Vandaag controle verloskundige gehad en weer een echo. Altijd leuk maar jammer dat het zo dicht op de termijnecho zat. Onze jongste stuiterde altijd door het beeld en deze is zo rustig en mooi Aan het duimen. Ben benieuwd of ik de baby daardoor ook minder zal gaan voelen. Vanmiddag 7 buisjes bloed incl suiker (hoefde niet nuchter maar moest ook geen donut gaan eten een uur vantevoren haha) gegeven voor de nipt. Gaat naar het VU ben benieuwd hoeveel geduld wij moeten hebben. Wij krijgen bij goed nieuws een mail en anders worden we gebeld...
Ik 7 waarvan 2 voor de Nipt. Dan nog 1 of 2 voor de combinatietest en de rest voor het gewone zwangerenbloed
Vandaag 13 weken Zou het kunnen dat ik de baby al voel? En daarmee bedoel ik dat ik een paar cm onder mijn navel een 'plop' voelde. Daarna nog twee. Ik merkte het gisterenavond op dat ik wat belletjes voelde en toen dacht ik dat het mijn darmen waren, maar het zit veel hoger dan mijn darmen. Precies waar de baby nu zit.
Ze zeggen dat dat kan maar het is ook nog wel vroeg omdat de baby best veel ruimte heeft. Dus beetje 2 verhalen die je erover leest.
Baby voelen: dat zou kunnen, al is t wat vroeg. Ik voel hem/haar ook af en toe... maar is voor mij herkenbaar wat ik zou moeten voelen. Heel zacht maar overduidelijk het kindje en geen darmen.
Bedoel hoe lang t prikken zelf duurt... Was op zoek naar hoe lang t duurt voordat zon buisje gevuld is en dan x 7
Ik dacht het anderhalve week geleden ongeveer ook te voelen hoor. Beetje laag en aan de linkerkant. Toevallig dag erna hartje ook aan linkerkant gevonden door Verloskundige.
Morgen de 13weken echo. Spannend! En leuk. En het voelt ook alweer een eeuw geleden dat we Bud hebben gezien! Het is 'maar' 3,5 week geleden. Maar voor mijn doen is dat lang haha.