Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Vind dit gewoon ronduit asociaal, we hebben hier wel over een mensenleven wtf!

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dank je wel, ben er ook echt blij mee ❤️

Ja ik heb liefste ook geen bezoek. Al die mensen die je kindje willen vasthouden en aanraken. Ben Mien smetvrees, dus ben daar niet zo van

RobinBird vindt dit leuk.
  3. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi @Ninaatjuh wat een lange week zeg. Zou wel aandringen bij de verloskundige om dit weekend nog eens te kijken. Wat is weinig vruchtwater? Misschien dat het nog net rond de norm is dat het geen spoed is oid? Ik kan mij jouw stress onafhankelijk hiervan heel goed voorstellen hoor!

4. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Pffff wat slopend! Hopelijk kan de vk dit weekend even kijken... snap dat je niet zolang wilt en kunt wachten.

5. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Nonaches vindt dit leuk.
  6. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Nou echt he kan er ook niet bij dat hier zo lang over heen gaat

Nonaches vindt dit leuk.
  7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja kan er gewoon kwaad om worden zelfs!

8. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Van wat ik heb gelezen is het zo dat het veroorzaakt kan worden door een nierafwijking of problemen met de blaas van de baby of scheurtje in de vliezen of oorzaak onbekend of dat placenta niet goed werkt.

Bij te weinig vruchtwater rijpen de longen van het kindje niet en kan het kindje niet goed groeien en ontwikkelen en de navelstreng kan platgedrukt worden.

Ik hoop echt dat bij mij gewoon een niet zo heftige oorzaak is maar dat horen we dus donderdag pas.

Wat ik echt slopend vindt emotioneel ben ik echt een wrak. Slaap er niet van.

9. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Nou precies wij net zo vruchtwater is zo belangrijk voor een kindje ik ben constant aan het piekeren heeft mijn kindje wel ruimte krijgt het wel zuurstof gaat alles nog goed is het nog meer gezakt en dat moet ik dan een week volhouden ben zo bang dat donderdag het vruchtwater weg is. Vreselijk die onzekerheid.

10. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Heb ook gehoord dat ze rust adviseren bij te kort paasweekend op stretcher in de tuin relaxen had bij 2de ook wat weinig maar was nog niet zorgelijk kan inderdaad veel oorzaken hebben. ook door stress heb ik gehoord dus probeer wat afleiding te zoeken. Veel sterkte en hoop dat echo weekend wat beweeglijker is vruchtwater zal niet 123 meer zijn denk ik

11. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor de tip ga proberen inderdaad gedachten even op wat anders te zetten. Zolang vruchtwater niet minder is ben ik al wat rustiger denk ik.

12. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    In de medische wereld blijft het maar eisen en van je af bijten. Wat als je een ander zh belt ? Wellicht kun je daar wel eerder...

13. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier een dag letterlijk puinruimen gehad. Alles van n afgelopen jaar verbouwen ligt in container.
    Wel moe nu. Merk dat ik vrij kort van stof ben momenteel. Vind het echt naar voor ninaatjuh en wensbabies.. Zit ondertussen over mn eigen kindje in. Voel m nog steeds niet en kan nog steeds niet wennen aan t idee dat het een jongen wordt. Ben wel bewust bezig met kleertjes boxkleed etc.
    Vannacht bloedneus gehad. Werd er wakker van en zat dus helemaal onder. Schrik er niet echt van omdat ik t vorige zwangerschap ook had maar fijn is het niet.. Relatie is nog niet echt een stap in de goede richting en ben veel aan t piekeren over toekomst nu. Gelukkig lang weekend !

Mijn vriend doet ook niet mee met namen. Ik heb er 3. Hij heeft altijd t excuus dat hij t te druk heeft en komt er steeds maar met 1 dezelfde als ik erom vraag. Een (voor mijn gevoel) vreselijke naam dus vraag m steeds van kom eens met wat anders. Maar tot op heden nada.
    Wel straka achteraf zeuren dat de meeste namen dan van mij kwamen... Want zo is hij helaas dus wel.

14. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Had vandaag geen geluk daarin niemand beschikbaar ivm "feestdagen" alleen spoed. Ikzelf vindt dit behoorlijk belangrijk maar nee blijkbaar valt dit niet onder spoed

15. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Morgen is zaterdag...gewone zh werkdag toch ;):p
    Maat idd ik vind het zelf ook iets waarvan ik denk hoe kunnen ze dit doen. Puur politiek en geldkwestie.
    Denk dat alleen de vk de mate van urgentie kan doorgeven aan het zh dus hopelijk kun je daar nog wat mee in t weekend.

16. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ja zou je wel denken ik bedoel in de zorg ben je toch 7dagen pweek werkzaam. Werk zelf in de zorg ben ook niet vrij met feestdagen of weekenden dus vind zo onzin dat ze niet werken op dit soort dagen. Echt belachelijk idd geldkwestie hoop ook dat ik vk misschien zover kan krijgen dat ze ziekenhuis belt.

17. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    @Raggy81 Is het niet makkelijker wennen aan een jongetje nu je bewust naar spulletjes en kleding voor een jongetje kan kijken? Ik zelf had ook een duidelijke voorkeur dus ik snap het wennen aan een jongetje heel goed. Maar door gericht naar spullen en kleding voor een jongetje te kijken vond ik het wel steeds leuker als het een jongetje zou zijn geweest..

18. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jeetje wat schrik ik van de verhalen hier.. heel veel sterkte @Wensbabies .. pff

Ook voor jou @Ninaatjuh ... hoop echt dat alles goed zit!

Ben er echt ff stil van..

19. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Nog niet. Hoop dat dat idd komt.

20. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Pfff jeetjemina zeg! Wat is dit verschrikkelijk! Ontzettend veel sterkte!!! X

Deel Deze Pagina