flashback naar drie jaar geleden!

Ik ga komende dinsdag trouwens voor het eerst weer naar de Chiropractor. Heb af en toe last van mijn schaambeen, want kenmerk is van BI. Vorige keren onwijs baat gehad bij de chiropractor dus nu ook weer goede hoop :)

19. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Goedemorgen,

Wat leuk, vandaag weer een aantal echo’s!

@Ninaatjuh voor jou de eerste echo, wat zal je hier naar uit hebben gekeken.

Meiden, succes, heel veel plezier & geniet ervan :)

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  20. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Goedemorgen,

10 weken dansje...

Meiden veel succes en plezier met de echo’s vandaag!

Ik nog een dagje werkje, ben echt kapot! Gister besloten dat ik vandaag meds en sonde doe, beetje rustig aan.

Mikkie78, Maarr, Doortje22 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina