Ja dat had ik eerst wel even bekeken . In augustus hebben wij nog een bruiloft in de Toscane, dat mag ook gewoon nog
Ja bij ons heeft de verloskundige het oude echo apparaat van het echocentrum en daarom kunnen we met 8 weken spieken. Voor de 12 weken echo ga je dus naar het echocentrum hier. Als de verloskundige geen apparaat heeft is het inderdaad standaard dat je tot de 12 weken wacht. De meeste vrouwen hebben maar 2 echo’s gedurende de gehele zwangerschap, als alles gewoon verloopt...
Ik krijg met 8 week echo datum volgt nog en daarna naar ziekenhuis ivm onderzoek vlokkentest of vruchtwaterpunctie
vakantie planning gemaakt op werk maar kom misschien niet eens terug na me vakantie weet niet of ik 6 of 4 week ervoor eruit ga maar bij 6 sluit gelijk aan
Ja dat heb ik ook. Week 30 en 31 op vakantie. Wou week 30,31 en 32 nemen. Maar dan sluit 6 weken verlof er precies op aan. Ik plak er gewoon een week najaars vakantie aan vast dan ga ik weer aan het werk als de kleine ongeveer 12 weken is. Mocht alles goed gaan. De kleine zal toch met 39 weken gehaald worden.
Kun je niet naar een andere verloskundige praktijk. De nieuwere doen vaker een echo. Ik zou het zelf ook helemaal niet leuk vinden als ik zo laat een echo zou krijgen. Ik wil kijken!
He jakkes. dat is echt niet leuk nee! Ik hoop dat het komt omdat je HCG in de middag wat lager is en je inde ochtend een knal test weer hebt. Ik heb vandaag een afspraak bij de dokter door een doorverwijzing naar het ziekenhuis hier in groningen. De vorige zwangerschap( lees 10 jaar geleden) ben ik altijd behandeld in het ziekenhuis. ik vond dit super fijn. Heb het aan mijn huisarts verteld en hij zou een verwijs brief gaan schrijven. ook krijg ik vandaag ook nog een extra bloedtest. Ben super zenuwachtig en bang tegelijk.