Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja ik ook 4 kg :), maar heb echt bizarre honger de hele tijd haha. Zal straks vast weer afnemen

    Buikje bij avond dus op mijn “rondst”
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maarr, Aardbeien en Sleepy85 vinden dit leuk.
  2. PinkGlitter

    PinkGlitter Actief lid

    30 mrt 2019
    144
    205
    43
    Vrouw
    Wij zijn vandaag bij mijn oma geweest, daarna naar het bos en later in de middag op de fiets naar de kinderboerderij. Zoontje is helaas verkouden en slaapt slecht, in de middag maar 45 min ofzo dus maar buiten huis gegaan omdat hij thuis zo van streek was. Wel gezellig zo buiten, morgen nog genieten en dan roept werk helaas weer!

    Ik ben tot nu toe 3,8 kilo afgevallen (laatste keer wegen was afgelopen dinsdag). Ik weeg me alleen bij de verloskundige. Normaal zou ik blij zijn met 3,8 kilo eraf, nu voelt het toch een beetje gek. Doe er niets speciaals voor namelijk, bij het overgeven komt er alleen wat gal uit. Maar goed, heb nog genoeg reserve kilo’s :D
     
  3. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh en ik ben zo blij! Slik nu dus extra ijzer en ik heb gewoon weer zoveel energie. Weer echt zoals normaal. Vandaag de hele dag met mijn ouders op stap met de meiden, rondje stoomtrein boot en openluchtmuseum, best pittige dag met veel lopen. Man is weekend weg met vrienden dus ben paar dagen alleen, maar toch vanavond de buitentafel nog eens gebeitst en alle ramen gelapt :roflmao:. Ja ik ben altijd een beetje gek

    En toch ook begint de spanning voor de 20 weken echo te komen. Allereerst of alles goed is natuurlijk maar ook dat we over twee weken weten of er echt een meisje of toch een jongetje bijkomt. Terwijl ik dit typ is de kleine lekker aanwezig ❤️
     
    Daiss8, Poolvos, Aardbeien en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier helaas sinaasappelhuid... :$

    Verder even in ochtend op visite geweest en veel gelegen vanwege rugpijn (kramp)
     
    USAbaby vindt dit leuk.
  5. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Ik weeg momenteel 0,7 kilo minder als voor m’n zwangerschap, had ik niet verwacht aangezien ik aan m’n buik echt merk dat ik aankom.

    Verder de laatste dagen veel last van maagzuur, had ik voor mn zwangerschap nooit last van. En veel rugpijn. Kan me soms amper omdraaien of opstaan. Dus wil het dinsdag bij de verloskundige toch even aankaarten.

    Verder wel heerlijke paasdagen met (schoon)familie!
     
    Aardbeien, Sleepy85 en USAbaby vinden dit leuk.
  6. Daiss8

    Daiss8 Actief lid

    7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa de kleine man schopt!!!!!! Ik dacht vanavond ineens wat te voelen, dacht zullen mn darmen wel zijn, daarna nog een paar keer! Zo fijn!!
    Mn vriend net ook zn hand erop, moesten even paar minuten wachten en jahoor, hij voelde het ook!

    Ik ben 6.5 kilo aangekomen nu.. gestopt met roken toen ik het wist en toen begon het snaaien haha.. maargoed, deze kilootjes mochten er ook wel bij.. nu 60.5 kilo
     
    Maarr, Ninaatjuh, Poolvos en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Podex

    Podex Fanatiek lid

    5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Haha grappig!! wij wonen in Naarden, manlief is er ook geboren ;)
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  8. Podex

    Podex Fanatiek lid

    5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Qua gewicht zit ik nu bijna 6kg lager als voor de zwangerschap. Had ik vorige keer ook dus zal wel bij mij horen!
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  9. Nonaches

    Nonaches Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh dT is wel vervelend. Maar voor goed doel ;). Heb wel dat mijn buik savonds strak voelt Pff

    Ja Pasen heerlijk! Ben soort van nesteldrang. Heb hele dag schoongemaakt en opgeruimd Haha. Babykamer helemaal in gereedheid gebracht. Woensdag commode ophalen en dan kan ik lekker gaan ruimen in die kasten heerlijk!
     
    Daiss8, USAbaby en Sleepy85 vinden dit leuk.
  10. Nonaches

    Nonaches Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Pffff wat een kutnacht. Kan niet meer slapen sinds 3 uur. Lag pas 1 uur op bed :confused::mad: echt klote....
     
  11. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    18 weken dansje!
    Mocht ik niet duidelijk aan het groeien zijn zou ik niet denken dat ik zwanger ben. Nog steeds niets gevoeld. Hopelijk komt het snel want het is alweer 6 weken geleden dat ik het nog eens zag en het begint nu wel te kriebelen.
     
    Maarr, Ninaatjuh, Daiss8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Niet leuk :(. Rustige dag vandaag? Ben je druk in je hoofd of maak je je ergens druk over?
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  13. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hi dames, wat een mooie buiken allemaal!

    Die van mij is ook al flink.

    @ aankomen; ik zit denk ik al op +6/8 kom altijd veel aan tijdens mijn zwangerschappen. Maar ging er altijd weer heel makkelijk af. Ik weeg me ook niet, ook niet bij de vk, heb gewoon een gezond BMI.
     
    Aardbeien vindt dit leuk.
  14. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ohhh zojuist stak voor het eerst een voetje uit aan de zijkant van mijn buik ❤️❤️❤️❤️
     
    Angelmom1, Maarr, Ninaatjuh en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Nonaches

    Nonaches Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja echt vervelend en ben wel in slaap gevallen, maar om 8 uur wakker. Heel naar. Denk iets te druk gister ofzo? Plus die kleintjes maakten er gisteravond een disco avondje van Haha. Vandaag beste dinny op visite voor brunch. Dus redelijk rustig
     
    Daiss8 en USAbaby vinden dit leuk.
  16. Aardbeien

    Aardbeien Actief lid

    8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ligt de baby vaak helemaal omhoog gedrukt en voel ik mijn buik gewoon omhoog gaan. Ik denk dat hij dan slaapt want hij wil dan ook nergens anders gaan liggen, zal wel lekker liggen haha.
    Op de vorige echo was te zien dat hij met zijn voeten bij zijn hoofd lag. Dus misschien voel ik zijn kont en rug wel zo erg uitsteken.
    Hij is elke dag rond de zelfde tijd druk.
    Je ziet nu ook mijn buik omhoog komen als hij trapt. Heeeel fijn :roflmao:

    @ aankomen: ik ben nu 3.5 kilo aangekomen.
    Merk trouwens ook dat ik heel veel honger heb.

    @ vitamine: die slik ik niet meer. Werd er zo beroerd van.
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  17. Sleepy85

    Sleepy85 Bekend lid

    10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hier ook soort van nesteldrang ofzo... haha. Net ff stofgezogen en gedweild, alleen meteen van de muur af gehad... dan straks weer alles schoon en fris.

    Vanmiddag weer bij me ouders bbqen... hadden zoals gewoonlijk veel te veel gister :rolleyes:
    Verder lekker buiten met kids

    @Nonaches ahh das balen, lekker rustig dagje dan maar...

    @Aardbeien hier ook soort geduw, maar ook duidelijke bewegingen... grappig he dat er een sport ‘regelmaat’ inzit

    @USAbaby ❤️❤️
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  18. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier ook schoonmaakdrang. Maar toch teveel gedaan net. Konijnen schoon. Stof gezogen..Laatste zooi vd verbouwing in container. Hopelijk is morgen eindelijk de stukadoor klaar en kunnen we gaan afwerken. Bonuskind naar zolder.. En dan de kamers in orde maken. Misschien nog een kleine verbouwing vd verplaatsen van een muur.
     
  19. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Hoi meiden, ik heb weer even alles bij gelezen. Wat een onwijs verdrietige berichten :( @Wensbabies en @Ninaatjuh ik denk aan jullie. Hoop zo op goed bericht binnenkort!

    @Buiken, heel mooi allemaal! Ik heb ook een flink buikie maar begon ook al vroeg bij mij. Met 7 weken zaten m'n eigen broeken al niet meer lekker. Terwijl het m'n eerste zwangerschap is.. Het voelt heel dubbel. Enerzijds ben ik er hartstikke trots op maar anderzijds merk ik dat ik me soms ook 'gewoon' bollie voel en dan schaam ik me een beetje. Ook omdat ik nu even bol ben als een collega tegen het einde van haar zwangerschap. Ik ben slank van mezelf, altijd al geweest. Zelfs ook te dun geweest. Is dus erg wennen dit.

    @Schopjes. Ik heb een paar weken getwijfeld of ik het nou goed voelde, maar met terugwerkende kracht weet ik nu zeker dat 't al die tijd al de baby was :). Vannochtend echt een heel duidelijk schopje tegen m'n hand.
     
    Nonaches vindt dit leuk.
  20. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    @20 weken echo
    Poeh ik ben van nature een doemdenker, maar heb heel hard geprobeerd om die mindset te veranderen en alles positief te zien met betrekking tot de zwangerschap. Vanaf na de nipt en 13-weken echo lukt dat heeeeeel goed. En daar ben ik heel trots op :). Alleen nu... Nu er toch een aantal van ons clubje klote berichten heeft gekregen... Ben ik bang dat ik niet realistisch ben en dat ik het gejinxt heb... Meer mensen die hier last van hebben? Nog steeds heeft positiviteit de overhand hoor, maar de angst dat dit naïviteit is is nu wel ook aanwezig.
     
    Nonaches vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina