Lekkere zuurpruim zeg! Straks ben je blij dat je buik niet meteen zo groot was hoor. Ik kan hem straks ook wel weer wegwensen als ie in de weg zit
@USAbaby Ja dat geloof ik, denk dat ik er nu alleen zo over denk omdat het de eerste zwangerschap is, en ik vind zwangere vrouwen altijd zoveel kracht uitstralen, geen idee waarom.
Snap ik ook hoor! Het is ook leuk, maar het komt echt. Bij de eerste duurt het alleen meestal best lang
+1 En hoewel ik je verlangen naar het buikje snap, geniet er nog maar even van zonder We zullen het er over 20 weken nog ’ns over hebben. Jouw tijd om te stralen komt ook nog hoor!! @MDvD96
Hahaha voor nu wil ik er graag zwanger uitzien, of het kindje voelen of iedere dag bevestiging dat het hartje klopt hahaha
Ik begon de baby ongeveer te voelen met 15 weken en dit is ook mijn eerste baby. Dus ik denk dat het voor jou ook niet lang duurt hoor Ik voel hem alleen nog niet elke dag. Misschien heb je haar zelfs al eens gevoeld maar heb je er niks van gemerkt
@Aardbeien @Poolvos Tijdens de geslachtsbepalende echo vertelde de verloskundige dat mijn placenta aan de rugkant zit, en het kindje op 5 cm diepte vanaf de buikwand, dus zij verwachtte ook met een week of 16 dat het wel te voelen was.. Dus ik ben benieuwd, maar weet ook niet wat ik moet voelen.. dus ik hoop dat ik het wel opmerk..
Dat is fijn! Mijn placenta ligt ook achter. Ik merk de bewegingen op als een soort van 'zenuwtrekjes', maar je voelt ze echt vanuit je buik komen. Of alsof er iemand van binnen zachtjes met zijn vinger tegen je buikwand aan prikt haha. Beter kan ik het op dit moment niet uitleggen. Ze worden vaak later gevoeld met de eerste zwangerschap omdat je het vaak verward met je darmen. Ik voel hem ook meer na het eten, de hond uitlaten of als ik rustig op de bank ga zitten
Hier placenta voor, maar al heel duidelijk bewegingen van de baby... vaak wat meer naar de zijkant. Maar erg actief meerdere keren per dag en idd vaak als ik zelf ga zitten... hihi Zo fijn en zo bijzonder weer ❤️
Kben wel jaloers op jullie dat jullie al alles voelen. De dokter zei me dat dit nog wel een paar weken kon duren voor ik het voelde. Zeker omdat het de eerste was. Alles gaat hier trouwens wel goed. Urinetest was goed, bloeddruk is goed.. moest op check up en alles is ok. Dus das fijn. Ga blij zijn als de echo weer gaat gebeurd zijn op 10 mei. ^^
Gaat goedkomen! En anders een weekje later. Echt, je gaat er nog zo heerlijk van kunnen genieten. Opeens voel je het en weet je zeker dat het de baby is. En dan komt week 35+, wannee ze je ribben bont en blauw schopt