Morgen onverwachts een intake bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, terwijl ik ook gewoon bij de verloskundige loop, en tot nu toe alles goed verloopt. Ik hoop dat ik er een echo uit kan slepen haha, wil heel graag weer even bij de kleine kijken. Over 2 weken heb ik de geslachtsbepalende echo gepland. Ben zo benieuwd, ik denk zelf een jongetje!
@sumer93 gefeliciteerd met jullie gezonde zoon! Daarentegen heel veel sterkte met het andere bericht, wat schrikken voor jullie! Knuffel @Aardbeien fijn dat je vandaag terecht kunt! Veel succes, hopelijk straks meer zekerheid
@sumer93 meid wat een heftig nieuws! Hoe ben je eronder? Kun je vanwege die bevinding daarom geen dochter krijgen? Wel erg fijn dat alles goed gaat met je zoon!
Jeetje zeg wat schrikken.. Is het zo als je nog wel zou gaan in de toekomst voor een kindje dat het op een kindje overgedragen kan ? Dat het daarom nu je laatste kindje is ? Veel sterkte komende tijd.!
Echo was heeel leuk dit keer! Een stukje in 3- en 4D gezien. Ze liet zien waar het bloed stroomde van de navelstreng, waar het kindje lag met het hoofd etc. De baby is echt super druk trouwens, heeft geen seconde stil gelegen haha. En de NUB stond nu duidelijk in jongensstand, jeeeej! Shoppen!
Jeeej eindelijk duidelijkheid! Lekker gaan shoppen nu volgens mij zijn degene die het tot nu toe weten jongens wat ik volgens mij zag
Aah fijn toch echt een knul!! Wij moeten nog eventjes wachten maar hopelijk ziet ze het vrijdag..! Babydozen: ik vond die van plus en jumbo het leukst! Zat echt veel in waar je iets aan hebt. Babyvoeding, slabbetje, knuffel, zelfs wasmiddel!
@Aardbeien aaah wat een mooie echo’s! Gefeliciteerd een jongetje, heel leuk! Babydozen: ik ga ook eens een kijkje nemen en (een paar) aanvragen
@Aardbeien: wat fijn geen twijfels meer! En wat een mooie echo, echt al een baby. Ik ben een beetje anti al die dozen alleen die van Kruidvat vond ik vroeger handig. Zo een tasje. Hier ook weer naar de baby gespiekt, maakt het erg goed. Ook een druk en beweegelijk kind.
@sumer93: wat een heftig nieuws zeg, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Sterkte! Gelukkig goed nieuws over de kleine. Ik ben ook nieuwsgierig waarom je niet meer en waarom je geen meisje zou mogen krijgen? Of is dat uit bescherming? @Aardbeien: mooie echo’s zeg! En nu shopppppeeennnn!!!! Veel plezier @Podex: leuk dat je zo vaak kan spieken! Hier alles goed, rommelt lekker door, hopelijk eind volgende week ergens de nipt uitslag. Op het werk wel naar voorval. 2 weken geleden is een collega vader geworden bij 24 weken zwangerschap, alles leek goed te gaan maar helaas afgelopen vrijdag toch overleden. Echt bizar... het zal je over een week of 11 maar gebeuren
Dankjewel allemaal. Veel mensen vragen waarom geen derde. Helaas is zwanger worden bij ons niet vanzelf sprekend. Miskramen plus injecties moeten zetten. Daar boven op dat ik vorige keer zw diabetes had en ver gevorderde PE en een helse bevalling waren al dingen waarom ik twijfelde voor een tweede. Maar een 3de kan mijn lichaam gewoon niet aan. Zegt de gyn ook eerlijk.
Ohh dan heeft jumbo verbetert denk ik. Wij vonden die waardeloos. Veel wat erin zat was vanaf 6 mnd. En dan.... Was de vervaldatum al vervallen..... Verder destijds 1 speeltje en 1 luiertje.
Hier op werk nog steeds niet verteld. Directrice heeft erg veel en loopt over... En daar moet ik t toch echt melden...