Idem hier. Kramp plus kleinere blaas. Ik merk dat ik geen 8 uur meer kan doorslapen zonder naar toilet te moeten. Maar we hebben het er voor over. Gisteren was er even paniek toen ik voor het eerst wat bruinverlies had. Heel miniem met een beetje witverlies erbij en moest met mijn papiertje was ''dieper' duwen maar ik voelde het precies. Intussen is het nu weer gedaan dus oef.
Evengoed schrikken! Ik heb dat ook eenmalig gehad bij mijn beide dochters... zolang het maar bruin is...
Worden jullie sochtends ook wakker met echt extreem pijnlijk gespannen borsten Erg vervelend kwaaltje ben ook nog wel misselijk maar iets minder en spierpijn bandenpijn nu wat extra ben gevallen met de fiets dat was even goed schrikken ziekenhuis zei gelukkig dat ik me niet druk hoef te maken Laat het maar gauw 25 februari zijn
Hier is het even wat stiller. Ik zelf heb bijholteontsteking maar Ha wilt geen antibiotica uitschrijven vanwege prille zw. En nu heeft Mn zoon ook nog de waterpokken gekregen. En manlief heeft dienst dit weekend en moet dus veel thuis werken
Hier ook weer zo’n slapeloze nacht en alleen maar gekke dromen. Wel grappig hoor, kan maar beter zo vroeg mogelijk wennen aan om de twee uur wakker worden en na 5 niet meer kunnen slapen . Word ook wakker met gespannen borsten en misselijk, dus snel wat eten als ik wakker word
Haha ja straks kan je op alle mogelijk plekken en momenten slapen . Wij waren er net weer uit dat ritme haha
Hopelijk blijft het bij bruinverlies ♥️ betekent vast niks, maar ik snap je schrik, je wilt gewoon geen bloed zien. @Rainbow94 heb jij nog bloedverlies gehad, of is alles nu rustig? ♥️ Ik slaap inmiddels wel weer 8 uur ongestoord door, hoef eigenlijk nooit te plassen 's nachts. Maar ik denk dat ik ook te weinig drink. Door het misselijke gevoel heb ik nog meer moeite met drinken dan met eten...
@Visje85: sterkte meis, wat mega naar, hoop dat je snel weer zwanger bent... Even snel gelezen, ben mega verkouden, ook holte ontsteking, bah bah..
Blegh zo misselijk echt niet grappig... eten gaat ook niet zo makkelijk, maar hapjes en dan zit ik vol... voor t goede doel dan wel maar toch! En moe, echt niet normaal.. mijn oudste, tiener, vroeg of alles wel goed net me ging, omdat ik anders was... ze maakte zich zorgen, de arme schat. Maar even gezegt dat ik wat grieperig was en met nieuwe baan wat snel moe ben..:
Oh balen!! Ik begin nu ook wel wat meer misselijk te worden. Probeer het weg te eten maar staat me soms echt tegen.. staat hier nu al een half uur een bord crackers naast me.. pff haha
Als het echt heel erg wordt heb ik gelukkig nog wel alternatieven. Op recept heb je emesafene maar dat is het zelfde als suprimal alleen zit daar vitamine b bij. Op recept zijn er nog wel meer middelen zoals primperan. Heb ik ook allemaal wel in huis maar wil het liever niet nemen