Ik wil heel graag een geslachtsbepaling laten doen. Het liefst zo vroeg mogelijk want ik ben nieuwsgierig hier in de buurt kan het overal vanaf 16 weken pas..
Wij hebben voor de eerste maandjes een draagdoek en daarna ook de ergo baby. Mijn man vond dat vooral heel veel fijn, die vond het maar niks dat geklooi met knopen
Hier kan een geslachtsbepaling al vanaf 13 weken, maar vraag me af hoe betrouwbaar dat is! Dus wil zelf rond de 15 weken gaan!
Ik ga met 13 weken in utrecht! Heel benieuwd! Zij gaan binnenkort ook vanaf 12 weken doen.. Ik heb een tula free to grow zeer tevreden mee, nu een tula toddler voor mijn zoontje maar wil niet echt vaak gedragen worden.
Wij willen absoluut het geslacht weten. Hebben al een dochter en zoon dus ben nu erg benieuwd. Absoluut geen voorkeur! Maar vinden het ook gewoon praktisch om te weten. Er moeten hier ook wat aanpassingen en kamer ruil worden gedaan haha. Dochter zal waarschijnlijk naar zolder gaan en de baby dan in haar kamer. Maar daar hangt nu roze sterrenbehang dus als het een jongetje is, moet dat worden veranderd. Maar eerste maanden slaapt de baby sowieso naast mij in de co sleeper. Ik vind de tula free to grow echt een aanrader!!!zoveel gebruik van gemaakt en soms nog steeds.. Morgen weer een echo en dan als die goed is, de intake. Dus ben wel weer gespannen... mijn verste miskraam die ik kreeg was met 8 weken en ik ben nu 10 weken... fingers crossed!
@geslacht bij de vlokkentest kunnen ze geslacht zien weet niet of ik dit dan vrijdag met de nipt uitslag al hoor of pas bij de uitslag van symdroom maar al vrij snel dus @dragen heb draagdoek dochter wou hier niet vaak in maar wil zeker nu weer proberen en ga meerijplankje aanschaffen voor achter de kinderwagen kan de oudste daarop als ze moe wordt
Voel me zo lamlendig sinds gister smoor verkouden hoofdpijn zit helemaal vol iemand tips neusspray mag niet volgens mij
Hier weten we het geslacht over iets minder dan 2 weken al. Gaan het op mijn verjaardag dmv ballon bekend maken aan familie en vrienden. Indien meisje is maken we ook de naam bekend
Heb je in nl? Zo ja dan mogen ze niet bekend maken na de nipt of Vlokkentest. Dat heb ik al tig keer van dokter gehoord en mijn schoonzus met vlokkentest ook. In Nederland is dat niet goedgekeurd door politiek. Daarom mogen ze met nipt in nl ook niet zeggen
Wij laten geen geslachtsbepaling doen, maaaaar ik vind de nub & skull theorieën wel heel leuk en interessant. Dus toch een beetje nieuwsgierig
Zijn jullie ook nog zo moe s avonds. Je kan mij echt opvegen. Zal deels nog herstel vd griep zijn maar zeker ook zwangerschap. Het liefst ga ik iedere dag om 1900 al liggen haha. Vannacht weer geslapen van 2100-630. Wel nog ff eruit geweest voor dochter maar toch echt een bizar lange nacht voor mijn doen
Oh en ik raak eindelijk die opgeblazen darmenbuik kwijt en ben weer beetje mijzelf. Nu kan het echte buikje gaan komen!
@USAbaby ja heel herkenbaar! Ben echt zo moe. Als ik in middag ff ga liggen kan ik zo 1,5 uur slapen, ga wel ff liggen voor ik latedienst heb. Anders idd liefst vroeg naar bed. Word nu in nacht ook wakker dat moet plassen, meerdere keren wakker... blegh. Zwanger zijn is in deze fase erg vermoeiend met al die kwaaltjes naast een gezin en drukke baan. Nog paar dagen werken en dan even weekje vakantie.
Ojee ook al.. Nee geen tips.. Bad moet je voorzichtig mee zijn ivm stijgen van lichaamstemperatuur. Ik lig domweg al n week plat
Moe is zeker herkenbaar. Ik heb nu 12 uur geslapen. Plassen ook herkenbaar. Ik voel me overall nog steeds niet lekker. Frustrerend want mn hoofd wil van alles. Daarnaast merk ik toch ook vaak dat ik wat down ben. Heb gelezen dat het normaal is maar zeker niet fijn. Ik kan niet met mijn vriend praten, kan sowieso nooit echt bij hem terecht als ik ergens mee zit dus dat maakt het wel erg eenzaam vaak.
Hier ook nog ontzettend moe. Lig elke dag rond 20:30 op bed. Word 's nachts regelmatig wakker omdat ik mezelf dan voel omdraaien. Super vervelend dat ik ineens zo licht slaap... Moet er ook uit om te plassen. Mijn misselijkheid is wel een stuk minder, gelukkig 'S morgens nog wel wst last van en af en toe 's avonds. Ik heb ook zo'n 'down' gevoel zoals jij beschrijft Raggy81. Op dit moment kan ik helemaal niemand aanstaan, vind ik niks leuk en wil ik het liefst helemaal alleen zijn.