Goed! Het is nu al echt een baby in plaats van een koffieboon, zo mooi om te zien ❤️ Hij/zij was flink aan het bewegen en aan het trappen haha! Uitgerekende datum blijft op 29 september. Bloeduitslagen gehad, ben rhesuspositief dus dat is goed dan hoef ik niet extra te bloedprikken. Heb nu ook de intake gehad bij de verloskundige. Kreeg een tas vol leuke dingen mee, ook het Grote Geboorteboek en een badeend en 9 maandenboek zit erin Nu moet ik kraamzorg gaan regelen en een pretecho voor geslachtsbepaling. Ben zo opgelucht! Nu kan ik er wel vanuit gaan dat het goed komt
Wel tof we mochten filmen tijdens de echo, wilde onze dochters ook wat laten zien. Vorige keren niet gevraagd maar nu eigenlijk wel erg blij mee .
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 12 september ❤️@Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 13 september ❤️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 16 september ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [onbekend] ❤️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september ❤️@Waxinelichtjes , 31 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@RobinBird , 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [zoon] 20 september ❤️@Sleepy85 , 33 jaar, 6e kindje, [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@Monet , 28 jaar, 3e kindje [onbekend] 22 september ❤️@Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [nub = meisje] 24 september ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [onbekend] 26 september ❤️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@sumer93 , 25 jaar 2de kindje [onbekend] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 27 september ❤️@Schilderij2019, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 28 september ❤️@Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september ❤️@Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] 30 september ❤@Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (0) | onbekend (30) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Maart 8 - Maarr - intake 11 - Ukkepuk1 - termijnecho (9.15) 12 - Nonaches - 4e echo gyn 13 - Emotions - Termijnecho (12 weken) en nipt test 13 - USAbaby - Verloskundige + nipt intake (11.45) 13 - Ninaatjuh - 12 weken echo + intake 13 - RobinBird - 13 weken echo (15:30) 14 - Monet - 13 weken echo 15 - Mijn Kindje - Nipt Counseling (11:45) 15 - Daiss8 - Termijnecho (12 weken) (15.40) 16 - Aardbeien - Vroege geslachtsbepaling (09:10) 18 - Cil88 - VK gesprek (18.30) 21 - Aardbeien - Afspraak VK (16:45) 22 - Mijn Kindje - VK gesprek (11:15) 25 - Cil88 - geslachtsbepaling (18:00) 25 - Sleepy85 - VK controle + echo (19.15) 27 - Angelmon1 - vk controle (20:30) April 1 - Daiss8 - Afspraak VK (19:20) 5 - Simba1992 - vk controle (17.45) 24 - RobinBird - 20 weken echo (15:15) 26- Angelmolm1 - 20 weken echo (13:00) Mei 3 - USAbaby - 20 weken echo (9:00) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 Hoefsmidmama, miskraam WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 12 september ❤️@Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 13 september ❤️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 16 september ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [onbekend] ❤️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september ❤️@Waxinelichtjes , 31 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@RobinBird , 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [zoon] 20 september ❤️@Sleepy85 , 33 jaar, 6e kindje, [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@Monet , 28 jaar, 3e kindje [onbekend] 22 september ❤️@Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [nub = meisje] 24 september ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [onbekend] 26 september ❤️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@sumer93 , 25 jaar 2de kindje [onbekend] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 27 september ❤️@Schilderij2019, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 28 september ❤️@Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september ❤️@Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] 30 september ❤@Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (0) | onbekend (30) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Maart 11 - Ukkepuk1 - termijnecho (9.15) 12 - Nonaches - 4e echo gyn 13 - Emotions - Termijnecho (12 weken) en nipt test 13 - USAbaby - Verloskundige + nipt intake (11.45) 13 - Ninaatjuh - 12 weken echo + intake 13 - RobinBird - 13 weken echo (15:30) 14 - Monet - 13 weken echo 14 - Maarr - 12 weken echo 15 - Mijn Kindje - Nipt Counseling (11:45) 15 - Daiss8 - Termijnecho (12 weken) (15.40) 16 - Aardbeien - Vroege geslachtsbepaling (09:10) 18 - Cil88 - VK gesprek (18.30) 21 - Aardbeien - Afspraak VK (16:45) 22 - Mijn Kindje - VK gesprek (11:15) 25 - Cil88 - geslachtsbepaling (18:00) 25 - Sleepy85 - VK controle + echo (19.15) 26 - Maarr - 14 weken echo 27 - Angelmon1 - vk controle (20:30) April 1 - Daiss8 - Afspraak VK (19:20) 5 - Simba1992 - vk controle (17.45) 24 - RobinBird - 20 weken echo (15:15) 26- Angelmolm1 - 20 weken echo (13:00) Mei 3 - USAbaby - 20 weken echo (9:00) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 Hoefsmidmama, miskraam WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
hoii dames even alles terug gelezen erg leuk al die positieve berichten !! Hier nog steeds erg misselijk woensdagavond onze 2de echo zoo spannend laat maar snel woensdag zijn. ben dan 11 week en 3 dagen. wil daarna als alles goed is ook aan collega's bekend maken leidinggevende weet het al wel. Ben kwa gewicht nog niks aangekomen maar vindt mijn buik wel voller hebben jullie dit ook? Je zou denken dat vruchtwater en alles wel wat weegt en dat ze zien is op weegschaal maar komt nog denk ik Ik heb echt een heel sterk voorgevoel dat ik een jongetje krijg weet niet waarom maar ben er echt van overtuigd haha mijn familie denkt juist allemaal meisje ben benieuwd we gaan een gender reveal party doen erg leuk! Nipt of combinatie test doen wij niet. Bij ons eerste kindje ook niet gedaan. Zo leuk dat we straks allemaal kunnen invullen of we een jongen of meisje krijgen nog meer meiden met sterk voorgevoel? Ben blij dat ik niet meer naar ziekenhuis hoef maar gewoon naar verloskundige mag was echt geen fijne echo in ziekenhuis zo gehaast werd opgeroepen moest gelijk uitkleden ze deed inwendige echo erin liet snel hartje horen zei alles is goed je mag naar verloskundige en fijne zwangerschap klaar. Voelde erg gehaast niet fijn hoop dat onze tweede echo ervaring wat beter is ga het ook wel even noemen bij verloskundige woensdag.
De misselijkheid neemt hier in volle vaart toe... had toch stiekem gehoopt dat het langzaam aan wat minder zou worden. I.p.v. daarvan is het aan het toenemen, blegh wat voel ik me ellendig en zo moe! Borsten doen megapijn... goed teken I know maar dit belemmerd het dagelijks functioneren enorm... *klaagmodus weer uit*...
Vervelend van die misselijkheid, @Sleepy85 ! Ik heb, behalve een beetje vermoeidheid, eigenlijk helemaal geen klachten meer, maar voel me dus ook helemaal niet zwanger. Eigenlijk mag ik niet klagen dus. Ik heb wel een ander onzekerheidje. Ik ben bij de termijnecho 6 dagen vooruitgezet. Ik had zelf mijn temperatuur gemeten, daar was de eisprong heel duidelijk aan te zien en ook de innesteling voelde ik precies een week later en 11 dpo had ik vervolgens een heel licht positieve test. Alles kwam dus uit op 28 september, maar nu ben ik dus naar 22 september gezet. De verloskundige zei dat ik er zeker van moet zijn dat die meting sowieso klopt. Weten jullie of het kan dat die temperatuurmethode er zo naast zit? Ik ben nu een beetje bang voor een te snelle inleiding, mocht ik de 42 weken aantikken.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik ben vorige zwangerschap 2 weken naar voor gezet en ze werd ook nog eens 2.5 week te vroeg geboren. Ze was er gewoon klaar voor. De groei van je kindje bepaald de termijn en rond de 12 a 14 weken zetten ze dat vast maar bijna geen baby wordt op de uitgerekende dag geboren. Ze gaan niet zomaar inleiden. De laatste weken als je overtijd bent wordt er goed gekeken naar jou en je kindje.niet naar hoever je nu vooruit bent gezet.
Hallo doortje hier ook weet zeker dat ei 31-12 was en innesteling 7-1 dus kwam op 23-9 uit en bij meting 19-9 gebeurd dus wel meer
Hebben jullie al kraamzorg geregeld? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zo veel organisaties die het aanbieden! Waar moet ik op letten? Moet ik voor een grote of juist kleine organisatie gaan? Of maakt dat niet uit? Hoe hebben jullie gekozen?
Even bijgelezen hihi. Heel fijn dat echo's en uitslagen positief zijn. Wat worden die kleintjes nu al groot he. Wij moeten nog even wachten tot vrijdag, dan eindelijk de termijnecho met 12 weken.. ik ben een latertje vergeleken bij jullie. Hopelijk kan ze ook een NUB ertegenaan gooien.. wil het sowieso eind maart weten hoor. Vind het heel spannend haha. We genieten nu al sinds donderdag in Centerparcs Het Meerdal. Morgenavond weer naar huis. Heerlijk even family time gehad!
Oh wat herken ik dit zeg!! bij onze eerste liepen we gewoon bij de verloskundige na mn bevalling werd al tegen me gezegt dat als we ooit zwanger zoude raken van een 2e we extra echo's zouden krijgen via het ziekenhuis. Nu ik zwanger ben van onze 2 moesten we voor een intake laatst naar het ziekenhuis en voor medicatie maar wat een rot ervaring zeg en ik baalde enorm dat ik volledig onder het ziekenhuis zou vallen. uiteindelijk stond er nog een echo bij mn verloskundige gepland en dacht daar ga ik nog wel heen heb ik lig weer even kunnen spieken. blijkbaar zat het me zo hoog dat ik in huilen ben uitgebarsten (leuk die hormonen) en wat blijkt ik mag gewoon bij hun blijven!
Ja ik had dit na de eerste echo al geregeld. Ik volgde de organisatie al een tijdje en wilde persee bij hun mijn kraamzorg. Wat ik je kan aanraden is om echt goed te kijken naar de organisatie en of je er een goed gevoel bij hebt. Zoek ze evt op op Facebook en lees de resencies daar kan je vaak ook wel dingen uit op maken je zou ze ook even kunnen bellen en is aanhoren hoe en wat.. suc6
Deze ervaring deel ik dus ook echt. Ik moet via gyn in ziekenhuis ivm tweeling, maar jeetje wat onpersoonlijk. Zo’n groot verschil met mijn eerst zw. Toen alles via vk en thuisbevalling. Was zo’n fijne periode. En nu ben je nummertje en is het gewoon informatie dooorgeef Luik zonder persoonlijke touch