Fijne paasdagen! Wij gaan straks brunchen bij mijn ouders en dan vanavond BBQ... tis zo’n heerlijk weer! Love it... Ook hier zijn de gedachte bij @Wensbabies en @Ninaatjuh Buikje begint hier ooi flink te groeien... kleintje is ook flink actief... Gaat nu ook steeds vaker reageren als ik me hand op me buik heb. Dan voel ik haar die kant op schuiven/duwen... zo bijzonder weer te mogen voelen ❤️
Wat mooi meiden! Ik voel de kleine ook wel regelmatig maar deze is zó rustig tov haar/zijn zussen. Heel apart, tijdens de echo’s was dat ook al zo
Leuk al die groeiende buikjes! En @Raggy81 ik zie geen walrus hoor! Vind dat altijd zo jammer wanneer vrouwen dat over zichzelf (of anderen!) zeggen. Je lijf is hard aan het werk om een kindje te maken, beetje respect en liefde voor jezelf Ik vind het heel jammer dat ik de baby nog niet voel, soms denk ik van wel maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Placenta zit weer aan de voorkant, hoop dat ik haar snel kan voelen! Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik hem pas met 20 weken
Fijne pasen iedereen! @voelen: ik voel nog niks helaas. 1e kindje en de placenta ligt voor. Kan nog wel even duren denk ik. @namen: we hebben sinds gisteren een naam voor onze kleine meid! Morgen gaan we het geslacht bekend maken aan onze ouders. Dan hebben we een mini gender reveal party. Oja en vandaag 17 weken dansje!
buikje: Mijn buikje is ‘s ochtends echt nog heel klein. En ‘s avonds krijg ik ineens een dikke toeter. Deze foto is ‘s ochtends gemaakt:
Hier vandaag mijn verjaardagsfeest was donderdag jarig lekker in de tuin met familie misschien bbq ook aan hamburgers bakken voor broodje hamburger
Nog gefeliciteerd @Angelmom1 en een fijne dag vandaag! @Ninaatjuh heb je vannacht wat beter kunnen slapen?
Wat een heerlijk weer he!!! Lekker de zomerjurkjes uit de kast getrokken.. Nog geen schopjes, mag nu wel beginnen hoor
Pff de striae is in aantocht. Enorme strepen op mijn buik. En mijn buik voelt ook echt of hij onder enorme spanning staat. Doet echt zeer gewoon. Jullie lekker genieten van Pasen?
Dat heb ik met me borsten heel gespannen ligte aanraking voelt al niet fijn als dochter lief iets te hard knuffelt bijvoorbeeld
@Angelmom1 nog gefeliciteerd, fijne dag gehad? Hier heerlijk buiten gezeten, kids hebben hele Dag buiten gespeeld dus waren flink moe... nu lekker languit op de bank serie kijken... hihi