Bedankt! Het duimen heeft geholpen. Een kloppend hartje gezien en gehoord. Ziet er een goede zwangerschap uit zei de dokter. Heb zakjes met zemels ofzo meegekregen voor een betere stoelgang. Ze kon niet zeggen waardoor de krampen komen. Hoogstwaarschijnlijk obstipatie.
Oh nee toch.... waar we allemaal bang voor zijn . Ik hoop dat het snel stopt en anders is het echt heel naar. Sterkte
Het heeft in die zin geen zin dat ze een mk niet kunnen voorkomen. Maar het heeft wel zin om jou duidelijkheid te geven. Ik zou ze maar bellen, voor hun een kleine moeite, voor jou duidelijkheid. Ik ga geen valse hoop geven want vaak is een bloeding niet goed maar ik ken ook vrouwen waarbij het iets in de baarmoeder was wat afgestoten werd en het kindje wel bleef zitten. Veel sterkte !
Wat stom mij verbaasd altijd het verschil van protocol. Wij hebben in geboorte center en dan maakt niks uit of je bij gynnof vk zit, een nummer wat je mag bellen ivm ongerustheid ofzo en dan laten ze je altijd komen voor echo. Liever keer te veel en vrouw weer rustig. Dan de stress van iemand die heel bezorgd is. Behalve as je natuurlijk elke dag gaat bellen omdat je je kwaaltjes ene dag minder voelt san anders. Maar bij bloed altijd. Is mij ook gezegd. Zodra je maar druppel verliest. Bellen
Wat erg voor je ik schrik er toch wel van dat het in deze termijn gewoon fout kan gaan. Je verwacht het toch.niet echt meer. Of ligt dat aan mij?
Helaas is het tot 12 weken onzeker. Hoe verder hoe minder kans. Maar vooral de eerste 9 weken zegt de gyn kan er van alles gebeuren.
Ja ik weet dat het mogelijk is maar ik heb nog nooit een mk gehad dus misschien dat ik ervminder mee bezig ben.
@Visje85 aaah nee meid ik schrik van je berichtje hoop zo dat het een onschuldige bloeding is! Sterkte
Ja de een is de ander niet kennelijk. Het is drie keer zo erg als een heftige menstruatie dag. Dus dat beloofd niet veel goeds.
Hoop ik ook. Maar heb de hoop inmiddels verloren. Misschien is er wel geen hartslag ontstaan. Dat het daarom in de 6de week afgestoten wordt.
@Visje85 Vreselijk naar weet even niet wat ik moet zeggen hoop dat je morgen iig wat duidelijkheid mag krijgen ❤