Lief! Dankjewel Altijd weer spannend he? Maar natuurlijk gaat het nog goed! ^^ Nog eventjes en we kunnen de baby echt (duidelijk elke dag) voelen. Dat is zo fijn <3
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 12 september ❤️@Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 13 september ❤️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤@rm2015, 29 jaar, 2e kindje [meisje] 16 september ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [onbekend] ❤️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje : jongen 17 september ❤️@RobinBird , 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [na 2 meisjes krijgen we nu een jongen!] ❤️@Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [jongen] ❤️@Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [zoon] 20 september ❤️@Sleepy85 , 33 jaar, 6e kindje, [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@Monet , 28 jaar, 3e kindje [jongen] 22 september ❤️@Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [Jongen] 23 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [nub = meisje] 24 september ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [nub=meisjes] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [Jongen] ❤️@Poolvos, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 september ❤️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@sumer93 , 25 jaar 2de kindje [onbekend] 27 september 28 september ❤️@Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september ❤️@Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤@Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] 30 september ------------------------------------------------------- jongen (7) | meisje (2) | verrassing (0) | onbekend (22) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje April 1 - Daiss8 - Afspraak VK (19:20) 5 - Nonaches - geslachtsbepaling (13:45) 5 - Simba1992 - vk controle (17.45) 8 - Sleepy85 - vk controle + geslachtsbepaling (17.30) 9 - Mijn Kindje - Pretecho geslachtsbepaling 10 - USAbaby - vk controle (9:45) 11 - Aardbeien - vk controle (15:30) 11 - Nonaches - 16 weken echo 12 - Aardbeien - echo (10:15) 12 - Ukkepuk1 - Vk controle (11.00) 12 - Ninaatjuh - hartje luisteren 15 - Simba1992 - geslachtsbepaling(19.00) 16 - Cil88 - VK controle (09.00) 17- Angelmom2 - co trole vk (19:15) 18 - Ninaatjuh - geslachtsbepaling 19 - Mijn kindje - controle VK 24 - RobinBird - 20 weken echo (15:15) 25 - Aardbeien - 20 weken echo (10:55) 26 - Cil88 - 20 weken echo (09.10) 26 - Mijn Kindje - 20 weken echo(GUO) 26 - Angelmom1 - 20 weken echo (13:00) 29 - Nonaches - GUO + poli afspraak Mei 1 - Sleepy85 - 20 weken echo (13.20) 2 - Maarr - 20 weken echo (13.00) 3 - Raggy - 20 weken echo 3 - USAbaby - 20 weken echo (9:00) 3 - Poolvos - 20 weken echo (10.30) 9 - Nonaches - 20 weken echo (9:30) 12 - Emotions - 20 weken echo 15 - Ninaatjuh - 20 weken echo 23 - Nonaches - 22 weken echo + poli afspraak (8:50) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 Hoefsmidmama, miskraam WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
Wat leuk 2 meisjes erbij! ❤️ Gefeliciteerd @MDvD96 & @Ingee Welkom & gefeliciteerd @Poolvos Hier heel zorgzaam! Soms iets te bezorgd, maar wel lief hoor
Vandaag de geslachtsbepaling gehad. Vanavond de reveal, alleen mijn zusje weet het nu Haha , ben zo zenuwachtig. Kindjes waren goed gegroeid en lagen er voorbeeldig bij. De echoscopist zei geen twijfel mogelijk, beide kindjes kon ze goed zien. Dus ben benieuwd. Paar hele mooie plaatje gehad, vooral de armpjes goed gezien. Zo bijzonder
@partners : de mijne is enorm lief. Altijd al geweest trouwens. Hij wil elke ochtend en avond eens de kleine voelen, ondanks dat er niets te voelen is. Waarschijnlijk is het gewoon een excuus om aan mijn tieten te kunnen zitten 'perongeluk' haha. Die zijn ook aan het groeien en dat is alleen maar leuk. Hij heeft trouwens ook mijn app geïnstalleerd en mijn account opgezet, zo kan hij ook elke dag meevolgen hoe groot het is en wat er deze week allemaal mee gaat gebeuren, maakt hem ergens ook erg betrokken en zo was hij er vanaf het begin 'al bij'. @Nonaches Vertel je het ook in deze groep? Of liever niet?
Hihi echt niet! Jij wordt uiterlijk bij 37 weken ingeleid En bedankt Leuk om mee te kletsen hier!! Zo leuk die gender reveal!!! Weet je al hoe? Taart? Ballonnen?
@Ingee wat leuk een meisje! @Poolvos welkom! Ik ben ook de 24e uitgerekend moet mezelf nog op de lijst zetten trouwens.. @Nonaches wat spannend dat je het zelf nog niet weet! Veel plezier met de reveal! Over partners, de mijne ziet soms best wel af. Kwam net boos thuis omdat ik de garage niet dicht kreeg. Dus moest hij die maar dicht gaan doen! Hij is wijs genoeg om er niets van te zeggen bij de eerste zwangerschap was hij niet zo betrokken. Ging wel mee naar alle afspraken maar had thuis eigenlijk niet zo veel interesse. Dat is nu gelukkig wel anders! Hij kijkt wel op tegen de eerste weken/maanden met een baby, die vond hij bij de eerste heel zwaar. Het is gelukkig allemaal goed gekomen Wij hebben morgen de geslachtsbepalende echo, ben benieuwd of de VK met 13 weken gelijk had daarna de blije doos bij prenatal ophalen en misschien wat kleins kopen!
Vandaag nog 4 weken tot de 20 weken echo haha! Tijd vliegt maar dit gaat langzaam Lekker weekend weer meiden!
Ohhhh zo enorm herkenbaar. En ondanks dat ik wist dat ik veel te veel kocht bij de 1e koop je toch uit twijfel... en de winkels praten je natuurlijk ook van allerlei "handige"dingen aan. Achter af zo enorm veel niet gebruikt dus nu een hoop spulletjes toch in de verkoop. Wel met stip op nr 1 : Hydrofielluiers Verder even voor je gekeken wat er nu zoal op de uitzetlijsten wordt gezet en er mijn persoonlijke ervaring bij gezet voor je. Verzorging aankleedkussen JA 3 hoezen voor het aankleedkussen ( ik had er meer maar merk dat 2 wel voldoende is als je regelmatig wast) nagelschaartje met ronde punt ( ik heb een doosje gekocht bij kruidvat met een knippertje/vijltje / schaartje) de eerste periode mag je alleen maar vijlen. Nu gebruik ik het knippertje. Schaartje niet. haarborstel met kam - kan maar ik gebruik het amper 16 hydrofiele luiers - JA billenzalf - JA luieremmer - hier niet... gaan gelijk de vuilniszak in. 12 hydrofiele washandjes JA maar minder kan echt wel. ( 6 is zat) 1 pak newborn wegwerpluiers JA veiligheidsspelden : NEE verzorgingsproducten: ( ik heb erachter gezet wat ik wel en niet gebruik) babyzeep NEE babyshampoo JA babyzalf - zie billenzalf babybodylotion NEE babyolie JA haarlotion. NEE 2 digitale thermometers JA vitamine D JA - en eventueel vitamine K afhankelijk of je wel of geen borstvoeding geeft billendoekjes JA hydrofiele multidoeken ( ik heb een paar XL hydrofielluiers.. ideaal! 6 flanellen luiers NEE Slapen wieg/ledikant matras JA matrasbeschermer Kan. Ik heb een Aerosleep erop met aerosleep hoeslaken ( LET OP - je mag GEEN warm water kruik gebruiken als je aerosleep gebruik) 3 molton hoeslakens/onderleggers NEE 3 hoeslakens JA - kan ook minder als je regelmatig wast 2 dekens met 3 lakens ( vind ik wat veel. Ik had 1 dekentje en 2 lakentjes) 2 slaapzakjes NEE 1 babyfoon JA 2 aluminium kruiken JA 2 kruikenzakken JA sluier of klamboe met piekstok- KAN is eigen keuze 2 pyjama’s - NEE slapen eerste tijd toch in kleertjes vaak. Omkleden doe je met die kleintjes niet zo savonds Voor mama 2 voedingsbh’s - ik heb borstvoeding gegeven maar deze nooit gekocht. voedingsshirt - ook nooit gekocht borstkolf - JA als je BV geeft zoogcompressen JA verzorgingsproducten: verzorgende crème en olie - KAN.. persoonlijke keuze vitamine D ( heb ik voor mezelf niet gedaan) voedingskussen JA heerlijk! voedingskussenhoes JA Badderen bad met standaard KAN.. handig tijdens kraamweek verder gebruiken wij het niet, je kunt ook kiezen voor een Tummytub ipv badje. Dat is nu mijn keuze ivm traumatische ervaring met een badje. badthermometer JA 2 badcapes/omslagdoeken JA + Hydrofiel XL luiers. ideaal! (Thuis) bevallen kraampakket - LET OP krijg je vaak van je zorgverzekeraar en dan heb je er alles in! * bestaande uit: 1 matrasbeschermer - 2 kraammatrassen - 5 onderleggers - 2 pakken kraamverband - 1 navelklem - 1 flesje alcohol - 2 doosjes steriele gaaskompressen - 1 pak verbandwatten Thuis commode JA kast JA box + boxkleed JA kinderstoel + newborninzet JA wipstoel KAN ik heb hem uiteindelijk amper gebruikt Flesvoeding 4 zuigflessen met spenen JA maar minder flesjes kan ook! flessenborstel JA 6 monddoekjes JA of hydrofielluiers 2 fopspenen Was hier niet van toepassing, mijn dochter wil geen speen magnetronsterilisator JA flesverwarmer NEE Er op uit kinderwagen JA autostoel groep 0+ JA ( Maxi cosi) buikdrager Kan,ik vind het ideaal verzorgingstas JA Kleertjes: 3 rompers JA afhankelijk van seizoen wat setjes. Mutsje JA, zou er 1 doen, met de kans dat je hem niet gebruikt..
@inleiden, hoeft niet perse, afhankelijk van hoe je je voelt. Alleen langer dan 37 is uitzonderlijk Haha ... dus we gaan het zien @gender reveal, we hebben een ballon gedaan..... en wij krijgen....... twee meiden❤️❤️❤️❤️❤️
Ik heb net controle gehad bij de verloskundige. Alles was in orde. Voor het eerst het hartje gehoord. ❤️ Bloeddruk wel wat laag 100/60. Ben zo opgelucht en blij dat het nog goed gaat! Laatste controle was namelijk met 10 weken en daarna kan het nog misgaan..