Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Simba1992 heel leuk gedaan! ❤️

@ babyuitzet - ik ben een beetje jaloers op alle eerste keer mamas nu. :roflmao: zo leuk om voor alles te mogen shoppen. Wij hebben gewoon alles nog. Alleen als ‘t een jongetje is, zal ik wat meer kleertjes kopen. Stiekem is best veel dat we hadden neutraal. :rolleyes:

Simba1992, Maarr en USAbaby vinden dit leuk.
  2. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Mocht je buiten hoogseizoen gaan. Kijk altijd even naar centerparcs.nl/babybox of landal.nl/kerst40l

3. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    :p
    Idd! Hier was een voedingsbh juist wel heel erg fijn! Geen idee hoe je dat anders doet? Hangt misschien af van je cup dan :p?

Podex vindt dit leuk.
  4. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Nonaches Aah gefeliciteerd, 2 meisjes ❤️

@vakantie nog niets gepland, we kijken het even aan tegen die tijd. Al vind ik het wel leuk om er nog een keertje met zijn tweeën er tussenuit te gaan!

Wat leuk om jullie musthaves te lezen, hier gisteren onze eerste aankoop gedaan; een ledikantje en een matrasbeschermer van Aerosleep :)

Nonaches vindt dit leuk.
  5. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    @Nonaches gefeliciteerd super leuk 2 meiden :roflmao:

de meiden komen nu ook wat meer richting het aantal van de jongens haha dacht even dat er maar een paar meiden en merendeel jongens geboren zouden worden in september haha.:p

Ik heb mezelf een voedingsbh gekocht bij Bonprix zit zo fijn.
    En superleuk setje van Feetje gekregen van mijn zus zo schattig met mintgroene slofjes :rolleyes:

Voor ons is het nog een verassing wat we krijgen maar moet zeggen dat ik steeds sterker het gevoel heb dat het een jongen wordt.
    Zou meisje ook echt geweldig vinden maar kan het me niet voorstellen haha zo gek.

Kraamzorg heb ik ook aangevraagd die brengt mijn zoontje ook naar school dat is echt super fijn.
    Heb zelf nog niet zoveel gekocht omdat ik nog heel veel heb kwa kleding ook veel neutraal.
    En de babykamer van ons zoontje hebben we bewaard die gebruiken we nog een keer. Het is een mintgroene babykamer dus kan voor beide super handig:D

nu inmiddels afgelopen 1.5 week 3 b12 injecties gehad dus nog 7 injecties te gaan de komende weken.
    hopen dat ik me daarna wat beter voel weer.

Zijn er nog veel meiden die het geslacht nog niet weten ik ben zo benieuwd naar onze kleine hummel:roflmao:

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Gaan jullie wel een geslachtsbepaling doen, of een verrassing houden?
    Dat laatste lijkt me zooo leuk. Maar ik kan dat echt niet aan. :roflmao: Als je iets kan weten, zal ik ‘t weten ook. ;)

Hier ook de voedingsbh van bonprix. Nog van de vorige keer. Heeerlijk. Ik had m bij week 6 ofzo alweer aan :| die dingen stonden toen al zo op spanning.

Voel je je intussen al wel wat fitter met de B12?

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  7. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Jaa wouden we eerst wel maar ppff ben daar ook geen held in ben echt zo 1 die uit enthousiasme het niet voor zich kan houden haha met zwangerschap net zo was ook een lange weg met hormooninjecties en iui dus toen het eindelijk gelukt was vertelde ik het met 4 week al aan familie haha ze konden het ook wel aan me merken.

Jaa heerlijk he die bh's heb van mezelf al grote cup (waar ik echt niet blij mee ben) wat velen gek vinden die willen juist grote cup maar ik vindt het persoonlijk niet fijn en ook niet mooi. Heb cup E nu en ben maar 1.61 dus vindt het totaal niet mooi bijmezelf.

nu na de 3de injectie voel ik me ietsjes minder moe en futloos maar merk wel dat ik er nog niet ben.

Wanneer hoor jij of je een jongen of meisje krijgt en heb je zelf ook een voorgevoel?:roflmao:

Nonaches vindt dit leuk.
  8. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Wij weten het nog niet en twijfelen nog of we het wel willen weten.. Ik stiekem wel Haha :roflmao::p

Fijn dat je je ietsjes beter voelt @Ninaatjuh

Nonaches, Sleepy85 en Ninaatjuh vinden dit leuk.
  9. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Lijkt me zoo moeilijk niet weten wat het wordt als je het kan weten ben erg nieuwsgierig aangeld haha:rolleyes:

Jaa wat een b12tekort wel niet kan doen dankjewel :)

Maarr vindt dit leuk.
  10. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Jaa ik ben precies hetzelfde haha! Wij weten het ook nog niet. Ik wil het wel heel graag weten. Nog even geduld, 15 april kunnen we spieken wat het wordt:D

Ninaatjuh, Sleepy85 en Maarr vinden dit leuk.
  11. rm2015

rm2015 Actief lid

13 jul 2015
    119
    144
    43
    NULL
    NULL
    Wij wilde het ook graag weten ook omdat ik dan spullen zou kunnen gaan uitzoeken van mn zoontje heb echt alles bewaard en dat kan uitgezocht worden en weg. Jullie zijn de enige weten dat we een meid krijgen haha we gaan dit pas op de verjaardag van onze zoontje bekend maken aan vrienden en fam maar oeii ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn.. ik moet echt letten op hoe ik bepaalde dingen zeg maar toch stiekem ook wel weer leuk dat alleen wij het nog weten.:)

Maarr, Cil88, Ninaatjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Het lijkt me heel bijzonder pas bij de geboorte te weten of het een jongen of meisje is... maar dat kan ik echt niet ... kan niet wachten tel nu echt de dagen af...

rm2015, Maarr en Ninaatjuh vinden dit leuk.
  13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahaha precies zo. Wij gaan het gewoon bij de 20 weken echo bekijken - dus pas begin mei.
    Ik heb heeeel erg gevoel jongen. Maar ik weet helemaal niet waarom. De zwangerschap is verder éxact zoals bij L. Dus het zal wel weer een meisje zijn. :|
    Gelukkig maakt t me helemaal niks uit.

Fijn dat je wel al wat verbetering merkt. Die moeheid/futloosheid is ook een beetje en zwangerschapskwaal in t algemeen. Dus sowieso een beetje lastig om te zeggen wat/wat is. Straks gaan ze gewoon beide over (B12 en zwangerschapsmoeheid). Voel jij je zo fit als een kieviet! :roflmao:

Nonaches en Ninaatjuh vinden dit leuk.
  14. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Hier accepteerd de kraamzorg de zenzy kruik niet. Ivm meerdere klachten van in brand vliegen.

Mijn beste aankoop was de Sleepyhead

15. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Wij gaan in juni 10 dagen naar camping in Italië. Hebben een beach villa dus dat gaat wel goedkomen:) daarnaast spreekt mijn vriend vloeiend Italiaans (half bloedje) en zijn familie daar woont op uurtje rijden ingeval van nood

rm2015, Nonaches, Maarr en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Omg! Jullie kinderen zijn kwart italiaans! Ik ben nu al verliefd.
    Leren jullie ze de taal ook?

Nonaches vindt dit leuk.
  17. PinkGlitter

PinkGlitter Actief lid

30 mrt 2019
    144
    205
    43
    Vrouw
    Ook wij krijgen een meisje! Had het natuurlijk verwacht omdat de verloskundige het bij 13 weken al met 80% zekerheid wist, maar toch was die bevestiging heel fijn! Wilde graag een dochter dus die droom komt nu uit! Zo blij! Nu komt alleen de naam..heb een naam al jaren in mijn hoofd alleen vind ik die misschien net wat te ‘preppy’/chique voor ons. Vind juist een stoere naam leuk voor meisjes, maar krijg deze ook niet uit mijn hoofd! Gelukkig hebben we nog wel even om er goed over na te denken ;)

rm2015, Aardbeien, Podex en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ben tel ff kwijt meiden en jongens nieten we lijst ff bijwerken keer weten wie al weten en wie nog niet

Nonaches vindt dit leuk.
  19. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Wat leuk en namen, lastig he. Meisje hebben we de naam. Nu alleen nog tweede naam.
    Onze dochter heeft als tweede naam een 'chique' naam. Omdat we hem als eerste naam te netjes vonden. Nog steeds ontzettend blij met dr combinatie die we hebben gegeven.

Nonaches vindt dit leuk.
  20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wauw dat vind ik zo knap. Echt bijzonder, maar ik zou dat ook nie tkunnen

Deel Deze Pagina