Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    @MDvD96 mooi zeg die box en wat fijn die babykriebels :)

@Raggy81 respect hoor, 5km!! Naar dat het minder gaat, hopelijk snel wat up’s jullie kant op! Sterkte

2. Schilderij2019

28 aug 2018
    63
    88
    18
    Vrouw
    Jeej hier vandaag ook 16 weken dansje. Volgens mij ben ik de laatste van het groepje of niet?:D Ik sta niet op de lijst maar uitgerekende datum is 30 september:)

@Raggy81 wat vervelend dat het momenteel niet zo lekker loopt met je relatie. Hopelijk komt daar snel verandering in!

@MDvD96 super leuke box! Hij staat al helemaal af te wachten wat leuk:)

Sleepy85 en Maarr vinden dit leuk.
  3. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Dames, ik lees nog steeds mee hoor. Maar ik zit ook in een paar fb groepen en daar zit ik gewoon meer op. Plus dat ik onwijs moe ben. De kleine man heeft nog nooit een nacht doorgeslapen.... hoop toch echt dat hij dat op de korte termijn eens gaat doen.. dit breekt me aardig op zo..

We hebben een heel tof geboortekaartje voorbij zien komen.. namen zijn we nog niet over uit.. ook nog niet echt over gehad..

RobinBird, Podex, Nonaches en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw

Ik ook sta nog op 29 september maar ben teruggezet naar 30 september.
    Moet het nog aanpassen op lijst.
    Vandaag dus 16weken dansje
    Donderdag geslachtsbepaling hopen dat ze het kunnen zien ben zo benieuwd ben echt overtuigd van dat jongen is haha

Nonaches, Maarr, Sleepy85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hier is tandenpoetsen ook echt drama ben zo extreem aan kokhalzen elke keer.

Laat maar gauw donderdagavond zijn ♀♂ Ben zo nieuwsgierig naar geslacht haha nog meer die het binnenkort horen ?

Nonaches, Maarr, Sleepy85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hoe oud is je kleine ?

Wij hebben enorm! Lopen tobben en diverse kanalen afgelegd met onze meid omdat ze elk uur wakker was snachts.
    Uiteindelijk hebben we kindival van vsm gebruikt. Dat had ik veel eerder moeten doen ! Het is homeopathisch en nu binnen 3 maanden slaapt ze door. (Dat deed ze al vanaf de 1e week dat we het gaven maar hebben het nog een poosje door gegeven ). Nu kan ze zonder.

7. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Wat leuk donderdag! Ik heb de geslachtsbepaling vanavond. Ben er zenuwachtig voor haha! Slaat nergens op natuurlijk want het maakt niks uit of het een jongen of een meisje is ;) maar toch.. gelukkig druk aan het werk vandaag, beetje afleiding.
    En over dat tanden poetsen: ik heb precies hetzelfde. Vreselijk! Zou het nog over gaan tijdens de zwangerschap?

Podex, Maarr, Ninaatjuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Schilderij2019

28 aug 2018
    63
    88
    18
    Vrouw
    Spannend @Simba1992 en @Ninaatjuh geslachtsbepalingen:) Ik heb morgen een echo, hopelijk kan ze dan ook het geslacht zien.

Nonaches, Simba1992, Maarr en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Spannend allemaal dames.

Hier net geen goed bericht gehad van verloskundige mijn schildklier waarden zijn echt te hoog dus moet morgen maar het ziekenhuis naar de gynaecoloog en dan door naar internist
    Moet zsm behandeld worden.

Was al blij dat ze nog niet gebeld hadden geen bericht was goed bericht namelijk. Maar helaas dus wel gebeld.
    Weet ook niet precies wat het allemaal inhoudt morgen maar even goed vragen bij de gynaecoloog 1 van jullie ervaring hiermee ?

10. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik poets elektrisch en heb er geen last van. Moet ook veel minder diep in mond gaan er mee. Zou het daaraan liggen?

11. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Van 20 dec 2017.. ongeveer net zo oud als jouw dochter dus. Ik ga eens zoeken op kindival

Raggy81 vindt dit leuk.
  12. PinkGlitter

PinkGlitter Actief lid

30 mrt 2019
    144
    205
    43
    Vrouw
    Dat maakt mij bij helaas geen verschil. Heb beide geprobeerd.

@Ninaatjuh vervelend zeg! Ik ben er verder niet bekend mee, maar wil je wel sterkte en succes wensen voor morgen!

13. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel gelukkig morgen op tijd afspraak. 10 over 9

14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Een vriendinnetje van mij had dat ook tijdens de zwangerschap. Ze kreeg pilletjes en na de bevalling normaliseerde alles en kon ze weer stoppen. Alsof er niks aan de hand was.
    Volgens mij is ’t allemaal niet zo dramatisch hoor. Zonder behandeling kan de baby achterstand oplopen - later in de zwangerschap. Maar dat is dan ook waarom ze nu al controleren. Dan ben je er dus ruim op tijd bij.

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  15. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Je bent gelukkig optijd, daarom prikken ze ook vroeg. Je zult tabletten krijgen als strumazol. Dit verlaagt weer de schildklierwaarden. Schildklier is ingewikkeld maar je zult wss naar een endocrinoloog gaan. Is heel goed te behandelen en wss is het na je zwangerschap over! Succes!

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  16. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    @Ninaatjuh veel succes en hopen dat het verbeterd met de medicijnen.

@de meiden met echo, veel plezier!!

Ik heb de laatste paar dagen zo een moeite met eten. 1 ik weet niet waar ik zin in heb. 2 ik heb geen inspiratie en heb geen zin om te koken. 3 zodra ik wat besloten heb staat het heel snel op tafel omdat ik dan ineens honger heb. En 4 wij aten altijd gewoon bij de tv/op de bank. Maar ik moet aan de grote tafel eten omdat ik anders last heb van mijn buik, eten gaat dan te moeilijk, maar heb dan wel zin in eten.

17. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Toen ik er ooit over hoorde twijfelde ik erg. Wilde er niet aan.las positieve en minder positieve reacties. Achteraf denk ik... Ik had echt echt eerder moeten starten ermee. Met 2 dagen had ik een heel ander kind.

18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Succes @Ninaatjuh!

Meiden met de echo’s veel plezier ❤️

Hier alles eigenlijk normaal, ik kan altijd goed eten en nu ook. Zal wel zo blijven tot het einde, ik hoop altijd dat het op het einde lastiger wordt zodat ik niet meer aankom dan maar ik kan blijven eten zonder verandering (gelukkig en helaas haha)

19. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Bedankt dames stelt me gerust dat het goed te behandelen is leest zulke gekke dingen op internet

Ben ook blij dat ze het nu al weten.
    Gauw beginnen met medicatie

Mijn kindje, Podex en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Wensbabies

Wensbabies Actief lid

2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    Morgen de 20 weken echo vind het wel spannend maar ook wel fijn om ons kindje weer te zien. Hopelijk is alles goed....

MDvD96, Ninaatjuh, Nonaches en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina