Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Hoe is het met jullie mentale gesteldheid? :)
    Ik heb last van hartkloppingen, merk vooral op momenten als ik me zorgen maak of onzeker ben over de zwangerschap. Ben blij dat ik al eerder terecht kan voor eerste echo, maar moet echt iets vinden om het van me af te zetten.
    M'n vriend is erg lief, maar hij kan mijn emotionele buien niet zo goed begrijpen :roflmao:. Misschien dat ik het aan een goede vriendin ga vertellen. Heeft iemand van jullie dit al gedaan ook om erover te kunnen praten?

2. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Die heb ik vanmiddag ook gedownload, isd erg leuk

3. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Onzeker herken ik, alsof ik nog niet overtuigd ben dat echt is ofzo. Emo idd en soms kort lontje... oeps. Snel moe dus kn wat minder hebben dan normaal.

Vanochtend in supermarkt ineens zo duizelig dat ik me echt moet vasthouden om niet te vallen was best scary!

4. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik heb zwangerschaps voedingswijzer om te zien wat wel niet te eten

5. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Wat werken er hier veel dames veel uur zeg!

Hier maar 2 daagjes, echt luxe voelt dat...

Ik heb wel last van stemmingswisselingen :S

6. Sparkle30

Sparkle30 Lid

13 jan 2019
    30
    50
    18
    Vrouw
    Ik werk 34 uur op een school voor speciaal basis onderwijs. Ik ben ook erg moe na een dag werken. Over 2 dagen heb ik mijn echo ben echt zo zenuwachtig. Ik heb de laatste dagen trouwens dat ik moeilijk naar de wc kan gaan obstipatie hebben jullie hier ook last van? En is het dan ook net dat je een soort van drukkend gevoel links voelt? Beetje lastig om uit te leggen maar misschien herkennen sommige dit.

7. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Ik heb het m'n schoonzus verteld. Ze is mijn beste vriendin. Ik vind het heel fijn dat ze het weet, nu kan ik er tenminste met iemand over praten ☺️

Rooz86 vindt dit leuk.
  8. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Ik werk 36 uur, gaat (nog) prima! Merk wel dat mn energie s’avonds nul is, val iedere avond op de bank in slaap. Ga ook eerder naar bed, slaap als een roosje :D

Goede tip de zwangerschap + app, erg leuk!

Welkom nieuwe dames & gefeliciteerd :)

9. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Idd veel uur voor de meeste dames hier! Ik werk 1 dag per week van half 10 tot 7. En af en toe op zaterdag. Heerlijk.
    T is alleen lichamelijk wel zwaar werk, hoop dat ik het nog een poos vol kan houden!

10. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Ik werk 32 uur. Maar twijfel of ik dit door wil zetten. Misschien volgend jaar minder.

Hier ook de zwanger + app.

11. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Het is inderdaad ook nog moeilijk te bevatten ..
    Vervelend! Zeker even eng

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik werk 27 uur plus een middag oppassen. Sta wel de hele dag op t werk dus dat is op t eind wel iets minder.

13. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Rond eind van de middag zo misselijk! Bahbah net wel wat kunnen eten maar fffff naar gevoel! :confused: Voor een goed doel zegggen ze dan, blij als die periode straks wat minder of voorbij is

Mikkie78 vindt dit leuk.
  14. Rainbow94

Rainbow94 Lid

20 jan 2019
    18
    25
    13
    Vrouw
    Ik werk 24 uur maar wel fysiek zwaar werk. Heb gisteren me aanvraag om 36 uur te werken nu ook maar ingetrokken.

Vandaag was ik ook voor het eerst misselijk vooral leuk als de tandarts je gaatje aan het vullen is.:confused:
    Nu hopen dat het eenmalig was maar ben er bang voor.

Mikkie78 vindt dit leuk.
  15. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik word ook al 2 nachten elkaar wakker om stipt 4.30!! Zo raar!!
    En ik ben zelf de juf, maar ook ik was 10 min te laat vanochtend. 8.10 ipv 8.00. Oepsie. Nog steeds wel ruim voordat de kinderen er waren hoor, maar toch. Voelt niet fijn. En ik was zooooo moe. Loop al de hele dag te gapen.

Mikkie78 vindt dit leuk.
  16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    @kimmyLynn welkom en gefeliciteerd!! Kun je in jouw lijst de quote-code aan het begin en einde weghalen? Anders kunnen we hem niet meer kopiëren :)

Wat werk betreft: ik werk fulltime als juf voor groep 4. Op papier 40 uur, in de praktijk zo'n 48. En ja, ik ben doodmoe. Deze week wordt het steeds erger. :(

Mikkie78 vindt dit leuk.
  17. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vooral veel last van vermoeidheid.
    Verder heb ik nog steeds een aantal buikkrampen op een dag, steekjes in mijn liezen, een wisselend humeur, een veel te strakke broek en pijnlijke borsten.
    Ik ben al goed zwanger voor maar 5 weken.. hahaha

Mikkie78 vindt dit leuk.
  18. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh.. en ben ik enorm misselijk

Mikkie78 vindt dit leuk.
  19. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Oh ja, die krampen heb ik ook. Vooral 's avonds, steeds maar een paar minuten tot een half uurtje. Weet niet of het iets betekent, maar de vorige zwangerschap (die dus niet goed ging) had ik al vroeg voortdurend lichte kramp... Nu is het steeds maar kort, gelukkig.

20. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    goede middag dames, ik heb me even stil gehouden. gewoon omdat ik te onzeker was.
    ik heb nog steeds van die heerlijke kwaaltjes. pijnkijke borsten, moeheid, last van bandenpijn en onderrug. en die misselijkheid. pff wordt er snachts wakker van en dan eet ik een rijstwafel of 1,5 en wat water en dan kan ik weer slapen. maar het gaat de hele dag door met vlagen. vooral als ik moet eten dan wordt ik misselijk en heb ik geen honger meer maar kan de hele dag door eten(doe dit niet hoor). steeds kleine beetjes/stukjes.

vandaag echo gehad. mooie vruchtzak gezien met dooierzak en erwtje. nog geen hartactie. was nog te vroeg en dat wist ik. je kon echt heel goed een erwtje zien zitten maar ze heeft genoteerd in het verslag dat het twijfelachtig is. dat ik dus minder ver ben als ik dacht.
    echo van komende vrijdag gaat niet door. wel 14 feb voor de grote intake

Deel Deze Pagina