Ik ben net begonnen bij me nieuwe baan, heb nog niks gezegd. Hier ook druk met vakantie planning. Normaal neem ik altijd eind zomervakantie 3 weken, maar nu valt dan ook net verlof dus moet nog even kijken. Anders sowieso met 12 weken. Vrije lichamelijk zwaar werk, in de zorg dus tja moet wel beetje op mezelf letten
Ha allemaal, Allereerst van harte gefeliciteerd, wens iedereen alle goeds Ik geloof dat ik de lijst niet helemaal goed heb ingevuld. Ben heel blij, zwanger van de 1e en hoop echt dat het deze keer goed blijft gaan (in mei miskraam). Las dat de meeste nog niet heel veel last hebben, gelukkig maar Ik flink ziek, heel erg misselijk (overgeven en niet alleen in de ochtend), bizar moe en pijnlijke borsten en krampen in mijn buik. Haha het is mij wat Spannend om het nu ook officieel te posten! Hoop echt dat het deze keer goed gaat! Liefs, veel plezier en succes bij de 1e echo's
Was bij mijn dochter ook erg misselijk vanaf 4 week en bij me zoon niet nu ook niet dus dan zou ik denken dat dit ook jongen wordt veel gelijkenissen met laatste zwangerschap alleen hoop ik dat het nu wel gezond is
Welkom en ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar dat je je al zo ziek voelt. Hoe ver ben je nu? De lijst is idd niet helemaal goed gegaan. Ik wil het ook wel voor je doen als je de uitgerekende datum, leeftijd enzo doorgeeft
Hier even een update van mijn kant. Even een paar dagen minder gekeken. Was druk met het leren van een examen voor volgende week. Kan er ook nog wel bij Ik heb gelukkig, tja ik zeg wel gelukkig maar ondertussen baard het me ook zorgen, geen tot weinig klachten. Niet misselijk geen extra honger. Geen gevoelige borsten. Geen krampen of rug pijn. Alleen wat sneller moe op de avond en zo nu en dan hartkloppingen en soms chagrijnig en koude voeten en handen. Bij de vorige zw ben ik er ook fluitend doorheen gegaan en heb ik tot de laatste dag nog gewoon op de knieën onder het ledikantje gelegen om het voor de zoveelste keer nog eens schoon te maken Vraag me af en toe af of alles wel goed daarbinnen is Moet nog tot 11 februari wachten op de echo. Pffff @ vertellen: alleen mijn vriendin weet het nog verder vertel ik het rond 10 tot 12 weken. Vindt het ook nog wel even lekker, ons geheimpje. @kleding:ik heb geloof ik de garderobe al compleet incl voedingsbh’s. Hoop zo dat ik deze keer wel borstvoeding kan geven! @babykamer en kleertjes: ik ga pas na 12 weken me richten op de babykamer en kleertjes. Ben te bang dat het misschien mis gaat. Ik kijk uit naar de echofoto’s die vanaf morgen gaan komen, jullie delen ze toch wel hè. Ik ben volgens mijn berekening op 22 sept uitgerekend. Ben nu 5+3 weken.
Ha Simba, Dank je wel, zou fijn zijn. 21 september 2019 uitgerekend Ben 40 ohoho en 13 februari 1e echo. 3 maanden volhouden dan schijnt het beter te worden
Ben 5 weken en 4 dagen zwanger Was het nog niet van plan op mijn werk te zeggen, maar het komt dan ook goed uit, werk in het onderwijs, kan tot de zomer alles afmaken, na de zomervakantie uitgerekend.
Schijnt dat als wij heel misselijk zijn, er iets meer kans is op een meisje... Hoop zeker voor je dat het goed gaat!
Gefeliciteerd en welkom!! Ik zit ook in het onderwijs, regio noord, en m'n zwangerschapsverlof sluit naadloos aan op de zomervakantie haha! Zo fijn! Mijn baas weet het al wel, omdat ik hem zo'n enorm lieve schat vind, het de vorige keer mis is gegaan en hij toen ook zo goed meegedacht heeft, en ik mijn mond gewoon niet kan houden. Op zich heb je de lijst wel goed ingevuld, je moet alleen aan het begin en aan de einde de quote-code en vierkante haakjes weghalen!
Oh ja, en ik voel me echt helemaal niet lekker vandaag. Niet per se misselijk, maar gewoon niet zo lekker. Weinig eetlust, rommelende darmen... Kweenie.
V Had het ook liever eerder gewild Om meer duidelijkheid te krijgen over de duur van de zwangerschap inderdaad met 6 weken is het wel fijn ja
Hmm Haha ik ben hele zwangerschap misselijk geweest. Had Hg. En er ligt nu toch echt een jongetje naast me te slapen op de bang Haha
Niks aan, hopelijk voel je je morgen weer iets beter! Het is gelukkig voor de goede zaak Bedankt voor je berichtje veel overeenkomsten, wij maken wat mee!
Nou inderdaad! Ik zou vanavond gaan sporten, maar ik denk dat ik ga afzeggen. Ik ben vandaag "extra vroeg" (gewoon om half vijf, maar ik werk standaard een uur langer haha) naar huis gegaan en lig nu op de bank met een pot augurken. Welke groep geef je les als ik vragen mag?
Net vk gesproken, 4/2 om 16.45 afspraak met echo... moet wel even opletten met werk met agressie etc... en nog maar even wachten met de hepatitis vaccinatie die ik nog moet halen..:
Heb de echo na ons weekendje weg 8 feb -11 feb met schoonfamilie naar center parcs 11 echo om 19.15 dus genoeg afleiding dat weekend
Heb morgen mijn eerste echo om te kijken of het dit keer op de juiste plaats zit. Ik ben hartstikke zenuwachtig.
Spannend meiden! De eerste echo’s komen eraan! Hopelijk als we wat meer beginnen te zien en weten worden de zorgen ook wat minder. Grappig dat er veel gelijkenissen zijn met wat we voelen, maar ook meiden die geen klachten hebben. Ook heel fijn.