@Raggy81 Wauw, je wilt niet weten hoe dankbaar ik je ben voor deze lijst! Ik had namelijk echt geen idee, en dit geeft een goed inzicht in wat je echt nodig hebt en wat eventueel kan, of wat echt niet! Dus echt heel fijn! Dankjewel!
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 12 september ❤️@Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 13 september ❤️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤@rm2015, 29 jaar, 2e kindje [meisje] 16 september ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [onbekend] ❤️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje : jongen 17 september ❤️@RobinBird , 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [na 2 meisjes krijgen we nu een jongen!] ❤️@Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [jongen] ❤️@Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [zoon] 20 september ❤️@Sleepy85 , 33 jaar, 6e kindje, [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@Monet , 28 jaar, 3e kindje [jongen] 22 september ❤️@Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [Jongen] 23 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [nub = meisje] 24 september ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [nub=meisjes] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [Jongen] ❤️@Poolvos, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 september ❤️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@sumer93 , 25 jaar 2de kindje [onbekend] 27 september 28 september ❤️@Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september ❤️@Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤@Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (7) | meisje (2) | verrassing (0) | onbekend (22) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje April 8 - Sleepy85 - vk controle + geslachtsbepaling (17.30) 9 - Mijn Kindje - Pretecho geslachtsbepaling 10 - USAbaby - vk controle (9:45) 11 - Aardbeien - vk controle (15:30) 11 - Nonaches - 16 weken echo 12 - Aardbeien - echo (10:15) 12 - Ukkepuk1 - Vk controle (11.00) 12 - Ninaatjuh - hartje luisteren 15 - Simba1992 - geslachtsbepaling(19.00) 16 - Cil88 - VK controle (09.00) 17- Angelmom2 - co trole vk (19:15) 18 - Ninaatjuh - geslachtsbepaling 19 - Mijn kindje - controle VK 24 - RobinBird - 20 weken echo (15:15) 25 - Aardbeien - 20 weken echo (10:55) 26 - Cil88 - 20 weken echo (09.10) 26 - Mijn Kindje - 20 weken echo(GUO) 26 - Angelmom1 - 20 weken echo (13:00) 29 - Nonaches - GUO + poli afspraak Mei 1 - Sleepy85 - 20 weken echo (13.20) 2 - Maarr - 20 weken echo (13.00) 3 - Raggy - 20 weken echo 3 - USAbaby - 20 weken echo (9:00) 3 - Poolvos - 20 weken echo (10.30) 9 - Nonaches - 20 weken echo (9:30) 10 - Simba1992 - controle vk (18.15) 12 - Emotions - 20 weken echo 15 - Ninaatjuh - 20 weken echo 23 - Nonaches - 22 weken echo + poli afspraak (8:50) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 Hoefsmidmama, miskraam WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
@Nonaches Aaah wat leuk! 2 meiden! Gefeliciteerd! @Simba1992 Wat fijn dat alles goed is! Nu lekker gaan genieten!
Leukk!!! Een tweeling sowieso al super leuk (vooral als je de eerste drukke tijd straks door bent) - maar hetzelfde geslacht leek mij altijd zo geweldig. ❤️❤️ Hoe werkt het eigenlijk met gewoon bevallen vs keizersnede? Zijn er redenen waarom keizersnede moet? Ligging ofzo? Heb jij voorkeur?
@Raggy81 100% eens met je lijst!! Qua billenzalf: bij L. waren de billetjes op een gegeven moment echt supersuperzielig. Niets hielp (zinkzalf, bepanten, weet ik veel wat allemaal). Uiteindelijk via via via de tip gekregen Inotyol te kopen. Nergens te vinden: alleen online. Nou serieus meiden, koop ‘t maar alvast! Na 3 weken klooien met alles dat de standaard drogist heeft gewisseld en town waren de billetjes met Inotyol na 2 dagen als nieuw!!
@Raggy81 idd hydrofiele luiers ideaal, gebruik ze voor alles hihi en idd die grote zijn ook super. @Nonaches supwr leuk 2 meiden ❤️❤️ Gefeliciteerd @shoppen: hier al wat hydrofiele luiers neutrale Kleur, lakentje en hoeslakentje in oudgroen en mintgroen, knuffeltjes en wat neutrale kleertjes (wit, okergeel, groen) Nog 5 dagen dan weten wij het ook
Heb ze nog met langemouw wil ze met kort mouw of zonder mouw september kan nog mooi weer zijn en dubbel lange mouw erg onhandig als niet nodig in iemand tips waar te koop?
Ja we zijn zo blij. Ze zijn eeneiig dus ze zullen heel erg op elkaar lijken ❤️ In principe Kun je natuurlijk bevallen als de voorste met het hoofdje naar beneden ligt, maar dat wordt gaande weg duidelijk. Heb niet perse voorkeur, keizersnede is herstel langer en ik wil liefste kindje meteen in mijn armen, maar dat kan niet met keizersnede. Plus dan zal mijn man er ook niet bij zijn. Die kan niet tegen ziekenhuis en al helemaal niet operaties, dus die ligt dan zelf op brancard Haha. Dusja als natuurlijk kan dan graag. Maargoed we gaan zien. Als de kindjes maar gezond ter wereld komen.
Gaan jullie deze zomer ook op vakantie en zo ja waarheen twijfel heel erg wil er wel ff weekje tussen uit nog met gezin laatste vakantie met 3e maar weet niet goed wat ben in me vakantie 32-34 week zwanger
lastig. want mijn vakantie is echt direct voor mn zw. verlof en ik ben vorige x ook 2,5 wk te vroeg bevallen. ik denk het dus niet. Zeker ook omdat ik vorige keer weinig meer kon, zonde vh geld.
Spannend. Ik zou graag in je schoenen staan. Heb een 2ling altijd al fantastisch gevonden.. en nu ook nog 2 meiden. wauw.! erg leuk. ik ga duimen dat je op de natuurlijke weg kan en kan bevallen.
Nee wij niet... heb met 32 wkn 10’dagen vakantie en dan gaat verlof in... word dus gewoon thuis, zwembad etc in de tuin en kids vermaken zich prima, gaan ook logeren bij opa En oma
Ohja! Dat ze eeneiig zijn wist ik natuurlijk al, want in ‘t begin was t nog even spannend met ‘t tussenschot. De zwangerschapsdementie is vroeg dit keer :’) Dan wist je ook al vanaf t begin dat ze tzelfde geslacht zouden krijgen. Spannend wel dan of ‘t een natuurlijke bevalling zal worden. Wat betreft je kindjes meteen in armen: dat was bij mijn keizersnede vrijwe meteen hoor! Je man moet nu maar vast aan ‘t idee wennen (en eventueel extra hulp vragen?) want ik neem aan dat thuisbevallen er sowieso niet in zit. En dit zijn z’n dochters!! Mijn man is trouwens ook echt een watje - was ook echt wel even zenuwachtig toen bleek dat we een keizersnede moesten (inleiden zonder vordering). Maar de verloskundigen en later narcose personeel waren super behulpzaam en steunend. Normaal valt hij al flauw bij een druppel bloed.. maar: hij is er de hele tijd bij geweest en heeft uiteindelijk zelfs naar m’n open buik gekeken. Hihi.