Met vlagen mega honger en mega misselijk vooral trek in zoete dingen... snoepjes (eet ik normaal nooit), fruit als meloen, en ijs
Controle was weer goed! De baby vond de doppler vrij interessant, of juist niet, want hij was er flink tegen aan het schoppen
Mijn vriend is helemaal door het dollen omdat we vandaag een 'nieuwe' auto hebben gekocht. Ik rij zelf een lupo en daar past dus geen baby + kinderwagen + hond + vriend in en zijn auto heeft geen achterbank. Die hadden we gekocht voor de hond (oeps ) Zijn auto gaat nu weg en hij gaat met mijn kleine auto rijden en ik dan met de gezinsauto Edit: onze hond is een Amerikaanse Bulldog x Cane Corso en dus vrij groot
Hee nog een lupo rijder haha hier zelfde probleem mijn lupo is ook te klein voor 2 honden zoontje ons beide en ons 2de wonder hij rijdt een golf die is wat ruimer maar zitten wel te denken aan station. Mooie hond heb je dan Wij hebben een kruising tussen stafford en Bull mastiff en kruising pitbull bordercollie.
Geinig dat we het zelfde rijden, haha! Aparte kruising die pitbull border collie Wij zijn gegaan voor een station. Een volvo v70. Een veilige en grote auto
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 12 september ❤️@Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 13 september ❤️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤@rm2015, 29 jaar, 2e kindje [meisje] 16 september ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [jongen] ❤️@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] ❤️@Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [meisje] ❤️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje : jongen 17 september ❤️@RobinBird , 28 jaar, 1e kindje [meisje] 19 september ❤️@Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [jongen!] ❤️@Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [jongen] ❤️@Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [zoon] 20 september ❤️@Sleepy85 , 33 jaar, 6e kindje, [meisje] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september ❤️@Ingee , 28 jaar, 2e kindje [meisje] ❤️@xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] ❤️@Hapje35, 38 jaar, 2de kindje [onbekend] ❤️@Monet , 28 jaar, 3e kindje [jongen] 22 september ❤️@Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [Meisje] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [Jongen] 23 september ❤️@USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [nub = meisje] 24 september ❤️@Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤️❤️@Nonaches, 28 jaar, 2e & 3e kindje, eeneiige tweeling [2 meisjes] ❤️@Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [Jongen] ❤️@Poolvos, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️ @PinkGlitter , 31 jaar, 2e kindje [meisje] 25 september ❤️@MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [Meisje] 26 september ❤️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [jongen] ❤️@sumer93 , 25 jaar 2de kindje [jongen] 27 september 28 september ❤️@Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september ❤️@Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤@Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (11) | verrassing (0) | onbekend (12) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje April 11 - Aardbeien - vk controle (15:30) 11 - Nonaches - 16 weken echo 11 - Ukkepuk1 - Vk controle (14.30) 12 - Aardbeien - echo (10:15) 12 - Ninaatjuh - hartje luisteren 15 - Simba1992 - geslachtsbepaling(19.00) 16 - Cil88 - VK controle (09.00) 17- Angelmom2 - co trole vk (19:15) 17 - Ukkepuk1 - geslachtsbepaling (21.15) 18 - Ninaatjuh - geslachtsbepaling 19 - Mijn kindje - controle VK 24 - RobinBird - 20 weken echo (15:15) 25 - Aardbeien - 20 weken echo (10:55) 26 - Cil88 - 20 weken echo (09.10) 26 - Mijn Kindje - 20 weken echo(GUO) 26 - Angelmom1 - 20 weken echo (13:00) 29 - Nonaches - GUO + poli afspraak Mei 1 - Sleepy85 - 20 weken echo (13.20) 2 - Maarr - 20 weken echo (13.00) 3 - Raggy - 20 weken echo 3 - USAbaby - 20 weken echo (9:00) 3 - Poolvos - 20 weken echo (10.30) 6 - Sleepy85 - vk controle (15.00) 9 - Nonaches - 20 weken echo (9:30) 10 - Simba1992 - controle vk (18.15) 12 - Emotions - 20 weken echo 15 - Ninaatjuh - 20 weken echo 22 - USAbaby - vk controle (9:45) 23 - Nonaches - 22 weken echo + poli afspraak (8:50) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 Rainbow94,6+3 miskraam 5/2 lana88, vroege miskraam Rooz86, je blijft m’n eerste kindje, voor altijd in m’n hart Siamara, 8+2 miskraam 10/2 Hoefsmidmama, miskraam WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
Ja precies dit dus, plus vind haar echt overkomen als aandachtsgeil, want nu ligt er verzoek om account te verwijderen. Zulke vrouwen verdienen geen kinderen echt! Kan alleen uitmonden tot een slechte moeder! En ik spreek uit ervaring, want mijn moeder is precies zo en daar heb je ook niks aan. Gelukkig kan ik dit enorme gat invullen met mijn schoonmoeder ❤️
@Sleepy85 gefeliciteerd! Super leuk ook een meisje. En wat een schattige kleertjes @honger, ineens heb ik zin in alles. Snoep, koek alles Hahahah Vandaag had ik weer een echo, alles gaat heel goed. Beide kindjes groeien goed. 16.1 en 16.2 dus helemaal perfect. Ook waren het nogsteeds meisjes Haha. Ze lagen er weer goed voor. Op laatste lagen ze precies hetzelfde achter elkaar. Super grappig. Ben zo verliefd. Ze zijn zo mooi❤️❤️❤️❤️❤️
Nou inderdaad ongelooflijk toch dat mensen zo een denkwijze kunne hebben. Wat kl*te dat je geen goede relatie met je moeder hebt zeg lijkt me ook ontzettend moeilijk. Wel fijn dat je een fijne lieve schoonmoeder hebt. Ben ook bang als deze dame kinderen krijgt het weinig goeds beloofd. Zo jammer dat er mensen bestaan die zo makkelijk denken over kinderen krijgen en opvoeden. Is toch niet zomaar iets
Moet toch even wat van me af schrijven.. zie bij een aantal meiden hier dat ze echt op een roze wolk zitten en nu al van het kindje in hun buik houden. Dat is natuurlijk prachtig! Ik herken het alleen totaal niet. Het heeft bij ons best lang geduurd voordat ik zwanger was. Toen ik eenmaal de positieve test had, was ik heel blij. En nog steeds ben ik blij. Alleen het voelt nog zo onwerkelijk. Het voelt meer alsof ik al weken niet fit ben... Ik voel me niet zwanger. En die echo’s en controles doen me ook niet veel. Net alsof ik naar de echo van een ander lig te kijken dan. Als ik aan ons kindje denk wat in mijn buik aan het groeien is, dan voel ik er geen liefde oid bij. Ik kan het me niet eens voorstellen dat het zo is. Ben ik de enige? Is dit raar? Zou de roze wolk nog komen? Ik hoop dat het allemaal wat ‘echter’ begint te worden als we het geslacht weten en als ik de schopjes ga voelen.
Echt heel herkenbaar hoor! Had ik bij nr 1 ook. Tot... je inderdaad de baby gaat voelen, dan wordt het onderdeel van jezelf. Nog heel even geduld het staat bijna coor de deur