Jaa ik vind het echt super spannend ben echt benieuwd hoe ver ik ben. Omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus was 17 dec implanon eruit En daarna ergens was het raak dus haha Deze test was van gister kan ik ongeveer wel vanuit gaan denk ik
Hoi! Hoeveel uur werken jullie nu jullie zwanger zijn? Misschien een stomme vraag, maar ik ben extreem moe en kan bijna niet werken..
Ik werk er nu 40.. maak dagen van 7u smorgens tot 17/18 smiddags. Moet ik het mijn baas aangeven en misschien 1 dag minder gaan werken?
Op dit moment werk ik 3 dagen in de week 24 uur in totaal. Sinds mn zoontje naar school gaat is dat wat makkelijker. Eerst werkte ik meer maar toen ging hij naar de creche waardoor ik meer uren kon maken. Ik werk in de zorg dus zijn de schooltijden niet zo handig met de werktijden.
Ik werk 38u in de jeugdzorg (jongeren tss 12 en 18j die geplaatst zijn door de jeugdrechter) dit in een wisselend uurrooster afwisselend slapende nachten, dagdiensten en lates. Ook in het weekend. Ik hoop om snel te kunnen stoppen wegens veel agressie in de groep. Ik voel me er niet meer op mijn gemak. Dagelijks veel verbale bedreigingen, ook reeds fysieke agressie gezien bij collega's. Het zal ervan afhangen of er snel vervanging gevonden wordt. Ik hoop echt dat deze zwangerschap goed mag verlopen want wil echt stoppen met werken. Momenteel werk ik als hoofdbegeleidster. Na mijn zwangerschap en ouderschapsverlof wil ik terugkeren als halftijdse begeleider. Even afstand nemen...
Vermoeidheid als goed is na 12 weken minder heb je nog uren staan dat je af en toe dagje vrij kan nemen kun je met 40 uur je verlof in
Ik hebb contract van 36 uur 8 uur ouderschapsverlof in de week dit loopt nog tot me verlof goede timing
Ik werk 32 uur per week. Begin ook al behoorlijk moe te worden continu. Doe gewoon alles een tandje lager, no stress en als ik echt moe ben en het is rustig op het werk, ga ik wat eerder naar huis.
Ik heb de zwangerschap+ van philips avent en die heeft ook mooie 3d beelden en echo’s etc! Hier nog niet echt moe en misselijk gelukkig klop het af!
ik werk full-time (40 uur), ben veel onderweg voor m'n werk, ben kapot als ik thuis kom... merk dat m'n lijf veel rust nodig heeft.