in oktober een miskraam gehad. Sindsdien 2x 22 dagen en 1x 16 dagen. Vrij kort dus. De meeste calculators houden de 28 dagen cyclus aan. De huisarts zei zelfs 23 sept(echt op 28 dagen dus) ik ben vrijwel zeker wanneer mijn eisprong is geweest. En mijn cyclus dus, ik gok, 23 dagen was de laatste keer. Daarom kon ik ook al zo vroeg testen begin januari. 25 januari heb ik een controle echo om te kijken of er iets groeit en 14 feb de 9 weken echo/intake.[/QUOTE]
❤️ Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 ❤️ 16 september Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje Cil88, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september Waxinelichtjes, 31 jaar, 2de kindje 18 september Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] Frenzy, 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 19 september Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 20 september Siamara, 35 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (7) ---------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Januari Februari 4 - Frenzy - intake en echo (12:00) 5 - Siamara - eerste echo (14.45) 6 - waxinelichtjes - 1e echo (17.15) 13 - waxinelichtjes - intakegesprek (17 uur) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
[/QUOTE] Oh, dan snap ik dat het lastig is om de uitgerekende datum te bepalen! Zal de vk moeten bepalen nav de echo's dan? Anders zet je jezelf op de lijst met de eerste datum.
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 ❤️ 16 september Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje Cil88, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september Waxinelichtjes, 31 jaar, 2de kindje 18 september Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] Frenzy, 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 19 september Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 20 september Siamara, 35 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september 22 september Visje85, 33 jaar, 2de kindje[onbekend] 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (8) ---------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Januari Februari 4 - Frenzy - intake en echo (12:00) 5 - Siamara - eerste echo (14.45) 6 - waxinelichtjes - 1e echo (17.15) 13 - waxinelichtjes - intakegesprek (17 uur) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Bijna allemaal dames die ik al eens eerder gesproken heb. Wat leuk! Ook ik meld me voorzichtig aan. Gisteren positief getest op 10 dpo. Vandaag wederom getest en hij was iets duidelijker. Spannend. Dit wordt ons tweede kindje. Ik hoop dat dit kleine wonder groot mag groeien. Ik ben op 22 september uitgeteld als alles groeit zoals het zou moeten en ik niet met een termijn echo terug gezet wordt. Mag ik wat vragen? Ik zie dat er al eersts afspraken voor een echo gepland staan. Moet ik gelijk de dokter op de hoogte stellen? De vorige zwangerschap een 6 jaar geleden ben ik onder medische behandeling geweest en een ks gehad. Ik neem aan dat ik nu direct via het ziekenhuis moet gaan of melden jullie je eerst bij de verloskundige praktijk? Hier nog even mijn positieve test
Welkom @Visje85 Hier net aangemeld bij verloskunde. Vorige zwangerschap was een pittige. En kwam toen onder controle in het ziekenhuis. Duimen draaien heel hard dat deze niet zo zwaar wordt.
Gefeliciteerd en welkom ( hihi nog een 30tiger). Ik heb vandaag de VK gebeld en een afspraak gepland, en gelijk de ha op de hoogte gebracht.
Je mag eerst naar de verloskundige. Dan bespreek je daar wat je wilt (ks of niet) en wordt je met 35 weken ofzo overgedragen aan de gyn als je kiest voor een ks En leuk je hier te zien!
Geen testen meer gedaan. Besloten te wachten. Kijken wat m’n lijf gaat doen. M’n borsten hebben harde schijven en heb meer vage klachten dus er is wel iets gaande. Vooralsnog dus nog hartstikke zwanger
Hoi allemaal , Ik ben 16 sept uitgeteld volgens m’n eigen berekening. Ik heb op 9 dpo positief geteste. Daarna nog 4 testen gedaan de testen liepen mooi op gelukkig. Afgelopen maandag was m’n nod en toen weer positief gestest dus ik ben voor alsnog hartstikke zwanger van ons 3e kindje. Ik ben 34 jaar en heb twee dochters van 10 en 8 jaar oud. Voor mij is het dus al een hele poos terug. Wat het ook wel heel bijzonder maakt. Ik heb 5 feb de eerste afspraak bij de vk en de echo. Spannend ! Ik merk wel dat ik het nu veel spannender en eng vind dan 10 jaar terug. Hopelijk blijft alles goed gaan. Hier onder zal ik nog de foto’s van de testen plaatsen Allemaal gefeliciteerd !
❤️Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 ❤️ 16 september Cil88, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 17 september Waxinelichtjes, 31 jaar, 2de kindje 18 september Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] Frenzy, 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 19 september Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 20 september Siamara, 35 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september 22 september Visje85, 33 jaar, 2de kindje[onbekend] 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (8) ---------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Januari Februari 4 - Frenzy - intake en echo (12:00) 5 - Siamara - eerste echo (14.45) 6 - waxinelichtjes - 1e echo (17.15) 13 - waxinelichtjes - intakegesprek (17 uur) ⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik hoop mee voor je. Ik heb een bindweefselziekte dus moet zo wie zo over naar de gyn. Maar de verloskundige maakt mooiere echo’s is mijn ervaring. Dan toch eerst daar maar naar toe