Ja hier ook borstvoeding. Het is best heel zuur hoor de eerste dagen/week maar daarna ideaal en genieten . Met zuur bedoel ik ff kiezen op elkaar en tot tien tellen en dan zijn de scherpe randjes er vanaf
Ik ga ook voor borstvoeding, allemaal gehad... zo fijn als het eenmaal loopt, begin is altijd ff zoeken etc. Bewegingen hier ook... vannacht even wakker geweest en toen was kleintje ook actief ❤️
Hier wil ik ook proberen om borstvoeding te geven. Vind het ook spannend, nog geen ervaring Aah wat leuk die bewegingen voelen en zelfs al zien ❤️ Mijn vk vertelde dat de placenta bij mij voor ligt, waardoor bewegingen voelen pas wat later kan zijn. Is er hier iemand bekend mee?
Hier ligt de placenta ook aan de voorkant, maar voel het al wel. Meestal onder en beetje aan de zijkant.
Vanaf hoe veel weken begonnen jullie je kindje te voelen? Ik ga nu pas richting de 14 weken, dus een stuk minder ver. Daarnaast is het mijn eerste zwangerschap, en heb ik ook nog geen buikje. Placenta ligt achter, dus zou de baby sneller moeten voelen. Maar tot nu toe nog niet.. Of wel maar ik herken het niet haha.
@Sleepy85 Bijzonder zo vroeg al! Ik hoop de kleine hier met 16 weken toch ook wel te voelen.. Ben benieuwd
Ik vind dit ook lastig hoor.. mijn 1e was echt heel klein maat 44 was nog te groot.. en nu denk ik wat zal doen.. Heel lastig.. Ik moet eerlijk zeggen dat toen bij mn zoontje de primark niks vind maar nu laatst zag ik allemaal leuke dingen wil er ook snel maar is gaan kijken Leuke naam!!
Mijn placenta ligt ook voor, maar ik voel de baby wel zo af en toe. Niet veel nog. Die placenta ligt bij mij verkeerd. Ze hebben elke keer moeite met de baby goed op de echo te krijgen. Ben benieuwd hoe dat is met de 20 weken echo. Ik ben echt zo benieuwd naar het geslacht. Hier geen echte voorkeur. We hebben al een meisje dus een jongen zou leuk zijn, maar we hebben alles al voor een meisje dus maakt me echt niks uit. Ik heb geen 'schoonheidskwaaltjes' zoals pukkels gehad. Maar nu ineens steeds heel snel vet haar en hier een daar een pukkel in mijn gezicht ineens. En mijn buik begint ineens goed uit te zetten(heb altijd al buikje gehad maar viel wel mee). Snel last van banden pijn nu.
Ik lees dat je in de thuiszorg werkt. Als verpleging of huishoudelijk medewerkster? Ik werk als hhm, bij klanten waar ik echt op alle fronten moet gaan ondersteunen en hoe kort de tijd soms ook is. Ik ben kapot na elke klant. Heb echt een uur rust tussendoor nodig om bij te komen. Wordt zo lastig om het tot verlof vol te houden.
Meiden heb weer bruine afscheiding. Vk gebeld en zegt geen reden tot paniek en is normaal....maar toch voelt het niet zo
Hoi Hoi verpleging ja het is echt pittig huishoudelijk net zo we hebben zwaar lichamelijk werk en de tijdsdruk helpt dan ook niet mee inderdaad Vk zei al reken maar niet dat je tot week 36 aan werk bent wil proberen zolang mogelijk vol te houden maar ben er bang voor dat dat niet gaat.
Snap heel goed dat je je zorgen maakt hoor wat als je aangeeft bij vk dat je toch heel graag even langs wil komen omdat je je ontzettend druk maakt misschien ben je er dan wat rustiger onder
Ik voel nu ongeveer sinds 2 weken plopjes in mijn buik en dit zijn duidelijk niet mijn darmen. Dit is mijn eerste kindje trouwens Het gevoel is nog niet heel sterk en ook niet elke dag, maar wel voelbaar voor mijzelf. Hopelijk kan mijn vriend het ook snel voelen, lijkt me zo bijzonder!
Bij de Primark vond ik dat er wel meer leuke kleding was voor meisjes dan voor jongens. Wel een paar leuke truien kunnen scoren voor maar 4 euro per stuk. Zeker de moeite waard om nu eens te gaan kijken