Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo lijkt t niet eens een piemeltje 20190317_200546.jpg

2. Wensbabies

Wensbabies Actief lid

2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    Als ik zo naar die echo kijk snap ik nu wat onze echoscopisten bedoelde met een soort van driehoek. Bij jullie baby zie je drie bolletjes in de vorm van een drie hoek. Bij ons zie je drie streepjes( bolletjes) naast elkaar. Ziet er echt anders uit.

3. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja en nee.. Deels zie ik het maar zie er ook meisje in.

4. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn echo is gemaakt met 13+2. En niet recht onder de billen genomen. Vind het heel lastig dit

5. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Zou morgen bellen en overleggen. Wellicht kan n andere echoscopiste nog een x kijken en weet je het gelijk.

6. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, ga ik ook zeker doen..

7. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Hoi dames. Ik moet even weer wat van me af schrijven. Ik heb sinds afgelopen woensdag steeds zo'n dubieus gevoel alsof het niet goed zit. Woensdag avond ben ik voor het eerst naar aquarobics geweest. Was bijzonder heftig en ik heb er ook wel wat spierpijn aan overgehouden. Dat duurde 2 dagen.
    Vrijdag moest ik naar het zkh voor de nipt counseling en later het bloedprikken maar ik had toen zo'n dubieus gevoel al dat ik vroeg of ze niet eerst kon kijken of het hartje nog wel klopte want ik had het gevoel alsof dit niet meer zo was. Het hartje klopte toen goed. Niks aan de hand. Niks geks te zien. Later die vrijdag ben ik bij de buurvrouw geweest waar ik een dopler van mocht lenen en we zijn toen 1.5u bezig geweest met het zoeken naar het hartje en die hadden we niet gevonden. Ik heb daarna na het eten het nog eens alleen geprobeerd voor een uur lang en nog niks gevonden.
    Gister niet gezocht omdat ik erg druk ben geweest en te moe. Was om het te proberen. Maar net na het eten weer half uur gezocht en kon het weer niet vinden. Dat dubieuze gevoel van mij begint zo langzamer hand stress te worden. Ik ga zo een was ophangen en het daarna nog een keer proberen maar ben bang dat als het weer niet lukt dat ik dan helemaal in de stress schiet.

8. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Even wat tips voor je doppler...
    Het kan een verschil maken of je een volle blaas hebt of leeg
    Het kan verschil maken of je je benen plat legt of op trekt
    En zet hem eerst zo laag mogelijk en zoek dan van laag midden naar links en rechts en dat steeds ietsje hoger....
    Als het kindje nog achter het schaambot ligt om het zo te omschrijven dan kan het lastig te horen zijn.

Mijn kindje en Maarr vinden dit leuk.
  9. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Groot gelijk meid, gewoon bellen voor een nieuwe afspraak!

@Wensbabies super leuk, gefeliciteerd

@Mijn kindje Wat een stress voor je, niet leuk om te lezen.. Hopelijk mogen de tips van Raggy je positief op weg helpen ❤️

Mijn kindje en Aardbeien vinden dit leuk.
  10. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @Mijn kindje wat een stress! Wat vervelend dat het zo voelt... hopelijk helpen de tips van Raggy.
    Anders gewoon bellen, dan kunnen ze miss even kijken.

@Aardbeien wat gek dat er ook geen uitleg gegeven is... zou zeker bellen. Het is idd geen ‘duidelijk’ jongetje op deze echo foto’s.

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Het hartje vinden met doppler op dit termijn is erg lastig. Dus zou me niet te druk maken. Zeker als de echo vorige week goed was!

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dit was de pottyspot van mijn zoon destijds

Bijgevoegde bestanden:

Aardbeien vindt dit leuk.
  13. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Das een hele duidelijke! Was bij mijn zoontje ook met 14 weken al zo duidelijk.

Nonaches vindt dit leuk.
  14. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een verschil ja!
    Hier zie je echt drie bolletjes op elkaar. Die zie ik bij mijn echo niet. Bij Raggy81 haar echo foto zie je dat ook en die is ook met 13+2 gemaakt.

15. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gek he.. Eerst dacht ik 'wow dit is duidelijk!' Maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik zie. Met het bewegende beels zag ik streepjes.
    Hier reageerde ze trouwens raar op toen ik vroeg waarom ik streepjes zag. Ze zei toen: omdat het nog de nub is en die groeit bij een jongen en krimpt bij een meisje. o_O
    Dus toen wist ik al dat het geen duidelijk antwoord was.

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @Aardbeien : ik herken de echo wel, bij onze jongste zoon zag het er ook zo uit. Maar bij twijfel zou ik gewoon even bellen.

Hier vanmrg controle vk: alles goed, baby ligt nog achter het schaambot. Hartje was hierdoor ook wat lastig te vinden.

Aardbeien, Maarr, USAbaby en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook een lange spleet als je er recht onder keek? Daardoor ging ik twijfelen.

18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat grappig zeg dat bij jou terwijl het zeker niet de eerste is de kleine nog achter het schaambot zit. Bij mij zat, wel met een te volle blaas, de baby met 8 weken al ver boven het schaambot :eek:. Maakt niks uit natuurlijk maar de verschillen kunnen groot zijn dus

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Ja idd, andere zw schappen had ik ook echt al een Buik en had ik het idee dat het al hoger zat. Nu heb ik ook gewoon mijn normale kleding nog aan, en het zit nog prima.

20. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg!! Op zich valt het hier ook nog mee, vandaag ook gewone spijkerbroek aan met riem die normaal net ff te ruim valt maar nu mooi als tussenfase kan tot ik echt aan de positiekleding moet

Deel Deze Pagina